bedaki na cesti

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.620
1.327
113
Pa tu vmes ob trasi imaš en kup dovoznih cest in hiš in BP se da prit na cesto če hočeš. Sicer dajo redarja načeloma povsod, ampak glede na "plačilo" je tisti redar največkrat večji pjanček, kot tale idiot ki se je mimo tiščal. Zaleteli so se pa vanj (baje) zanalašč, tako da spet kdo je večji idiot je tu relativno.

Aja reli se je normalno nadaljeval do prihoda policije, ki je potem merila in izvajala zaporo kot normalno, zato so ga bili prisiljeni odpovedat (in baje, spet baje, so si tudi policisti malo skočil v lase zaradi konflikta interesov).
Redarji so čisto OK, ampak seveda nihče od njih ne prišakuje, da bodo takega debila na silo ustavljali. Pač javijo, da je šel skozi zaporo. Tule je bila smola, da je zelo zelo hitro naletel na nulo. In ta nula zna (če gre za 0 ali 00) pelje hitro, zadnje je (lahko) sicer tekmovalni avto.
Reli se ni nilč normalno nadaljeval, ker tekmovalci še niso štartali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.620
1.327
113
Organizator je tudi zadolžen da zagotovi varnost in celo kazensko odgovarja če jo ne. Zagotovo mora bit v elaboratu oz. t.i. oceni tveganja vpisan tudi tak dogodek in sem 100% da niso ravnali po pravilih. Vsaj na star/cilj ravnini se ponavadi odpira promet za vsakim vozilom z ograjami za vsakega posebej oz. je zagotovljeno t.i. mehansko zavarovanje. Da nekdo pride mimo tega pomeni da nekdo ni upošteval navodil ali pa da ni bilo mehanskih ovir (tudi vsak reli avto po prihodu v cilj če ne nadaljuje do servisnega mesta oz. je to mesto znotraj varovanega območja se načeloma "plombira", ker je bilo en kup primerov ko so ravno s takimi vozili potem šli "kontra" prometu). Skratka tu je bil en velik zaje... na strani organizatorjev, to da so ga potem na silo izrinili s ceste je pa tudi kaznivo dejanje "per se". Tako da daleč od tega da je šlo samo za "ogrožanje varnosti", je še kup sistemskih napak zadaj.
Skratka, nimaš pojma. očitno. Koliko takih dirk si že organiziral, ali pa sodeloval na njih? Ker pravila športa vidim da tudi vrhunsko poznaš.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.897
8.372
113
Organizator je tudi zadolžen da zagotovi varnost in celo kazensko odgovarja če jo ne. Zagotovo mora bit v elaboratu oz. t.i. oceni tveganja vpisan tudi tak dogodek in sem 100% da niso ravnali po pravilih. Vsaj na star/cilj ravnini se ponavadi odpira promet za vsakim vozilom z ograjami za vsakega posebej oz. je zagotovljeno t.i. mehansko zavarovanje. Da nekdo pride mimo tega pomeni da nekdo ni upošteval navodil ali pa da ni bilo mehanskih ovir (tudi vsak reli avto po prihodu v cilj če ne nadaljuje do servisnega mesta oz. je to mesto znotraj varovanega območja se načeloma "plombira", ker je bilo en kup primerov ko so ravno s takimi vozili potem šli "kontra" prometu). Skratka tu je bil en velik zaje... na strani organizatorjev, to da so ga potem na silo izrinili s ceste je pa tudi kaznivo dejanje "per se". Tako da daleč od tega da je šlo samo za "ogrožanje varnosti", je še kup sistemskih napak zadaj.
Majstr. Nehi bedarije pisat. Primarni voznik je redarja na gobec, nato je za volan sedel sovoznik, speljal in se cez kratek cas zaletel v 0.

bodo ze na sodiscu razpucali. Sam upa naj da mu organizator odskoninske tozbe ne spusti zard odpovedanega dogodka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.516
4.388
113
Majstr. Nehi bedarije pisat. Primarni voznik je redarja na gobec, nato je za volan sedel sovoznik, speljal in se cez kratek cas zaletel v 0.

bodo ze na sodiscu razpucali. Sam upa naj da mu organizator odskoninske tozbe ne spusti zard odpovedanega dogodka.
Super da si povedal kar se govori, samo še vedno ne veš vsega! ;)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.516
4.388
113
Redarji so čisto OK, ampak seveda nihče od njih ne prišakuje, da bodo takega debila na silo ustavljali. Pač javijo, da je šel skozi zaporo. Tule je bila smola, da je zelo zelo hitro naletel na nulo. In ta nula zna (če gre za 0 ali 00) pelje hitro, zadnje je (lahko) sicer tekmovalni avto.
Reli se ni nilč normalno nadaljeval, ker tekmovalci še niso štartali.
Pa tole ne drži, lahko je naletel na "metlo". Nula oz. nula-nula je prvi dirkalnik na brzincu, kar enostavno ne gre s časovnico dogodka ker je bil H4 predviden ob 20:00.

Ostalo so "osebne zadeve" zakaj je šlo kot je šlo. Upam da bo tudi ustrezno kaznovano jasno.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.630
4.065
113
Saj se mi je zdelo. Na kolesarskih je lažje, ker se premikajo skupaj z zaporami in glavnino kolesarjev. Ker so vsi naenkrat na stezi.

Dirke niso samo to kar vidiš po tv, tour, giro,...večina dirk je krožnih in na teh ni mobilnih zapor. Člani lokalnih gasilskih društev na uvozih in križiščih , malo traku in sem in tja kakšna ohraja. Avto, moped ali dedek na biciklu, ki pripelje kolesarjem kontra pa sploh ne redkost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Apollo8

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.003
2.061
113
Dirke niso samo to kar vidiš po tv, tour, giro,...večina dirk je krožnih in na teh ni mobilnih zapor. Člani lokalnih gasilskih društev na uvozih in križiščih , malo traku in sem in tja kakšna ohraja. Avto, moped ali dedek na biciklu, ki pripelje kolesarjem kontra pa sploh ne redkost.

Govoril sem glede na to kar parkrat letno vidim na obali. Vsaj tu so na zaporah policisti in mobilne kratkotrajne zapore.