Sedanje baterije, ki se vgrajujejo v EV ne omogočajo zadostno energijsko gostoto za nek normalen doseg vsaj 300km z enim polnenjem. Mrzlično se po celem svetu išče rešitev tega problema. Laboratoriji med seboj tekmujejo, kdo bo iznašel najboljšo formulo.Trenutno se največ obeta od li-ion baterij.
Zadnje čase se precej omenjajo Li-S : http://www.elektorbrasil.com.br/noticias/li-s-batteries-progress-well.2450975.lynkx
ali pa : http://cleantechnica.com/2013/05/30/new-zinc-air-battery-could-pack-twice-the-power-of-lithium-ion/
Te naj bi bile primerne za EV, kot za solarne sisteme: http://cleantechnica.com/2013/05/30/new-durable-high-power-lithium-ion-battery-developed-in-germany/
Zadnje čase se precej omenjajo Li-S : http://www.elektorbrasil.com.br/noticias/li-s-batteries-progress-well.2450975.lynkx
ali pa : http://cleantechnica.com/2013/05/30/new-zinc-air-battery-could-pack-twice-the-power-of-lithium-ion/
Te naj bi bile primerne za EV, kot za solarne sisteme: http://cleantechnica.com/2013/05/30/new-durable-high-power-lithium-ion-battery-developed-in-germany/