Zadnji se ni imel česa bati, kar bi prišlo nasproti, bi že model spredaj pospravil s ceste...Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Nič pretresljivega.
Drugača pa tud tale, ki je snemal je precej snemal ovinke.
Zadnji se ni imel česa bati, kar bi prišlo nasproti, bi že model spredaj pospravil s ceste...Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Nič pretresljivega.
Drugača pa tud tale, ki je snemal je precej snemal ovinke.
Prvi se pa nima česa bati, ker vidi bistveno bolje in dlje naprej, kot pa kamera v avtu za njim.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Zadnji se ni imel česa bati, kar bi prišlo nasproti, bi že model spredaj pospravil s ceste...Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Nič pretresljivega.
Drugača pa tud tale, ki je snemal je precej snemal ovinke.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
če se bi v konicah vsi držali varnostne razdalje, lahko AC kar zapremo, ker bojo na uvozih kolone do sosednjih držav
Citat:
Uporabnik SE_P1i pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
če se bi v konicah vsi držali varnostne razdalje, lahko AC kar zapremo, ker bojo na uvozih kolone do sosednjih držav
To definitivno ne drži... Največ problem pri nas je, da vsak v prometu gleda samo nase in na promet kot neko celoto. Verjemi, da bi bila pretočnost ob prometnih konicah npr. v Ljubljani dosti večja, če bi folk držal med seboj primerno varnostno razdaljo. Iz preprostega razloga zato, ker ne bi prihajalo do naglih zaviranj. Trdim in še vedno bom trdil da do zastojev prihaja, nebom rekel samo, ampak predvsem zaradi neprimerne varnostne razdalje in posledično s tem pride do naglih zaviranj.
Podoben primer ti je ob prometnih konicah v centru Ljubljane npr., ... gužva, za križiščem kolona... ampak folk ni vsaj tok fer da pusti križišče prazno, za kontra promet, ampak raje potegne v križišče da mu ja ne bo potrebno počakati še en semaforni interval... in evo, dobitna kombinacija za dolge kolone po centru Ljubljane... promet enostavno ne steče zaradi kakor pravim posameznikov (teh je pri nas malo morje), ki mislijo samo nase in ne gledajo na promet kot celoto.
Citat:
Bralec nam je poslal fotografijo neke voznice, ki se je včeraj po severni ljubljanski obvoznici peljala po prehitevalnem pasu s hitrostjo 90 kilometrov na uro in pri tem brala časopis.
Voznica se očitno ob tem ni zavedala, da bi jo lahko, če bi jo v tem primeru opazil policist, doletela kazen 120 evrov. Tako stara kot nova prometna zakonodaja, ki začne uporabljat prvega julija, določa, da voznik med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila.
Omenjeni člen si je, kot so za zurnal24.si povedali na PU Ljubljana, potrebno razlagati širše in sicer v smislu uporabe opreme, predmetov, pripomočkov... ki bi zmanjševale slušno ali vidno zaznavo ali zmožnost obvladovanja vozila.
"V tem kontekstu bi tudi uporaba oziroma branje časopisa med vožnjo močno vplivala tako na vidno zaznavo voznika, kot tudi na njegovo zmožnost obvladovanja vozila, zato bi policisti ob zaznavi tovrstnega dejanja kršitelju lahko izrekli globo in sicer v višini 120 evrov," so razložili na PU Ljubljana.
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Ker bi zaslužili samo kratkoročno, na dolgi rok pa obstaja možnost, da bi se vozniška kultura dejansko izboljšala in posledično bi bil manjši priliv v državno blagajno.
Najlažje je začeti pri tistih, ki promet nadzorujejo. Če bi se število policije na cesto povečalo za 0,5x in bi dejansko kontrolirali rizične odseke, bi začeli ljudje malo pazit, kako vozijo in sčasoma to preide v podzavest. Dokler pa prevoziš slovenijo po dolgem in počez in ne srečaš niti ene kontrole prometa, se stvari ne morejo spremeniti. Srečaš jih pa v 80%+ na mestih, kjer zlahka zaslužijo (LPP Celovška)