BMW F31

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Se pravi je bil ob dva jurja. V sosednji temi smo izracunal da je amortizacija Jurja mesecno. Razen če je dobil nadomestnega. In kot je nekdo napisal, verige oziroma seti bi morali biti zastonj. S temi verigami si BMW ne ustvarja premium slovesa ampak prej kak China sloves
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
BMW ima med poznavalci že China sloves, saj vsak, ki se kaj spozna ve, da po l2000 je samo še sranje in nič več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Opravičilo sprejeto. Najprej so mislili, da je samo nekaj narobe s turbino, potem so razkopali cel motor in ga nato v celoti menjali.
To je vse kar mi je brat znal povedat. Bil je pa mislim da skoraj dva meseca brez avta.

Aha, no potem je šlo za neko drugo težavo, nepovezano z verigo, če so sprva sumili okvaro turbine. Zelo verjetna kakšna proizvodna napaka.

Sicer pa tudi hitro googlanje ne najde težav z verigami B47 motorjev (za razliko od N47). Bile so le težave in vpoklici zaradi EGR ventilov.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.104
113
Vžig avtomobila pomeni, da si se lepo na legalni način znebil kripe, ki se je stalno kvarila
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Vžig avtomobila pomeni, da si se lepo na legalni način znebil kripe, ki se je stalno kvarila

Ja, avto si greš zakurit med vožnjo na počitnice sredi ničesar na avtocesti. Če se kdo vozi na morje po hrvaških avtocestah je verjetno videl večinoma premium znamke z odprtimi pokrovi motorja na odstavnih pasovih.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Verjetno. Za Dacio je sramota, da ti crkne takole... Glede na njihovo pozicioniranje (poceni, preizkušeno, zanesljivo).
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Če gledaš F31 z N47 motorjem... Naj ima preverljivo servisno zgodovino (po VIN preverijo na vsakem BMW servisu), ketno - v kolikor ni bila menjana vračunaj v strošek nakupa (beri zdilaj se pri ceni za tistih 800-900 EUR). Motor kot motor je drugače super. Lepo vleče, poraba dokaj normalna... Sam mam sicer letnik 2012 X1, z zamenjano verigo in zaenkrat res nimam nobenih pripomb... Imam pa še navadni servo in se avto res lepo pelje oz. dobiš res pravi feedback nazaj na volan. Pa še to.. avto kupi tak, kot se ti dopade in ne tak, kot ti bodo drugi povedali ;) Pa čeprav ga boš dlej iskal.. jaz sem svojega 2 leti.... na koncu pri nas obupal in ga pripeljal iz Belgije. LP
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
Dober kolega ima zdaj 1 leto staro 3jko, in je že nova imela težave z difom, so menjali, nič bolje..dosti na servisu skratka..začel je z dopisi v DE. Zadnje informacije nimam. Moram vprašat.
 

magnum

Pripravnik
31. avg 2007
230
3
18
Noben od teh dveh motorjev ni 190 konjski, ker gre za avte pred faceliftom in torej z motorji N47. Motorji N47 so VSI problematični kar se tiče verige, od prvega, do zadnjega letnika. Med njimi je sicer nekaj razlik, ampak problem je pri vseh (prejšnji mesec smo menjali 2014 N47 motor s prevoženimi 110.000 km, pri katerem je odtrgalo verigo). Nasprotno pri novejšem motorju B47 (v seriji F30/F31 se je pojavil pri facelitfu, torej junij 2015 / modelno leto 2016) zaenkrat ni težav (po podatkih s treh pooblaščenih servisov), avti imajo tudi že preko 200.000 km, ampak so še vedno preveč novi, da bi lahko z gotovostjo trdili, da težav ne bo. To bi bilo to na hitro ... če te kaj zanima, pa vprašaj. :)

Jaz bi te prosil za komentar, ker zgleda dobro poznaš te motorje.

Imam F11 4/2014, faceliftan (adaptivni LED žarometi ...). Motor piše da je N47T (135kW). Ali so pri tem motorju še problemi z verigo - glede na to, da je to updateana različica N47 motorja?

Našel sem namreč naslednji opis N47T:

N47T is the updated one. '10 onwards, carried over to F series with some small modifications. These are pretty bulletproof and don't suffer (as far as I'm aware) from timing chain issues. It has a much better ECU as well - known as the 135kW version.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Na servisu ti bodo lepo sledili stanje verige in je to to. Pri teh letnikih ni problem tudi če je N47.

Vse se lahko zgodi, tudi to, da ga boš razbil prej na prafaktorje kot bo kaka težava s ketno, pa se še vedno voziš okoli kajne.

Alter ne smeš preveč resno vzet pa bo življenje lepše, drugače boš leteče slone, ravno zemljo in dobre renoje videl na vsakem vogalu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: magnum

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
X-Drive ti lahko shodi zaradi neenakomerno obrabljenih sprednjih in zadnjih gum
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jaz bi te prosil za komentar, ker zgleda dobro poznaš te motorje.

Imam F11 4/2014, faceliftan (adaptivni LED žarometi ...). Motor piše da je N47T (135kW). Ali so pri tem motorju še problemi z verigo - glede na to, da je to updateana različica N47 motorja?

Našel sem namreč naslednji opis N47T:

N47T is the updated one. '10 onwards, carried over to F series with some small modifications. These are pretty bulletproof and don't suffer (as far as I'm aware) from timing chain issues. It has a much better ECU as well - known as the 135kW version.

Ja, tudi ta motor je še vedno problematičen, ker je še vedno N47. Poznam primer (iz prve roke), na točno takem vozilu kot ga imaš (letnik, motor), kjer se je menjalo verigo pod garancijo ker je že pri 40.000 km ružila. Bolj izjema kot pravilo. Je pa zadeva taka, da ni nekega enostavnega pravila koliko časa veriga zdrži. Imam tudi stranke s prejšnjimi serijami E90/E91 (vedno govorim o N47 seveda) in kilometražo preko 200.000 km, pa je veriga še originalna in tudi ni glasna.

Moj nasvet je, da se oglasiš na pooblaščenem BMW servisu in se dogovoriš za meritev stanja. Sedaj to delajo akustično - na nosilec motorja se pritrdi posebna naprava, ki "posluša" stanje in poda določene parametre za cenitev stanja verige.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Vsi N47 so problematicni glede verige brez izjeme, kot je bilo ze zgoraj omenjeno...

Beeele miške beeele miške...

Se pravi, ti lahko tukaj na alterju napišeš motor oz. avto, ki bo 100%? Da slišimo kaj je to..

Do takrat bo pa pri takem N47 to normalen rizik za težave, v 99% primerih te opozori luft v vodilih že dolgo prej. Skratka nič takega, da bi totalno spremenilo obnašanje pri nakupu. VW TSI motorji, ki so meli težave z verigo so rabljeni avti izgubili takoj -20%. BMF F3x je pa rahlo manj vredna če upoštevamo veliko lepše LED zadnje luči, izboljšano podvozje, volan ipd. pri FL modelih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Na servisu ti bodo lepo sledili stanje verige in je to to.

Torej na vsakem servisu razdrejo pol motorja da vidijo v kakem stanju je ketna? Al kak sledijo stanju verige? Ker brez razdiranja lahko preveriš samo al ketna zaruži al ne. S tem pa ne ugotoviš v kakšnem stanju je.