ksz...
bencin smo pumpali ven že isti dan. Samo me je zanimalo kako najbi se postopalo oz. kaj se lahko zgodi.
V glavnem..najprej je bila ideja da bi preko šlavfa sčrpali gorivo ven...pa s šlavfom ne prideš do goriva (verjetno neka mreža kot zaščita), potem sem hotel pogledat če bi odprl rezervoar od spodaj (če seveda gre)...pa sem hudiča komaj lociral, pa še zaščitna plastika je gor, tako da se sploh nisem postopal.
Zato sem snel cevko na naftnem filtru ter poskusil z eno ročno pumpico cugnit ven, če je sploh opcija (ker je treba sesat preko pume, ki je v rezervoarju). In ker je šlo smo namontirali gor 'pumpo' gnano z bor mašino (svoje čase smo jo uporabljali za črpanje kurilca iz cisterne
)...in smo črpali (kako uro in pol teh pribl. 60 litrov..teklo je pa tako kot bi rahitik scal..šlo pa je vseeno).
Naftnega filtra drugega nismo imeli zato sem obstoječa iztočil, ter 2 x vanj natočil/iztočil nafto (pač prepucal koliko je šlo)...preko cevke ki gre iz filtra do motorja sem cugnil ven še kak deci in pol goriva (kolikor je pač šlo). Potem smo natočili noter kakih 35 litorv nafte, ter dali dvakrat kontakt da je črpalka porinila nafto po cevi ter malo prepucala (ob vsakem kontaktu črpalka pumpne kake 3 do 4 deci goriva...toči pa tudi še ko vzameš kontakt).
Sestavli vse skupaj....dali najprej 2 x kontakt da je res zalilo vse cevi in filter...potem pa kresnili.
Najprej je še neki 'poskakoval' motor ščasoma pa začel z normalnim klenkanjem. Po kakih 10 minutah prostega teka je sledila probna vožnja do črpalke (ja točil sem potem jaz
)...tak da...upajmo da bo.
________________________________
Tisto o dizlu v bencinca..zgolj anekdota..svoje čase ko so bile katrce aktualne. Na domači pumpi je sam šef pumpe nalil znancu v katrco (katrca pa dizel motor???) nafto..s tem da je lastnik avta stal zraven
...pa še rekel mu je naj čisto do vrha natoči (čisto do zamaška je šlo)....no pa se mu je uspelo pripeljat zgolj do konca pumpe.