B&S motor

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
majster kameleon vsako stikalo se lahko da bp na gas pa če maš bremzo ali ne.ista kvadratasta luknja pa še kabel ti bo segal.
za gas maš dva tipa šaltera.eden poriva zajlo na max drugi pa jo vleče na max.odtega je odvisno tudi po kateri strani motorja gre zajla. fergazer je fiksen in nima vakuum igle na membrani zato je optimalen samo na max. minimalni obrati zato nimajo veze ker se motor pod max ne bo zadosti hitro pobiral pod obremenitvijo in bo pljuval

še to.cilinder rata ovalen zaradi take rotacije ojnice ne pa zaradi gravitacije pa teže bata. bat bi bil dobesedno v luftu če ojnica ne bi spreminjala naklona.ojnica se konstantno nagiba iz ene smeri v drugo in tak ti tudi bat pritiska na cilinder
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.657
113
Frgazer dela na vakuum ki ga povzroča bat ki se premika v motorju......bolj ko se vrti večji je....več benza srka motor čez frgazer!

Zato pa maš tud uno membrano na ventilih (sem mu rekel naj ne premika plehka v njej ker določa vakuum)......in zato je tudi od časa do časa treba zamenjat dihtungo med tankom in frgazarjem ker ma gor 2 zaklopki ki se iztrošita zaradi "zoba časa"

Če motor ni v *urcu se bo pobiral tudi pod štand gasom (btw sam redko kosim na MAX) saj je ja 4takten in ima navor zato delajo take da so bl "user friendly". 2 taktni so bolj izjeme zarad velikih naklonov terena kjer bi meli 4 Taktni probleme z mazanjem!

Ma sosed tomosovo 2 taktno lamo kosilnico in vem kako je ko nabaše na šop trave....tisto pa se pobira par sekund da pridobi nazaj obrate
bonk.gif


Da ojnica pritiska bat na levo in desno steno zaradi gibanja......ampak čez leta bi bila spodnja stena še vedno najbolj obrabljena zaradi stalnega pritiska teže bata na spodnjo steno....oz najlepše bi to videl pri obročkih ki bi bili na spodnji strani najtanjši!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.657
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:

za gas maš dva tipa šaltera.eden poriva zajlo na max drugi pa jo vleče na max.odtega je odvisno tudi po kateri strani motorja gre zajla.

E tega pa priznam da nism vedla.....do sedaj sem imel opravka samo z enim tipom šalterja! Vem pa da majo vsi že prednastavljene kvadratne luknje za vgradnjo kill switcha....
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
fergazer nima igle kot maš na večjih briggsih od 5hp naprej pa ic-jih.na teh plastičnih fergazerjih v bistvu samo luft reguliraš bencin je fiksno nastavljen in nimaš fine mešanice ko je na malih obratih.seveda ga pa pride manj ko je manj vakuuma logo
pokrov ventilov nima funkcije vlečt bencina ampak samo odzrači karter kjer se konstantno nabija pritisk zaradi pumpanja bata

ob vsem tem pametovanju smo pozabili tudi na primer bunko.mogoče da je samo to:)