Se strinjam. Tudi če je naš vid brezhiben, velikokrat spregledamo stvari, ki se dogajajo v prometu, če pa še ne ločiš barv, je še toliko bolj nevarno. Če se npr. pelješ 50 kmh, in samo po položaju sklepaš katera luč gori na semaforju, to po mojem mnenju NI varna vožnja. Tudi če pelješ v okviru omejitve (50 kmh), v eni sekundi prevoziš skoraj 14 metrov. Recimo, da se moraš semaforju približati na 10 metrov ali manj, da lahko zanesljivo presodiš, ali gori zgornja ali spodnja luč. To pomeni, da imaš za ustrezno reagiranje (beri zaviranje) v najboljšem primeru največ 0,71 sekunde časa. Reakcijski čas, da stisnemo zavoro je 1 sekundo, čas zaviranja iz 50 do 0 kmh pa je?. Kolikšno pot opravimo medtem? Ali smo uspeli ustaviti pred semaforjem? Sredi križišča? Na drugi strani križišča? Nas je "ustavil" pešec, ki je prečkal cesto pri zeleni luči, mogoče drug avto ali kamion? Meni se zdi, da morajo biti udeleženci v prometu sposobni ločiti barve.
Če pešec lahko loči luč na semaforju glede na položaj in glede na to, ali "striček" na semaforju stoji ali hodi (hitrost pešca je 3-5 kmh, razdalja do semaforja je max. 10 metrov), tega za voznike ne moremo trditi.