Vprašanje koliko jih bodo ovirale trenutne proizvodne kapacitete obstoječih baterij. Proizvodnjo NiMh še vedno ohranjajo, kljub temu da zraven dodajajo že Li-Ion, do leta 2022 se bodo ravno znebili NiMh, štancali bodo pa Li-Ion za nekih 2-3 milijona hibridov letno, zato malo dvomim, da bo ta baterija takoj pristala v Priusu PHV, ki bi leta 2022 moral biti že pri številki 500k enot letno.
Je pa po karakteristikah res pisana na kožo hibridu, ker imajo tipično problem iz majhne baterije potegnit velike tokove (8 kWh da ven ~60 kW), ravno zardi tega so glede na samo kapaciteto te baterije večje in dražje kot bi sicer bile celice iz npr. Tesle.
Pri EV s 60 kWh baterijo ti pa 18 C-rate polnjenja ne predstavlja neke hude prednosti, ker s 1.200 kW itak ne moreš nikjer polnit in tudi v prihodnje boš s kaj več kot 200-300 kW težko polnil, ker fizikalne omejitve postanejo enostavno prehude.
Me pa zanima kje je konkurenca, veliko je bilo že slišati o tem kako so solid-state baterije prihodnost tudi od VW in Korejcev in nenazadnje od izumiltelja Li-Ion baterije, ampak noben od teh si še ni upal določit nekega timeframea za proizvodnjo in praktično uporabo. Če pa malo iščemo članke po netu pa vidimo da Japonske raziskave o tem segajo v daljno leto 2007 s prikazom praktične uporabe na sobni temperaturi leta 2011, delujojoč prototip skiroja 2014, danes pravijo da je zadeva v fazi "production engineering". Sliši se obetavno.