Avto ne vžiga ko je hladen

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
No ja...pri teh temperaturah vžig res ne sme trajati 30 sekund. Saj smo okoli ničle. Potem bo pri - 10°C prej akumulator spraznil predno bo kresnil.

(je pa res da - vsaj VAG-i) še najslabše vžigajo tam med 0 in + 5 stopinj - slabo z vidika, da ne kresne v trenutku).
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Ma, če je prejšnjo zimo vžigal brez problema pri minus temperaturah, pa je imel voz le okoli 15k km manj, potem je tu jasno, da ga jebe neka dotična komponenta. No dejstvo je, da res nimam namena dajat recimo 500 eur za popravilo, saj je to že 1/5 vrednosti avtomobila. Strah me je le, da mi pri večjem minusu kdaj sploh ne bo več vžgal. Spomladi ali pa ob jugi pa itak vžiga bp...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
To ga imaš zunaj?

Če je npr. v garaži na toplem vžge v prvo?

Preveri res če napeljava za svečke deluje, če vse OK tesni (kje nafta pušča?), pa tvoj ima verjetno še "ročno pumpo" (rezervno) za nafto .. če na roke napumpaš nafto je kaj bolje?

Simptimi kažejo na dve stvari:
- pade tlak v dovodu goriva (potem ti ne vžge tudi če je toplo)
- ni zadosti gretja

.. možno, da je tudi kak senzor, samo potem bi bil vžig bolj na random (enkrat v prvo, drugič v peto)!

Kot sem rekel, avto na toplo pa probat če vžge v prvo .. če ja, potem bi skoraj 90% morala biti svečke oz. napeljava (sploh ne dela, ugasne prehitro, ...). Če tudi na toplem ne vžge potem ti pritisk v dovodu nekje pade .. tu je pa opcij veliko, od same pumpe do cevi in filtrov!

Sicer pa lahko probaš še mešanico bencin/nafta, za ta motor je še dovoljena oz. priporočljiva!
evil.gif
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Ma ja, saj gre jutri avto h kirurgu, da vse to preveri, jaz nimam pojma o tem. Še ko sem svečke menjaval, sem poškodoval eno cevko, da mi je nafta odtekala...Drugače pa ja, avto je pod milim nebom in problem je samo kadar je hladno zunaj. Od pomladi do jeseni kresne iz prve...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To ga imaš zunaj?

Če je npr. v garaži na toplem vžge v prvo?

Preveri res če napeljava za svečke deluje, če vse OK tesni (kje nafta pušča?), pa tvoj ima verjetno še "ročno pumpo" (rezervno) za nafto .. če na roke napumpaš nafto je kaj bolje?

Simptimi kažejo na dve stvari:
- pade tlak v dovodu goriva (potem ti ne vžge tudi če je toplo)
- ni zadosti gretja

.. možno, da je tudi kak senzor, samo potem bi bil vžig bolj na random (enkrat v prvo, drugič v peto)!

Kot sem rekel, avto na toplo pa probat če vžge v prvo .. če ja, potem bi skoraj 90% morala biti svečke oz. napeljava (sploh ne dela, ugasne prehitro, ...). Če tudi na toplem ne vžge potem ti pritisk v dovodu nekje pade .. tu je pa opcij veliko, od same pumpe do cevi in filtrov!

Sicer pa lahko probaš še mešanico bencin/nafta, za ta motor je še dovoljena oz. priporočljiva!
evil.gif
















ročne predpumpe ta motorn nima..
Če daš zraven bencin še bo slabše
Najprej je potrebno ugotoviti če se sploh vklopijo svečke, delujejo preko tipala za temperaturo hladilne tekočine,..pol treba iskat naprej
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Citat:
Uporabnik Janch pravi:
Pozdrav

ker sem opazil, da se tukaj na forumu tudi maherji za avtomehanične zadeve, me zanima, če bi kdo znal okvirno povedat/ugibat kaj bi bil razlog za težavo na mojem avtu. Torej Imam Passata 1.9 TDI '98, redno servisiran, pred kratkim narejen tudi velik servis. Zadnje dni opažam problem pri vžigu avtomobila, saj le ta rabi vsaj 5-10 sekund zaganjanja, nato le vžge. Te težave ima le ko je hladen, če je zagret, vžge iz prve in takoj. Prej nisem imel nikoli teh problemov, to se je začelo pojavljati v zadnjem času, ko je zunaj bolj mrzlo. Kaj bi bil vzrok temu?
confused-1.gif

Evo, javljam, da je zadeva rešena!

Šlo je za zelo banalno napako in sicer, fora je bla v tem, da je bil odvit vijak na spodnji strani naftnega filtra, zato je nafta počasi kapljala in ko je padla do določenega nivoja, je seveda v filtru ni bilo dovolj za normalen vžig. Pač šlo je za šlampastega serviserja, ki mi je delal velik servis, saj tega vijaka ni prej preveril. No zasluge gredo tudi meni, saj sem kupil cenejši razred naftnega filtra, zato se za 15 eur res ne gre čudit, da lahko pride do takega problema...

v glavnem avto spet vžiga kot singerca
cheer.gif