BMW f31 tiptronic menjalnik

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik urby20 pravi:
N47 motor v 2004 pa ne bo mogel biti
wink-1.gif

A sm zaj3bu oznako? A sem res že tako "out"?
redface-1.gif


Katero oznako pa ima potem 150hp 2.0 dizel v facelift e46 in kateremu kot znano serijsko napako trga loputice iz sesalnega kolektorja in jih zauga v motor?
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jap 330i je zdaj 2.0 benz in skoraj enaki konji kot prej 328i F serija. V tisti temi sem pa pisal ja, ker na BMW forumu vsi nabijajo o F pa G seriji potem je pa 5 komadov tam, ki si to lahko privočijo oni ko pa pometujejo o 3.0++ mašinah pa vozijo še E46 dizle pa pojma nimajo kaj je DMV.

B48 330i je pa tudi konkretno cenjen, še razbit se je prodal za 28k€.
bonk.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
oni ko pa pometujejo o 3.0++ mašinah pa vozijo še E46 dizle pa pojma nimajo kaj je DMV.

Evo mene
pozdrav.gif


28k za razbitega? Sweet
aplauz.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
grin1.gif


Vrjetno se strinjaš, da če je treba za 335i jesti suh kruh in pit vodo je prav vseeno če še vodo kradeš in kupiš M3.
hysterical-1.gif


PS. Če boš vprašal koga ki je imel 330i bencinarja R6 E9x in zdaj 330i F serijo bo rekel, da ma raje slednjega.S takim lastnikom sem govoril in pravi da bi moral biti zelo zelo nostalgičen, da bi kdo izbral R6. Enostavno ni racionalno pa v DE ni DMV doplačila za 3l.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Se strinjam glede tistega o vodi ja. Čeprav... potem bi si lahko že kakšnega Porša GT3 RS omislil a ne?
evil.gif


Kar se pa prejšnih verzij tiče VS novejše je pa res j3beno, kakšne užitke nam zdaj ta racionalnost krade. Jaz sem bil prepričan, da bo naslednji bimmer bencinar in evo ti ga na, spet gledam dizla pa jih sploh ne maram
aplauz.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Pri tastarih sta pri bajti dva f3X s to 8 stopenjsko ZF avtomatiko (420i in 320d). O zanesljivosti težko karkoli rečem, ker imata oba manj kot 60k km (pa tudi na podlagih dveh avtomobilov je težko karkoli sklepat). Zaenkrat vse dela BP, po prebranem po naj ne bi bilo nekih ekstra težav s temi menjalniki tudi na sploh, kot so napisali že ostali.

Drugače sem tako z enim kot drugim že nekaj prevozil in je menjalnik, kar se mene tiče top. Napram DSG v Passatu (letnik 2015, 2.0 TDI 190 + 6 stopenjski DSG) in v Sciroccu (letnik 2008, 2.0 TSI 200 + 6 stopenjski DSG), ki sem ju tudi večkrat vozil, je mogoče kanček počasnejši (še vedno hitrejši od večine drugih klasičnih avtomatov) vendar je tudi bolj uglajen. Avtomatskim menjalnikom nisem bil nikoli ekstra naklonjen (počasi se tudi to spreminja), ampak če bi ga imel, bi bil tale 8 stopenjski ZF definitivno moja prva izbira, uglavnem prava poezija za vozit. Mogoče se mi zdi, da se v kombinaciji z 20d celo bolje ujame, je pa res, da je 320d 3 leta novejši in so mogoče še kakšne malenkostne razlike. 20i je drugače super mašina, imam pa občutek, da kar kliče po chip tuningu, da bi malo zadihal :p, sploh glede na to, kaj ven spravi 28i iz zelo podobne mašine (tudi kar se tiče navora pri nižjih vrtljajih). No pa pri priganjanju bi lahko dal tudi malenkost več glasu od sebe, če je že bencinar in se rad tudi zavrti, tako je pa nek tak semi zadušen zvok. Jasno preveč ne, da ne bi bilo potem dronea pri normalni vožnji, saj je le družinski voz, samo malenkost bi pa lahko...
smile-1.gif
.

Kar se pa cen tiče, pa ne vem, koliko se pozna pri rabljenih. Pri novi štirici je bil takrat 420i dobrih 3 jurje cenejši od 420d, medtem ko je bil potem 428i, če se prav spomnim, okrog 8k več od 420i.

Edino stvar, ki bi jo še gledal tu, je definitivno M-sport podvozje. Sicer stvar osebnih preferenc ampak zadeva za moje pojme naredi neverjetno razliko. Za 4ico so ju uspeli prepričat, da bo na 19kah in M podvozju vse skupaj pretrdo in so v fazi, ko je bil avto že naročen, naknadno skenslali M-sport podvozje. Foter se še zdaj sekira. 3ka je ravno tako na 19kah in ima M-sport podvozje in je enostavno top za vozit, sploh pri višjih hitrostih je boljši filing.

Po mojem s tem menjalnikom ne moreš zgrešit, z mašino pa naj bo to 20d ali 20i (sploh če bi čipal v nekih mejah normale) pa tudi ne. Če dobiš 28i za podoben denar pa go for it
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Si se pa razpisal hehe, hvala ti za to
smile-1.gif
In ja, imam ogledano nekaj z M podvozjem ampak na 18kah in ne 19kah. Povsem ok, če mene vprašaš.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
18 col in M podvozje je dobra kombinacija, sem sprobal tudi to. Za moje pojme dosti boljše kot 19 in običajno podvozje. Drugače pa srečno pri nakupu. Upam da najdeš dober primerek in mislim, da ti ne bo žal
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
ZF naj bi bila preverjena avtomatika.
Pred DSG in podobnim.
Vsaj tako se je izrazil lokalni mehanik na nekem "družinskem" praznovanju.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glede menjalnika bi si upal trdit da je prav enako hiter ali hitrejši, samo v Sport ga je treba dat. Da je sploh "sport" na voljo, kjer veliko bolj grobo in hitro šalta pa mora imeti obvolanske ročice. Menjalnik pa fizično ni nič drugačen, dobiš tako obvolanske in drugačno prestavno ročico za 300€ doplačila. Da se tudi običnega nadgradit na sport, potrebuje se pa volan z obvolanskimi, sport prestavna ročica in kodiranje. Če bo kdo rabil nov volan iz M4 pa pišite na privat.
evil.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Vsekakor je razlika med tem ali je menjalnik v sport, kjer kot praviš tudi bolj grobo prestavlja (še vedno lepše kot DKG v Mu v najbolj agresivnem načinu), ali ne. Da je hitrejši od DSG (spet odvisno od katerega, v katerem avtu in v katerem načinu) si ne bi upal trditi, sta pa vsekakor primerljiva po hitrosti.

No če se prav spomnim je tudi Chris Harris, ko je vozil M135i z ZF8 rekel, da je moral it prav pogledat v specifikacijo, če ni not dual clutch menjalnik. Definitvno je hiter menjalnik in hkrati (lahko) tudi prijetno uglajen, ravno zato mi je tako všeč.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sem pisal zato, ker si hvalil uglajenost in sem pomislil, da mogoče nimate nobenega s sport opcijo in niti ne veš, da je lahko agresivnejši.
zmaga.gif


Mene je na automate še najbolj spravil za ZF, ker je pač v enaki obliki na voljo čez ogromno BMWjev in ne samo kakih 60k€+.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
po kaki metodi pa Kokalj menja olje?

men je nazadnje reku ceno okol 300eur

Kokalj nima mašine za menjat, menja na roke.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Jaz sem dal v Lescah menjati olje + filter po Tim Eckart metodi, cena 300€, traja cca 2-3h. Šlo e sicer za ZF6, ampak mislim da ima ZF8 isto količino olja.

z mašino traja menjava olja in korita približno pol ure, imata pa 6 in 8 stopenjski enako količino olja, recimo na 1,8d imata cca7,2l in na 3.0 cca8,2
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja skoraj, le da 6HP in 8HP na določenih modelih sta dva različna olja (beri: ceni :D)
npr 6hp19A v BMK a6 ima lahko cenejše olje ali pa dražje, uradno mora imeti SW update na elektroniki menjalnika, če ima nadgradnjo na dražje olje, barvi sta različni (zlato VS zeleno)

ja, recimo olje za e60 6 stopenj je original zf olje okoli 14€ za nove 8 stopenjske pa okoli 60€. Olja za 8 stopenjske se od drugih firm dobi tudi za 24€, pač ista specifikacija. Vsekakor pa menjava na vsakih 100.000km tudi z dražjim oljem in - rabat- je vseeno majhen strošek kot da če menjalnik shodi zaradi starega olja. Po navadi te to košta 2x v lastništvu, razen če si boš lastil avto dlje kot 300.000km.
Sem pa bil zraven pri menjavi olja v 8 stopenjskem do zdaj enih 30 krat, in nismo nikoli nič delali z SW, samo menjava olja po Timekart in avti delujejo super, nekateri ki so imeli prej manjše težave med prestavljanjem pa delujejo BP po menjavi, tako da poseganje v SW do sedaj ni bilo potrebe.
 

colos

Pripravnik
12. jan 2008
494
6
18
kateri letnik 2.0d je sedaj v redu glede ketne (od katerega letnika naprej se ne pričakuje težav)
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
KSZ

V lasti imel z zeno skupaj z zdajsnjimi ze 7 avtov s tem menjalnikom... pri nobenem problema. Najvec jih je imela petka 530d, ki sem jo prodal z 250.000km. Imam pa prakso da olje menjam pri oz. vsakih 100.000km, ce imam avto sploh tako dolgo..
Je pa spica menjalnik...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik colos pravi:
kateri letnik 2.0d je sedaj v redu glede ketne (od katerega letnika naprej se ne pričakuje težav)

Odgovor na prejšni strani...
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
S ketno pa pri F seriji tudi nimaš kaj za mislit. Če je zgodnji letnik se še vedno sliši, strga ali pa povzroči probleme pa bolj redko. Šele po 4.2015 pa je povsem rešena ketna pri 2.0 motorju.