Vsak po svojih zmožnostih in sposobnostih. Tudi uvoz na AC pravilno falit je za nekatere pretežka naloga.Iz tega razloga eni na AC v rikverc vozijo, če falijo izvoz. Ker drugače kot na silo niso sposobni rešiti svoje napake. Normalni pač peljemo do naslednjega izvoza ali križišča in je zadeva rešena.
Velika večina se pa na križišču napačno razvršča zavestno v izogib gužve in ne zaradi napake.
roko na srce, je oznake za križišče delal en idiot.Roko na srce, našla sta se 2 prepotentneža. žalostno pa, da tovornjakar, kot nek poklicni voznik, želi namerno povzročiti prometno nesrečo. V bistvu se je tovornjakar sam na silo vključeval na cesto, kar čez polno črto. Na koncu pa še na silo rinil v njega.
Jap, dobro se sprašuješ!Ok, zakaj moram jst na dvopasovnici na desnem pasu, v počasi premikajoči koloni, ki rabi na križišču zaviti desno, spustiti nekoga, ki prileti po levem pasu in se mi na silo vriniti?
roko na srce, je oznake za križišče delal en idiot.
prednost ma tist na desni (tovornjak) - se vidi na začetk posnetka pri unmu plavmu z leve znak za ne-prednost, talne označbe so pa čist kontra
-talne označbe so ok, vodilne črte pa kr neki, butast na kvadratLahko bi se reklo 3 bedaki.
Se tisti ki je "narocil" tako signalizacijo..
Zanimivo da se niso lotil rondoja pri jurcku? Ne (pro) dajo zemlje?Problem tega križišča - sploh v primeru kamiona, je tudi v tem, da če bi kamion zapeljal na levi pas, po koncu polne črte, bi z tem enostavno zaprl križišče, ker je prekratko za kakšne šlepar variante... Zato se velikokrat ustavijo in spuščajo te ki pridejo iz primorke, saj drugače zapre kompletno križišče (pred tem semaforiziranim).
ok, you winA vodilna crta ni talna oznacba?
Točno tako samo brez debila v kamionu, on takih voslov vidi na dan milion in ga je za razumet. Modri je imel dvakrat čist lepo šanso se brez oviranja ušunjat not, kamionar mu je pustil več kot dovolj prostora, sam večina ljudi tega ne zna.Ker je glih moje lokalno križišče.
Prednost je imel kamion, tu ni dvoma. Vozil ga je debil, ki je to prednost uveljavljal za vsako ceno in ki nima toliko kulture, da bi koga naprej spustil.
Modrega je pa vozil nesposobnež, ker mu je tovornjak ene 2x pustil (nenamenoma) dovolj placa, da bi notri skočil. In ki verjetno ni opazil da nima prednosti.
Po moje se je modri dobro odločil. Kamionar ga je vsekakor imel namen butnit, pod pretvezo, da je imel prednost - mogoče je rabil nov odbijač. Očitno se mu ni tako mudilo, če je bil pripravljen čakati kakšni 2 uri, da bi policaji opravili svoje ...Točno tako samo brez debila v kamionu, on takih voslov vidi na dan milion in ga je za razumet. Modri je imel dvakrat čist lepo šanso se brez oviranja ušunjat not, kamionar mu je pustil več kot dovolj prostora, sam večina ljudi tega ne zna.