to ne spada pod bedake na cesti ampak pod bedake na servisih
Že nekaj časa je govora o tem ali preverit vijake ali ne...
to ne spada pod bedake na cesti ampak pod bedake na servisih
No, pred desetletji je to veljalo za normalno opravilo profesionalnega šoferja. Danes pa mogoče res ne več.ne vem pa če je normalno, da bi šofer avtobusa, ki je samo uporabnik, to počel na redni bazi
Opravljanje dnevnih preventivnih pregledov in informiranje odgovornih o potrebnih popravilih vozila
Saj menda ne misliš da v fabrki na roke zategujejo glavo po vzorcu ki ga dobijo v navodilih za vgradnjo?Je pa res, da je moment ključ v novejši dobi bil vedno pomemben pri zatezanju motornih glav.
Kolikor vem, sofer pride v izmeno, prevzame bus, izpolni papirje in se vozi. Za tehnicne zadeve imajo svoje majstre. Na mednarodnih linijah je pa kolega redno preverjal svoj avtobus pred vsako voznjo.je res
ne vem pa če je normalno, da bi šofer avtobusa, ki je samo uporabnik, to počel na redni bazi
Ja, vendar to po "pravilih službe", oz. opisu del in nalog ni pravilno. Vizuelni pregled vozila pred vsako izmeno je njegova obveza.Kolikor vem, sofer pride v izmeno, prevzame bus, izpolni papirje in se vozi. Za tehnicne zadeve imajo svoje majstre. Na mednarodnih linijah je pa kolega redno preverjal svoj avtobus pred vsako voznjo.
Če ima "svoj" avtobus in se ne vsede vsakič v drugega.Kolikor vem, sofer pride v izmeno, prevzame bus, izpolni papirje in se vozi. Za tehnicne zadeve imajo svoje majstre. Na mednarodnih linijah je pa kolega redno preverjal svoj avtobus pred vsako voznjo.
Saj menda ne misliš da v fabrki na roke zategujejo glavo po vzorcu ki ga dobijo v navodilih za vgradnjo?
Na roke ga 100% preveč zategneš. pol je pa treba skakat gor po kluču če ob cesti ostaneš. al pa v delavnici dat ror gor da lozaš, ker pišatala ne obrneTako da za osebna vozila, če nisi ravno prilagojen program niti ne potrebuješ moment ključa.
Malo občutka pa tudi ne škodi. Tudi vrata zna človek zaloputnit z občutkom, da steklo dol ne pade. Pa ročno tudi menda znamo z občutkom zategnit, pa volan sukat. Ni vrag da ne bi še tako glup človek dobil tudi občutka za zategnit šrauf na kolesu.Na roke ga 100% preveč zategneš. pol je pa treba skakat gor po kluču če ob cesti ostaneš. al pa v delavnici dat ror gor da lozaš, ker pišatala ne obrne
impaš prav. jo zategne mašina namenjena samo temu opravilu.
Kolikor jih jaz gledam, moment ključ samo klik - klik naredi, torej je že na meji ali preko. Sem mu enkrat rekel, da naj mi na roke z avtu priloženim orodjem odtegne, pa je šel kar z mašino zrahljat in pol z momentom pravilno zategnit............ključem samo na koncu preverjajo, pa so običajno vsi vijaki že prek tiste Nm zategnjeni, tak da z moment ključem sploh nič dodatno ne privije.
Če ima "svoj" avtobus in se ne vsede vsakič v drugega.