Avto ne vžiga ko je hladen

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
436
24
18
Gorenjska
Pri Passat-u mora štarter doseči določene obrate, da elektronika sploh sprosti vbrizg nafte. Tu je lahko problem oslabelega akumulatorja, ker rabi dalj časa da doseže obrate.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Pomoje ni fora v akumulatorju, ker moj je nov in se isto dogaja. Enostavno ne dobi nafte, pac vergla vergla vergla, po ene 20ih sekundah pa ze pozauga nafto....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.393
5.668
113
Pol je pa fora v starem štarterju......mora pridt čez 280 obratov
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Update

Akumulator tudi ni, smo zmerli. Hladen kaže 12,7+, pri vžganem avtu 14+. Avto je bil pri kolegu na jebesh-tak-tester-ju, saj ta ni pokazal nobene napake. Majku mu mulasto, ne vžiga ko je hladen (iz prve) pa da se vbiješ...ja nič, izključeni so vsi najpogostejši simptomi, zdej je čas, da da v roke vzame (avto) mehanik..

aja, kot zanimivost lahko povem
redface-1.gif
, da ko sem menjaval grelne svečke, sem očitno poškodoval eno cevko in ko sem se potem fural z avtom, je prav prijetno smrdelo po nafti v kabini, saj je lepo curljala na vročo mašino, prijeten topel vetrič iz ventilacije, pa mi je te džanki-friendly vonjave prinesel v kabino. Pfuj..Smo menjali potem tudi te vse 4 cevke, ker so ble itak že vse bolj na koncu...
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kolko ima kilometrov? lahko bi v nasjlabšem primeru bile tudi šobe ali pa kompresija
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
a črpalke ste vse preverili? lahko da je kaj takega...
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Janch pravi:
Update

Akumulator tudi ni, smo zmerli. Hladen kaže 12,7+, pri vžganem avtu 14+. A

Ce ste merili samo napetost, je lahko to zavajujoce, saj pri ugasnjenem napetost ne pade, ker akumulator ni obremenjen, pri vzganem pa alternator deluje in je spet zavajujoce. Meriti bi morali takrat, ko zaverglas.
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
kolko ima kilometrov? lahko bi v nasjlabšem primeru bile tudi šobe ali pa kompresija

Ampak zanimivo je to, da je problem samo kadar je hladen, če je na delovni temp. vžge takoj, zato po mojem ni tukaj kriva sama mašina. Sicer glede kilometrine - po števcu jih ima 200k ampak niso realni.. ima jih krepko čez 300k, niti ne vem točno...je pa avto redno servisiran, pravkar narejen tudi velik servis in načeloma za avtom ni bilo nikoli nekih večjih problemov..samo potrošni material...sem pa itak v soboto zmenjen z mehanikom, pa bomo vidli.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Glede na to, da si preveril že vse najbolj pogoste vzroke, ti predlagam, da pregledaš še povratni ventil na dovodu za nafto. Mogoče ti ne tesni in ti nafta odteče nazaj v rezervoar in potem rabi nekaj časa, da spet pride do šob.
Vzrok za padanje nafte je lahko tudi v naftnem filtru in tesnilu. Če tam ne tesni, ti lahko zaradi tega pade nafta.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.174
490
83
Tudi meni se na VW Bori 1.9TDI 99 letnik dogaja enako. Avto zel otežko vžiga. Ker npr. študiram v mb-ju in avto stoji cel teden, potem komaj vžge. Kako bo pozimi si sploh ne predstavljam. Akumulator je baje ok...
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Isti problem imam tudi jaz na Octavii. Ko je hladna ne vžiga. Bilo zamenjano: vse 4 svečke z originalnimi Bosch, senzor temp. motorja, akumulator. pregledana pumpa v rezervarju. zamenjan, naftni, oljni filter. Nekot mi zmanjkuje idej.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Ampak na koncu vedno vžge?
evil.gif


Pa to je dizel ljudje božji, v času golfov 2k je bilo normalno da si pozimi oz. hladnega vžigal 15 minut!
grims-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Pr men na BMWju je bla ena soba k ma strom zanic....pa je bla zamenjana in je blo ok, sam je po parih mescih spet isto....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
možno je bilolje da je napaka, se svečke spoh vklopijo?,,lahko res pade nafta, če je bil velik servis je mogoče da ni vžig pravilno nastavljen...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik Janch pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ampak na koncu vedno vžge?
evil.gif


Pa to je dizel ljudje božji, v času golfov 2k je bilo normalno da si pozimi oz. hladnega vžigal 15 minut!
grims-1.gif

aha, po tvoje bi blo najbolje, da pozimi zakurim kres pod avtom...
rolleyes-1.gif

Hočem rečt da je vžig dizla zaradi specifike dizelskega motorja sila "nezanesljiv", pri 12let starem avtu z 500k+ realnimi kilometri je vžig najbolj "tricky part" delovanja samega motorja in to moraš vzeti v zakup. Sam poznam precej ljudi s starimi dizli (bosch pumpa) pa nevem če se lahko kdo pohvali, da mu pozimi v prvo vžge zjutraj!

Torej ko izkjučiš vse logične simptome, potem je bolje da se sprijazniš s takim delovanjem kot pa da daš 500 EUR za diagnostiko in menjavo razno-raznih komponent! Če avto drugače dela in če topel vžge BP to sploh ni neka ovira, pač tiste 30 sec več ko traja vžig te ne bo pobralo. Kupi dober accu in je ta problem za naslednjih 5 let rešen!
nahrung002.gif