Elektricni grelec. Bentonski motor deluje kot agregat za proizvodnjo elektrike za grelec ce prav razumem.
(Ne vem sicer za kaj teh 6kw ne potegne iz baterije...?)
(Ne vem sicer za kaj teh 6kw ne potegne iz baterije...?)
Citat:
Uporabnik SeriousSam pravi:
ksz
kako je kaj z dosegom EV-jev v teh "toplih" jutrih?
Doseže 40% nazivnega dosega, seveda brez ogrevanja potniške kabine?
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Elektricni grelec. Bentonski motor deluje kot agregat za proizvodnjo elektrike za grelec ce prav razumem.
(Ne vem sicer za kaj teh 6kw ne potegne iz baterije...?)
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
bencinski motor obremenjen z 6kw ne piha po 1 minuti zaradi toplotnih izgub.
Tu more bit nek drug sistem v igri. ker 6kw je praktičo neobremenjen motor. V eni minuti pa ti ne spraviš motorja iz -4° na 30°
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
bencinski motor obremenjen z 6kw ne piha po 1 minuti zaradi toplotnih izgub.
Tu more bit nek drug sistem v igri. ker 6kw je praktičo neobremenjen motor. V eni minuti pa ti ne spraviš motorja iz -4° na 30°
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mraz ne uničuje baterije. Zmanjša ji kapaciteto za čas mraza, ko pa je nazaj na idealni temperaturi (21°C-24°C), pa je spet normalna kapaciteta. Ok, ko je mrzla, je ne smeš prehitro polniti, prehitro prazniti je itak ne moreš, ker ji pade napetost, ampak sam mraz ji dolgoročno ne škodi.
Vročina pa dejansko degradira baterijo, torej zmanjša kapaciteto za vedno.