Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pa upam,da ti bo končno kapnilo, da nalimati 1m2 izolacije je lažje kot narediti nov zelo dober motor.In hkrati da potrebuje malo vzdrževanja na dolgi rok in to v primernem paketu v razmerju s ceno. In to neprimerljivo lažje. Že en majhen delček motorja, ki je sorazmerno nezahteven je v primerjavi z izolacijo lahko zelo zelo zahteven.
No, jaz tudi tebi upam, da bo kapnilo, da je lažje kupit nov avto, kateri nima te pomanjkljivosti, kot pa se potem s tem naknadno ubadat. Je pa zanimivo, da sedaj ta zadeva ni več trivialna, ampak je lažja kot naredit zelo dober motor. Si vsaj prišel na resnično izjavo.
Citat:
Da boš vedel , sodobni avti imajo v povpreæju manj vijakov za pritrjevanje kot pa stari za pritrditev iste stvari.
A dej ga lomt no? Koliko imajo pa kaj plastičnih zaponk, itd. katere se zelo rade polomijo
Citat:
Sicer se strinjam malo več izolacije ne bi škodilo, so pa zato vrata zelo dobro izolirana.
Evo, ti vidiš to kot pozitivno, jaz pa to vidim kot tipičen polizdelek. Boli mene k... za dobro izolirana in tiha vrata, če mi nabija motor iz motornega prostora in slišim vsak jeb.. kamenček izpod koles. Tem se še drugače reče, da si vrgel denar skozi okno, ker si nekaj poštimal hudo super, ostalo pa pustil na podnu. Dosegel nisi nič. Isti polizdelek kot npr. ESP pri Renaultih (beri sosednjo temo). Za crknit, je pa zanimivo, da o čem takem ne razmišljaš niti v sanjah, dokler ne doživiš na lastni koži.