B&S motor

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Pejt do lokalnega mehanika pa mu reč če ti ga sprav vn za pir! Sej tm na jurčkovi jih mate enga zravn druzga
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Ej nč ne spremljaš foruma - sam da boš vedu da je na pohodu SOFTIVIRUS in zanj ni rešitve - softi pa vsakmu okuženemu userju napiše ZS kjer napiše : velkom to klap.
Bom jutri šel še 1x v Rotarja da vidim, če bom dobu tapravo dihtungo pol bo sestavu če ne bo delal pridem na izmenjavo dobrin (pir za blok)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Sva že 2 iz tega foha
smile-1.gif
ej dj poglej če ma lukna od auspuha navoj not urezan! Če ma pol se lah nehaš zezat pa ti dam jst po pondelku za pir un valjast auspuh kse sam prvije gor!
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Motor sestavljen - stanje malo boljše ni pa primerjave kako je bilo lani.
Sedaj mi ostane samo še menjava rinkov na batu - ker sem opazil, da se je nabralo malomalomalo olja na spodnjem delu bata (na stiku med steno cilindra in batom) - a je kdo že delal to na s&b (predvsem zato sprašujem da neb menjal obročkov potem pa bi moral še cilinder rihtat.
Vprašanje : kam gre olje če ga je preveč, a je možno da olje uniči rinke če ga je preveč?
 

woofer

Pripravnik
25. avg 2007
103
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Evo za 6pack!

Menjaj uno dihtungo med frgazarjem pa tankom.....pa uno O tesnilo tm na frgazarju k pride nataknen na "kolektor" oz uno cev k benz v cilinder vod!

Poglej če je mogoče spustila dihtunga tud tm med to cevjo pa cilindrom (na drugi strani od frgazarja)...ampak za to dvomim....sem siguren da bosta prvi 2 rešili problem!

Nekje ti zrak not vleče!

Dobiš pa vse to za sitne pare v Rotar centru....sam cifro iz motorja si prepiš čene bo stric tm znoru (pr men je k sm mu začel pa sej veste 3,5 HP motor.....300let že istga delajo
grin1.gif
)


evo še en " mehanik " ki je rešil zadevo na predlagan način
smile-1.gif
... sem sicer kupil obe dihtungi, pa vendar je tista med frgazerjem in tankom bila " na oko " še dobra, pa sem jo vseeno zamenjal, zamenjal tudi O ring na fregazerju ( kjer se natakne na cev - kolektor ), nastavil na novo razmerje gorivo/zrak in kosilnica že veselo gre dalje...prej pa podobni simptomi ( prvo ni hotela vroča vžgati...potem brez moči če si vklopil koso ( zadeva se je ustavila ) in na koncu pa sploh ni več hotela vžgati .....

tak da zaenkrat kosilnica dela...tok, tok, tok ...

lp
p.s. aja KameleON, pivo pa imaš itak v dobrem
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
@woofer
cheer.gif
Pol pa ne vleče več benza na podtlak......pač ma tak sistem da tko k mašina diha tko črpa benz skupi z tem "dihanjem"

@rajko0028 mal olja bo vedno v cilindru....oz bolj ko bo stara kosilnica več ga bo ker ma ležeč cilinder in ker ma bat neko malo težo nenehno gloda spodnjo steno....gloda tud ostale ampak spodnjo bolj izrazito.....tko da bolj ko bo stara kosilnica bolj bo valj ovalen in več se bo pokadil ko jo boš prvič vžgal (nakapljano olje mimo obročka po spodnji steni)......Podobna obraba se kaže tudi vsem V in pa boxer motorjem
smile-1.gif


Aia a si nastavil gas tako kot sem napisal? daš na minimum....popustiš tist vijak na pleh pokrovu tolk da zategneš "odvečno" zajlo...zategneš vijak .....probaš MIN-MAX pozicijo če pravilno laufa....prilagodiš če kaj ne štima z lavfanjem zajle med min-max

Edina stvar ki ti še ostane je da naštelaš predvžig...... Debelino med sondo in ventilatorjem nardiš tko da razrežeš eno piksno.....un aluminij 1x prepogneš in to je razmak potreben med sondo in ventilatorjem....pa spucaj vso travo in ostanke nevem česa pod pokrovom da se bo tista plastika pred ventilatorjem lepo gibala ( WD40 po potrebi)

 
Nazadnje urejeno:

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Ko zakadi me ne moti - zato bom pustil tako kot je in ne bom razdiral. Mi jepa zamimivo ko sem jo sestavil in preko primerja nafilu benz mi je vžgala od prve
cheer.gif
- kva sm dobr.
Bom pa probal še 1x zajlo naštelat, če bo ratal boš moral sam še izbrat plac za pic(nic) - pa glej da bo nepokošen ker bomo najprej sprobal če se kosa vrti v pravo smer.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Aia na posnetku zgoraj poglej kako ma......da nisi slučajno une žice z krogom kamor pride pripet federček narobe obrnu (da se...dela še zmeram ampak ni to to!!!)

Kot vidiš ma model krog na unem koncu ki je stran od uplinjača....
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Nč ne bo s piknikom za zdej - ne dela ta drek. Vžge od prve, dela "sam na en cilinder" glas ma k kak star traktor. Jutri če ne bo naša hotla na morje se lotim še predvžiga poročam ko bo OK (upam da še bo kdaj ;-) )
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Dela na en cilinder? Kva sej 3,5HP nima V-twin!

Da ni jermen preskoču?
grin1.gif
Predn jo vržeš stran povab na pir da vidm to čudo!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Mal premišljujem...pa si šur da ni kdo prejšno sezono kak kamen u travi nabasu pa zvil os pol pa sam ups u garažo porinu kosilnice!
K vztrajnik pr teh motorjih je nož ne aluminjast (lahek) ventilator! Tko da če zviješ os na kakem kamnu al pa betonski plošči je bl *ebeno vžgat pa na obrate spravt (tko kot opisuješ svojo)...tko da dvigne nj ti jo en na zadna kolesa, dj kabl iz svečke en nj ti pa kurbla da boš vidš če os opleta! Če je zvita...dobiš pr rotarju zihr kak popust za staro za novo!
smile-1.gif
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
počakaj da dizelico nabavi pol ti menja dve dihtungi v pol ure:D
ej ti si sploh prevero fedro od omejevalca obratov al ne? to je tisti mehanizem ko je gor prišraufan z zgornjimi tremi šraufi za glavo. poglej fedro če se ni zvila kaj. vzami dol pokrov pa preveri tisto pnevmatsko veslo ki je vezano na toti feder pa na loputo za gas-vmes je ena taka zavita sponka.
pol drugo kaj preveri je bremza. ti je ftrgalo zajlo na ročaju? mogoče ti je pa niti ne veš ker se itak bol okol babe sekiraš.:D preveri mehanizem za bremzo.ko zajlo nategneš gre bremza vstran da se motor lahko normalno suče. če ni to pol poglej magnetron če ma dovolj lufta. vzami dve vizitki pa stisni skup na šraufštoki na 0,2mm.pol daj to med magneto pa vztrajnik z namagneteno stranjo proti magnetronu.zategni pa odstrani papir.ferštejen?zaj pa idi delat

ej kameleon pa gas zajlo se štela na max ne na min:)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Ubistvu sem mu že vse te nasvete povedal...sam ne v strnjeni obliki
smile-1.gif


Dizalica je naročena v interdiskontu, me pokličejo......79,90eur
cheer.gif


Dihtung ne rabš menjat (razen une na glavi--če je potreba sploh)....greš v avtoštacuno po motorni silikon pa se ne jebeš z dihtungami
wink-1.gif


Glede zajle........kako jo boš pa na MAX štelal......pol ti viška zajle hod ko daš v MIN pozicijo....že prej na MIN vrže ko maš ti na ročki še fore
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
ej ti si sploh prevero fedro od omejevalca obratov al ne? to je tisti mehanizem ko je gor prišraufan z zgornjimi tremi šraufi za glavo. poglej fedro če se ni zvila kaj. vzami dol pokrov pa preveri tisto pnevmatsko veslo ki je vezano na toti feder pa na loputo za gas-vmes je ena taka zavita sponka.

No in to "zavito sponko" si lahko narobe obrnu
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
preveri mehanizem za bremzo.ko zajlo nategneš gre bremza vstran da se motor lahko normalno suče.

Če mu mehanizem za bremzo ne bi delal---->beri bi bila bremza vključena mu motor etak ne bi vžgal ker ima mehanizem gor vezan "KILL SWITCH" (maso) Pa še garant bi prej strgal špago kot pa da bi ga zavrtel z zategnjeno bremzo
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
stari sem delo tri leta na pgghju tak da ne ti meni o višku zajle:) povej mi kdaj si nazadnje rabo min gasa? minimal je samo če maš cel sadovnjak za pokosit pa moreš med drevami balet plesat z mašino pa da ne zapraviš pol kesla benza v luft.večja brzina tudi lepše reže
če boš zajlo skoz štimo na min se ti fergazer ne bo nikol do konca odprl na max ker nobena zajla ni na milimeter

nimajo vsi 3.5 motori stikala na bremzi:) ded itak ni napiso mdoel pa type
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.658
113
Višek zajle je če delaš po tvojem postopku! Se una ploščica zaslajda na minimum še preden vsa zajla vn prleze
smile-1.gif


Res je nimajo vse 3,5HP kill switch stikala na bremzi (ene majo na gasu)......majo pa VSE z bremzo stikalo na bremzi! Zato da istočasno ko zabremza še iskro potegne dol iz svečke da se ustav for sure
smile-1.gif
Čene bi lahko pod polnim gasom naprimer bremzo skuru
 
Nazadnje urejeno: