Avto-prikolica

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pozdravljeni!

Zanima me, kje ugodno dobiti prikolice za avto, če ve kdo? Kupujem pa tam nekje 210 do 240 dolžine x cca 120 širine. Do sedaj sem našel najcenejše za 500€ v Kranju (210 x 120)

Hvala!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sem ze pregledal. Tiste za 450€ so dolge cca 2m in siroke 1m.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
Če boš vozil kaj več kot krompirjeve gajbice pokrite z odejico potem baubau variante s papirčki namesto pleha odmisli. Jaz bi gledal humbaur in podobno z alu plankami, ti imajo zapirala skrita v stranici. Pa pvc blatnike ki niso sraufani na stranico ampak na prečne nosilce. Da lahko gor stojiš in ne odpade. Kolesa, sklopko, štrom in luči imajo večinoma vse enako. Pa zadnja stena naj bo varjena. Ne iz dveh milimetrskih plehov skupaj znetana.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl in Cash

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Uuuuu, pa res...sem na hitro prebral in videl 2.32m. Hvala za opozorilo :eek:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Če boš vozil kaj več kot krompirjeve gajbice pokrite z odejico potem baubau variante s papirčki namesto pleha odmisli. Jaz bi gledal humbaur in podobno z alu plankami, ti imajo zapirala skrita v stranici. Pa pvc blatnike ki niso sraufani na stranico ampak na prečne nosilce. Da lahko gor stojiš in ne odpade. Kolesa, sklopko, štrom in luči imajo večinoma vse enako. Pa zadnja stena naj bo varjena. Ne iz dveh milimetrskih plehov skupaj znetana.


Glede na izbor prikolice bo itak vozil lahko samo bale sena. 750kg (prikolice brez zavor) je pa bolje da so papirnate ker imajo vsaj nekaj uporabne mase, ker če ima prikolica 200kg na njej voziš lahko potem samo 550kg kar še kubik drv ni. Kubik drv ali pa žaklji cementa na taki prikolici pa ne zaponijo niti dna po površini če jih lepo zložiš. Tudi "pretiravat" z pretežo četudi izven uradnih poti je nonsens ker te prikolice za 500EUR imajo akse, gume in ostane dele narejene da zdržijo natanko toliko kot so homologirane. Skratka časi ko si dobil prikolico brez zavor z aksami od tiste z 3T in si potem lepo prevažal vse možno so mimo.

Torej zakaj bi imel tako prikolico če ne moreš gor nič vozit? Raje manjša prikolica ker je bolj komot. Seveda izjema so bale sena, pa še tiste (tamale kvadrataste) jih gre 20 gor kar naložiš malce v višino tudi na pol manjšo prikolico.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
A 201 cm znotraj ti je premalo? Humbaur ima dolžine 201, 251, 301, Pongratz 201, 223,251,301. Ena taka univerzalna dimenzija, pa če je nuja da gre paleta po širini gor je širina 125. Recimo pongratz ima LPA 206/12 U (kason 201x125) ali LPA 230/12 U (223X125), potem samo še izbiraš ali se mora odpirat tudi spredaj (v tem primeru je še "teleskopski" vlečni drog), ali so dovolj pleh stranice, ali hočeš alu. Zavore verjetno ne rabiš.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
Glede na izbor prikolice bo itak vozil lahko samo bale sena. 750kg (prikolice brez zavor) je pa bolje da so papirnate ker imajo vsaj nekaj uporabne mase, ker če ima prikolica 200kg na njej voziš lahko potem samo 550kg kar še kubik drv ni. Kubik drv ali pa žaklji cementa na taki prikolici pa ne zaponijo niti dna po površini če jih lepo zložiš. Tudi "pretiravat" z pretežo četudi izven uradnih poti je nonsens ker te prikolice za 500EUR imajo akse, gume in ostane dele narejene da zdržijo natanko toliko kot so homologirane. Skratka časi ko si dobil prikolico brez zavor z aksami od tiste z 3T in si potem lepo prevažal vse možno so mimo.

Torej zakaj bi imel tako prikolico če ne moreš gor nič vozit? Raje manjša prikolica ker je bolj komot. Seveda izjema so bale sena, pa še tiste (tamale kvadrataste) jih gre 20 gor kar naložiš malce v višino tudi na pol manjšo prikolico.

Pretiravaš. Nihče ni rekel da bo vozil eno tono, ampak gromozanska razlika je med skupaj znetano baubau prikolico iz 1mm pleha za 429 eur, ki ima na papirju po homologaciji 150kg, v resnici pa zaradi šparanja pri materialu samo 120kg in prikolico, narejeno kot je treba, ki ima mogoče 30-40kg več in stane 200 eur več. Razlika je po petih letih "neuporabe" ko na eni vse cveti, na drugi pa je tako kot je bilo prvi dan.

Pri majhnih samokolnicah je komot samo to da jo lažje nekam pospraviš. Samo to, ostalo je shit, ko nalagaš je vedno premajhna, ker je vsaj ena od stvari, ki jih pelješ dolga 2m, ko greš vzvratno je sploh ne vidiš dokler ne zaviješ, sploh v enoprostorcu ali kombiju, ki ima višje okno je praktično nevidna. Za vozit je bistveno lepše in lažje vzvratno peljat 2m prikolico, kot 1,5m samokolnico. Tudi po širini je lažje vozit če vidiš robove blatnikov, torej širina čez blatnike nekje 175cm.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Torej, v izbiri je trenutno samo tale https://www.avto.net/Ads/details.as...Ranger%20Trailers%2013%20COL%20GUME.%20OJA%C8

Volzilo se bo v glavnem stare palete, kaka drva, kake stvari za na odpad, ker v bajti imamo 3/4 šare, pa še kaka stvar...kake omare in podobno. Skratka, nič pretresljivega, zato tudi gledam take osnovne. Avto je pa res enoprostorec :) Tale prikolica iz linka je pocinkana vidim, tako, da cvetenja pomoje ne bo. Dolga je 210 x 120. Jello, ker do sedaj nisem imel nobene prikolice (ok, imamo eno doma sešvasano l85 (uporabna), vendar z njo ne moreš v promet.
Smartram, da je bolje, če je daljša, al zakaj sprašuješ, če mi je 201cm premalo? Bi tudi daljšo vzel, ampak je dražja pač.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
ker te prikolice za 500EUR imajo akse, gume in ostane dele narejene da zdržijo natanko toliko kot so homologirane.

Dobro si naložil. Vse imajo 650kg ali 750kg osovino. In vse nesejo krepko preko 1000kg (dokler ne nabiješ luknje in ti torzija ne preskoči). Če odmisliš samogradnje in prikolice, ki jim ni treba na cesto (za premike čolnov po halah ali pristaniščih), od leta 1998, odkar morajo biti tudi prikolice homologirane nisi mogel kupit prikolice brez zavore, ki bi imela osovino deklarirano na več kot 750 kg. Niti samo osi.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
120 je paleta široka in če jo lahko naložiš počez lahko pelješ (najmanj) 2 kom.

Tale je za domačo rabo čist ok. Glavna pomanjklivost pa pleh, vsakič ko boš butnil s paleto ali drvom od znotraj bo tudi zunaj "luknja". Pri alu ali dvojno krivljenem plehu te težave ni.
 

nevednez

Pripravnik
6. avg 2009
49
26
18
Torej, v izbiri je trenutno samo tale https://www.avto.net/Ads/details.as...Ranger%20Trailers%2013%20COL%20GUME.%20OJA%C8

Volzilo se bo v glavnem stare palete, kaka drva, kake stvari za na odpad, ker v bajti imamo 3/4 šare, pa še kaka stvar...kake omare in podobno. Skratka, nič pretresljivega, zato tudi gledam take osnovne. Avto je pa res enoprostorec :) Tale prikolica iz linka je pocinkana vidim, tako, da cvetenja pomoje ne bo. Dolga je 210 x 120. Jello, ker do sedaj nisem imel nobene prikolice (ok, imamo eno doma sešvasano l85 (uporabna), vendar z njo ne moreš v promet.
Smartram, da je bolje, če je daljša, al zakaj sprašuješ, če mi je 201cm premalo? Bi tudi daljšo vzel, ampak je dražja pač.

Jaz imam prikolico od istega prodajalca, samo večje dimenzije (243x133, kiper, povozna zadnja stranica, odpiranje sprednje, stranske se dajo odstranit), po treh letih intenzivne uporabe (cca 500+km/mesec) se je pojavila kakšna pika rje, večinoma pri spojih. Meni se to ne zdi nič kritičnega, ker je prikolica veliko v uporabi. So pa to prikolice slovaškega proizvajalca, torzija je alko, gume ukrajinske - firma rosava. Zapirala so kvalitetna, blatniki so plastični, pritrjeni na dno (ne na stranico). Sklopka za priklop je kvalitetna, podporno kolo z objemko nosilnosti 150kg sem kupil ekstra za 20€, v Kranju so hoteli 35€ za kolo z 75kg nosilnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
Podoben rang kot te z zadnjih linkov, posebne razlike ni, podvozje in oprema je enaka, eloksiran pleh enak, edino zapirala so bila včasih res shit (neke mini kljukice), mogoče so do danes že izumili nove. Kot pri vseh pa je seveda razlika med najmanjšo za gajbice vozit in prikolico s katero pelješ kubik peska ali valjar.