Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Najbolje je pa poslušat znalce, ki pravijo da je motor zamorjen in da bo tiščanje na obratih zbudilo hudiča v njem!
Motor ki je toliko zamorjen, da odstopa njegov pospešek +- 1 sec od tovarniške je zanič oz. je nek del na njemu okvarjen!
Kakšen znalec pa si šele ti, da ne poznaš pojava zamorjenosti avta?
Primer sestre - kupila Felicio 1.6 (motor iz Golfa 3) od enga dedka, ki je avto vozil v nedeljo do gostilne na dunajca. Avto ni šel nikamor, ko ga je sestra nažgala po AC so se neizgoreti ostanki nabrali v izpušni cevi, da na koncu avto niti 60 km/h ni šel. Ko je mehanik spucal celotno izpušno cev (če se ne motim je bilo treba zadnji lonec celo menjat) pa je avto letel ko sneta sekira.
Primer kolega - od fotra je kupil Alfo 155 1.8 127 konjev, avto je bil vožen 5x na leto ko sta starša šla na daljšo pot. Avto ne potegne nikamor, jaz ga s svojimi 1.6 110 konjev stegnem tak, da ga niti v špeglu več ne vidim - pa poznavalci Alfe veste, kako tale 1.8 TS stegne.... Tudi mehanik, ki mu je naredil servis je dejal enako, da naj ga počasi začne ''navajat'' nazaj na višje obrate, se pa lahko zgodi, da bo zaradi starosti (l. 1995) ostal tak zamorjen.
Primer dedka - ima Ibizo l. 98 1.6 75 KM, avto je tak zamorjen, da ko sem ga peljal, sem moral gas skoraj do podna stisnit, da je sploh speljal.
Primer bratranca - kupil Passata 1.8 (ne vem KM na pamet), avto šel nikamor, ker ga je imel tudi prejšnji lastnik peljal 1x na teden. Po mesecu dni mu je uspelo avto zbudit, da leti normalno (in poraba se je zmanjšala).
Še kak primer znalec?