bedaki na cesti

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Sam sicer naredim veliko km na leto in nimam težav, da se kdo vrine. Sicer pa se že iz načina vožnje voznika pred tabo za tabo vidi kaj namerava (predvidevanje). Predlagam, da tako vozite tudi ostali. V pomoč vam bo tudi če si izračunate koliko prej pridete na cilj če vozite z večjo varnostno razdaljo in pustitre več avtov da se "vrinejo". Ugotovili boste da je vredno pustiti da se kdo vrine.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.557
6.641
113
pri taščici
Pravi Alteraš najde vedno kup izgovorov. Relevantnih seveda.
Pravemu alterašu se seveda tudi vedno mudi, da sprazni jajca pri ljubici (itak 11ka na lestvici do 10 #blessed) in mu tudi na pamet ne pade, da bi samo pomislil na to, da bi recimo nekomu iz stranske ulice odstopil prednost. #fakJu Pravi Alteraš srepo gleda naprej v eno točko in ne vidi tega.
ce se ti tako mudi, da si se vrinill v kolono in da je morala potem cela bremzat, ker s koledarjem meriš posspešek do hitrosti kolone pomeni, da se najbolj mudi tistemu ki se je vrinil. Zadrge ne vmešavaj v to.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Kaj če bi bil natančen in ne sedaj spreminjal v neko x smer in spet nek žnjti hipotetični razlog, da ga zapreš. Pač Alteraško, ker tebi se s tistim kombijem, ki vam je že x živcev požrl, mudi, da bi komu omogičil varno vključitev, ka si ti ja nor? Se bo muca posušila.

Ce imas v gneči vec kot pol sekunde varnostne razdalje, dobis nekoga vmes.
Ali se slabse
Pri 2s varnostne razdalje se ti zna ze kdo iz stranske vkljucit ;)
Pa da bi potem vsaj prvo zavrtel do rdečega, ne, varcujemo z gorivom pol minute do 50kmh, namesto 5 sekund
Napisal si VKLJUČIT in NE VRINIT.
Pravi Alteraš najde vedno kup izgovorov. Relevantnih seveda.
Pravemu alterašu se seveda tudi vedno mudi, da sprazni jajca pri ljubici (itak 11ka na lestvici do 10 #blessed) in mu tudi na pamet ne pade, da bi samo pomislil na to, da bi recimo nekomu iz stranske ulice odstopil prednost. #fakJu Pravi Alteraš srepo gleda naprej v eno točko in ne vidi tega.
A mi poveš, kako se bo nekdo VRINIL, če mu ODSTOPIŠ prednost?
Ampak ja, pravi Alteraš srepo zre le v vlažno muco svoje 11-ke, za vse drugo mu dol visi. Si s tem svojim komentarjem lepo dokazal, kako bereš in potem obračaš svoje besede in da sploh ne razumeš koncepta ODSTOPITI prednost. Veš, to je, ko nekdo nima prednosti (jo imaš ti), pa mu jo odstopiš, da gre pred tabo. In ne boš verjel, ne bo ti krona padla dol, muca od 11ke zna biti pa še bolj vlažna.

Meni sicer nekaj ni jasno: tukaj tukaj je bilo nalepljenih že nekaj ZNANSTEVNIH ŠTUDIJ o tem, kako ustrezna varnostna razdalja v gneči POVEČA pretočnost prometa, saj se s premajhno varnostno razdaljo prične dogajat harmonika. Kaj to je? Veš, to je, ko se kar naenkrat ustaviš na AC in stojiš, potem greš pa naprej in ni ničesar. To je zato, ker se več butljev (#AlterVoznik) najde skupaj, ki NE bodo pustili, da se jim nekdo vrine noter in potem en malo zabremza, ta petemu v vrsti pa AEB na polno bremza, ker sicer bi se itak skantal v avto spredaj. In tako se cela kolona ustavi. Evo, sedaj veš. Če razumeš, pa sam veš.

Ampak Alter Voznik še vedno VE, da če bo visel tistemu spredaj na odbijaču in tako preprečil še vrabcu, da bi se vrinil pred njega, bo tako prišel prej na cilj. Je... znanost, #ubermensch
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.557
6.641
113
pri taščici
Harmonika na regionalki nastane lahko tudi zato ker se nekdo vrine v kolono in potem tam mecka s pospesevanjem. Z njegovim vrivanjem je v koloni prislo do nenadnega zaviranja in....
Ce nekdo pospesi vsajnpriblizno s pol gasa, nimam tezav.
Tudi pri verigi sem "strikten" 1v 1
 
Nazadnje urejeno:

kajn

Guru
5. okt 2007
2.774
1.605
113
Iskajoč brata
Meni sicer nekaj ni jasno: tukaj tukaj je bilo nalepljenih že nekaj ZNANSTEVNIH ŠTUDIJ o tem, kako ustrezna varnostna razdalja v gneči POVEČA pretočnost prometa, saj se s premajhno varnostno razdaljo prične dogajat harmonika. Kaj to je? Veš, to je, ko se kar naenkrat ustaviš na AC in stojiš, potem greš pa naprej in ni ničesar. To je zato, ker se več butljev (#AlterVoznik) najde skupaj, ki NE bodo pustili, da se jim nekdo vrine noter in potem en malo zabremza, ta petemu v vrsti pa AEB na polno bremza, ker sicer bi se itak skantal v avto spredaj. In tako se cela kolona ustavi. Evo, sedaj veš. Če razumeš, pa sam veš.

Ampak Alter Voznik še vedno VE, da če bo visel tistemu spredaj na odbijaču in tako preprečil še vrabcu, da bi se vrinil pred njega, bo tako prišel prej na cilj. Je... znanost, #ubermensch
Tole mi deluje kot uporabnik, ki skače iz leve na desni in išče "hitrejši pas". Lahko da se motim.....

Varnostna bi delovala OK, če ne bi ljudje levo desno skakali.... ker potem moram pa jaz žlajfat in povzročam harmoniko zadaj.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Harmonika na regionalki nastane lahko tudi zato ker se nekdo vrine v kolono in potem tam mecka s pospesevanjem. Z njegovim vrivanjem je v koloni prislo do nenadnega zaviranja in....
Ce nekdo pospesi vsajnpriblizno s pol gasa, nimam tezav.
Tudi pri verigi sem "strikten" 1v 1
Harmonika lahko nastane iz 1001 razlogov, ki jih bo pravi Alteraš seveda vedno naštel, da bo svojo nadvožnjo opravičeval.
Mi pa prosim že enkrat odgovori na to vprašanje: kako se bo nekdo VRINIL, če mu ODSTOPIŠ prednost?
Aja, še vedno ne razumeš, kaj to pomeni.
PS: Da ti v detajle opišem, kako to izgleda: si v koloni, ki se počasi premika naprej, spredaj itak vsi Alter vozniki na odbijaču avta pred njimi in srepo zrejo nekam v daljavo (mokra muca 11-ke). Vidiš avto na desni, ki s smernikom čaka, da se bo vključil. Malo znižaš hitrost, da narediš prostor (če je bakica za volanom pustiš več prostora, če je Alter voznik ni treba toliko, itd.), poblendaš z lučmi in pomahaš z roko. Pri tem paziš, da te Alter voznik zadaj ne nasadi, ker je itak na odbijaču, pogled pa na vroči muci 11ke na telefonu). Avto lepo spelje noter in ti spet pospešiš na prejšnjo hitrost. Če je bakica za volanom to izvedeš malo počasneje, seveda ob povečanju varnostne razdalje. Namreč tudi bakica ima pravico vozit po cesti in žal nima NADALTER refleksov in sposobnosti, da bi se limala na odbijač spredaj. Ob tem upaš, da ti možganov ni razneslo, ker je krona dol padla.
PS2: bodi dec, pa se nehaj še naprej smešit z neumnim opravičevanjem agresivne vožnje.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: mukwai

krko

Guru
5. sep 2010
2.672
1.386
113
Kakor jaz razumem zadevo, Hanzi govori o tem da, ko se pelje po regionalki 90km/h in ima malo večjo varnostno razdaljo, se mu iz stranskih cest vrivajo oz. lahko bi celo rekli odvzamejo prednost (če moraš res fejst bremzat). "Vrivač oz. izsiljevalec" namesto, da odločno pospeši se potem "jajca" v nedogled. Zasavka je ena taka specifična regionalka, kjer se to dnevno dogaja.

Mene na regionalki motijo predvsem tisti, kateri se ne znajo peljat s prometnim tokom v času jutranje/popoldanske konice in vozijo vedno 10-20km/h manj kot kolona vozil pred njimi (se lepo vidi na kakšnem ravninskem odseku). Takrat se iz vseh možnih stranskih cest vključujejo tovornjaki, traktorji, ipd....in imaš venomer zaviranje iz 70-80 na 30, pa potem pospeševanje....poraba goriva se zviša, totalno ne tekoča vožnja (bolj stresna), časovno potratna (če se dnevno tako voziš izgubiš precej več časa v vozilu kot bi ga sicer). Za razne AVP-je in Policijo si pa varen voznik saj voziš pod omejitvijo in te nikoli ne dobijo na radar :/
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.557
6.641
113
pri taščici
Ne vem ce se ti splaca razlagat..krko razume ker se voziva po isti cesti, ti pa se vozis ocitbo po drugi in tam zivijo drugačni vozniki.
Ja, rijazno odstopis prednost da se vkljuci(ce ze ti tako razumes moje odgovore) v zamebo pricakujem da bo spodobno pospesil, ne pa da bo s tretjo speljal brez gasa in da bo cela kolona sla po zlajfu zaradi enega ki ima cegu pod gasom, ker ima alter avto s 300 konji in pospeskom minute do 50kmh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Ne vem ce se ti splaca razlagat..krko razume ker se voziva po isti cesti, ti pa se vozis ocitbo po drugi in tam zivijo drugačni vozniki.
Ja, rijazno odstopis prednost da se vkljuci(ce ze ti tako razumes moje odgovore) v zamebo pricakujem da bo spodobno pospesil, ne pa da bo s tretjo speljal brez gasa in da bo cela kolona sla po zlajfu zaradi enega ki ima cegu pod gasom, ker ima alter avto s 300 konji in pospeskom minute do 50kmh.
No vidiš. Sedaj mi pa povej, kolikokrat si nekomu spustil prednost in se je ta potem vlekel? Enkrat, morda dvakrat? Ali živiš v nekem čudnem svetu, kjer se vsi vlečejo (razen tebe). In sedaj, ker se ti je to enkrat zgodilo, boš pač ti na odbijaču spredaj in ko je... ostale, nje?
In še enkrat: ne moreš pričakovati od vsake babice ali dedka ali koga drugega, da bo takoj pospešil kot Alter voznik. Sem prepričan, da se tudi tebi kaj takega zgodi. Zato pa je fajn, če si za volanom defenziven. Po tvojih besedah je pa zate egoizem za volanom popolnoma normalen. In ja, jaz se tudi vozim po cestah, kjer mi precej voznikov dvigne pritisk, pa se trudim potem nekajkrat vdihnit in razumeti, da pač niso vsi nadsposobni Alter vozniki, tako kot sem jaz. Ki seveda nikoli ne delajo napak.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.389
5.670
113
Sad ti sploh prideš kdaj domu, če vsakemu, ki se vključuje daš plac? Al spet pač nabijaš. Ker to kaj se tvoje poste bere si tak idealn predstavnik naše vrste, da bi te človek kr vženo.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Ne, nisem idealen, delam napake, se pa trudim zadeve malo pogledat iz drugega zornega kota. Kar Alter voznikom očitno ni potrebno.

Pa še to: se proti Litiji in Trbovljam kar peljem, res pa ne v gužvi. Ne vem no, meni se ni nič stresnega še tam zgodilo. Res pa me ne čaka mokra muca 11ke doma.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.230
1.497
113
Če je kolona stoječa, potem seveda pustiš da se vključi. V tem primeru ne nastane harmonika, ker kolona že itak stoji.

Če voziš po omejitvi seveda ne pustiš, da se vključujejo, ker s tem zajebeš vse za sabo. Naj čaka, da bo frej.

Na avtocesti se pa štulijo iz desnega pasa čim pustiš malo več prostora in potem prehitevajo šleparje 100 na uro. Celo take paciente sem že videl, ki prehitevajo s 100 potem ko se vrnejo na desni pas pa lahko vozijo 120-130. Zakaj je potrebno med prehitevanjem upočasniti mi nikoli ne bo jasno. Vse to in še več potem povzroči te fantomske zastoje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Če je kolona stoječa, potem seveda pustiš da se vključi. V tem primeru ne nastane harmonika, ker kolona že itak stoji.

Če voziš po omejitvi seveda ne pustiš, da se vključujejo, ker s tem zajebeš vse za sabo. Naj čaka, da bo frej.
Če je promet tekoč, pač ne rabiš ustavljat. Ko je pa gužva, tudi če se pelješ 40-50km/h te pa čisto nič ne stane, da reveža spustiš, da gre noter.
Celo take paciente sem že videl, ki prehitevajo s 100 potem ko se vrnejo na desni pas pa lahko vozijo 120-130. Zakaj je potrebno med prehitevanjem upočasniti mi nikoli ne bo jasno.
To pa tudi meni ne gre v glavo. In dejansko na take niti ne naletim zelo redko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.557
6.641
113
pri taščici
Celo take paciente sem že videl, ki prehitevajo s 100 potem ko se vrnejo na desni pas pa lahko vozijo 120-130. Zakaj je potrebno med prehitevanjem upočasniti mi nikoli ne bo jasno. Vse to in še več potem povzroči te fantomske zastoje.
saj niso upočasnil. Toso tisti ki prehitevajo s pol gasa in jim sele takrat ko se vrnejo na vozni pas avto dobi 120+
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.019
2.424
113
pa aktivni tempomati
A veš da to razmišljam že dva meseca odkar imam revše avto z aktivnim tempomatom. Imam naštimanega recimo na dobrih 140, pa najkrajšo razdaljo, do onega spredaj, ampak vedno se najde en moron, ki se uštuli not, pol pa moj malo popusti in spet naredi luknjo,..... in na koncu stojimo. Vedno več spet vozim na dober star "nožni" tempomat.

Tako da ja, bi se kar strinjal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek