Avto ne potegne

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Pozdravljeni

Imam Chavrolet Laceti 1,6 (115 konjev) in slabo potegne v primerjavi z Opel Astro G 1,6 (100 konjev).Oba sta bencinca.

Kaj se da naredit...če se sploh da kaj nardit?Zakaj je taka razlika v pospeških?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Nekaj časa sem vozil Lacettija 1.6 in je čisto spodobno letel, tak da je po moje nekaj narobe. Preveri zračni filter in celotno cev, če ima kje luknjo.

Drugače avto deluje normalno - zvok, poraba...?
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Zvok je super...skoraj neslišen...poraba okrog 7.....je pa 1 leto star ...karavan....1 lastnik (moja sestra).

Jaz imam Astro pa 100konjev pa sem mislil da bo ta Lacetti letel proti astri pa me ja presenetilo in zato vprašam.

Je mogoče kaka elektronika?Program?

Mi je pa avto všeč...lepo se vozi...edino to da slabo potegne...hm...ni mi jasno.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
avto je zamorjen. Gremo na "italian tune up", torej, avto lepo segrej, potem pa na 6.000-6500 obratov, nekaj časa pa bo. Nič se ne boj, ne boš nič uničil
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Sto kil imata razlike. Tam, kjer se astri teža že konča, se lacettiju začne. 1080 kg astra, 1175 kg lacetti. Tam na carfolio ne vem, če je kerb weight pravi za astro. Kolikor sem uspel pogooglat, ima astra 1200 normalno težo že z enim potnikom.

Najbolje bo, če folk iz prometnih prepiše. Za kakšno karoserijo gre? Hatchback ali sedan?
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Oba sta karavan.
Astra je letnik 2000.

Ma lahko bi ga malo dal na obrate da ga zbudim ,samo po moje ni to to.

Razlika je taka kot da voziš isti avto samo da je enkrat na polno naložen ,drugič pa prazen........zato si mislim da je mogoče drugje problem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Tipičen problem stare vzhodnjaške mašine napram klenemu nemcu .. medtem ko nemec vleče v nizkih in delno srednjih obratih, je vzhodnjak tam mrtev in se zbudi šele okrog rdečega polja. Skratka gre za varajoč občutek.

Razlike so možne tudi zaradi prestavnih razmerij, zibanja karoserije itd.

Vse je v občutku, če ne verjameš pa probaj s štoparico in stisni od 0-100 pa se bo videlo če je kje in pri komu je razlika!

Najbolje je pa poslušat znalce, ki pravijo da je motor zamorjen in da bo tiščanje na obratih zbudilo hudiča v njem!
hysterical-1.gif
Motor ki je toliko zamorjen, da odstopa njegov pospešek +- 1 sec od tovarniške je zanič oz. je nek del na njemu okvarjen!
 

Maurioniss

Pripravnik
14. okt 2007
182
0
16
ja, itak da je možno da je avto zamorjen...pač se naberejo zadeve..

wikipedia:

An Italian tuneup usually refers to a process whereby the driver of a motor vehicle runs the engine at full load for extended periods in order to burn carbon buildup from the combustion chambers and exhaust system. It is performed after a traditional tuneup and often accompanied by an addition of fuel system cleaner to the fuel tank. It is particularly useful for cars that are only driven at low speeds on short journeys, and for diesel vehicles prior to emissions testing.
[edit]History

The origin of the Italian tuneup comes from Ferrari. Owners would use these performance cars as daily drivers and never run them hard which causes the engine to build up enough carbon inside to affect performance. Mechanics would perform a "tuneup" by driving several laps around a race track to get the engine hot enough to burn out the built up carbon. Cars before the advent of modern engine lubricants and fuels, often had a 'de-coke' by hand, after removing the cylinder head, as a scheduled service operation.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
V vsakem primeru in obratih astra potegne boljše ne glede na to da ima 15 konjev manj .

Je pa res da ko je bila astra nova je bil problem s programom ker avo ni šel nikamor in poraba je bila ogromna in so mi na servisu naložili nov program.Zato pa me zanima če je mogoče tudi ta Lacetti potreben novega programa.

Bom poskusil še na štoparico da vidim kako kaže.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Najbolje je pa poslušat znalce, ki pravijo da je motor zamorjen in da bo tiščanje na obratih zbudilo hudiča v njem!
hysterical-1.gif
Motor ki je toliko zamorjen, da odstopa njegov pospešek +- 1 sec od tovarniške je zanič oz. je nek del na njemu okvarjen!

Kakšen znalec pa si šele ti, da ne poznaš pojava zamorjenosti avta?
rolleyes-1.gif


Primer sestre - kupila Felicio 1.6 (motor iz Golfa 3) od enga dedka, ki je avto vozil v nedeljo do gostilne na dunajca. Avto ni šel nikamor, ko ga je sestra nažgala po AC so se neizgoreti ostanki nabrali v izpušni cevi, da na koncu avto niti 60 km/h ni šel. Ko je mehanik spucal celotno izpušno cev (če se ne motim je bilo treba zadnji lonec celo menjat) pa je avto letel ko sneta sekira.

Primer kolega - od fotra je kupil Alfo 155 1.8 127 konjev, avto je bil vožen 5x na leto ko sta starša šla na daljšo pot. Avto ne potegne nikamor, jaz ga s svojimi 1.6 110 konjev stegnem tak, da ga niti v špeglu več ne vidim - pa poznavalci Alfe veste, kako tale 1.8 TS stegne.... Tudi mehanik, ki mu je naredil servis je dejal enako, da naj ga počasi začne ''navajat'' nazaj na višje obrate, se pa lahko zgodi, da bo zaradi starosti (l. 1995) ostal tak zamorjen.

Primer dedka - ima Ibizo l. 98 1.6 75 KM, avto je tak zamorjen, da ko sem ga peljal, sem moral gas skoraj do podna stisnit, da je sploh speljal.

Primer bratranca - kupil Passata 1.8 (ne vem KM na pamet), avto šel nikamor, ker ga je imel tudi prejšnji lastnik peljal 1x na teden. Po mesecu dni mu je uspelo avto zbudit, da leti normalno (in poraba se je zmanjšala).

Še kak primer znalec?
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Ka ga je vozila na kratke fure? Meni se je zgodilo da se je satovje v loncu sesulo pa zamašilo izpuh.... Daš roko na konec izpuha pa en mor mal na gas pritisnit... če ne pihne dobr pol bo neki v zvezi s tem....
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Ja ona avto vozi bolj malo...v enem letu je 10 000 kilometrov nardila.....pa še to ga vozi bolj previdno in ne pritiska na gas.

A je možno tako zamorit avto v enem letu?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Je možno. Ne sicer tak, da ''nikamor'' ne potegne, se pa opazi razlika s istim avtom, ki ga vozi nekdo tudi v višje obrate. Pri takem krajšem obdobju ga lahko kar hitro spraviš k sebi, kot ti je Simon_Vi napisal.

A je avto kupila nov?
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Prav nov s trgovine.

Sej tudi njo moti ker prej je imela hyudai accent 1,5 gs (90 konjev) pa je šel bolje kot ta zdaj.

Bom kaj poskušal naredit pa bom potem javil če bo bolje.
 

Muzo

Pripravnik
10. sep 2007
268
0
16
Ja jst pri svojem Lanosu, ki je nekako predhodnik Lacettija tudi nisem zadovoljen kako potegne. V nizkih obratih pač ne gre nikamor, šele potem v višjih se premakne. Glede na prejšnjega Opla Kadetta je šel opel bolje, pa tudi pil je manj
smile-1.gif
Škoda, da sem ga razbil :p
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Ok se vdam ..

Dejstvo je da ima avto od mladeniča, ki vsak dan nabija gas do podna vsaj 20KM več kot pa enak avto od povprečnega voznika. Če je pa tak avto vozil stardec ima pa motor 20 manj konjev.

To kar si razložil (sesuto satovje) lahko vpliva na delovanje avta, ampak gre za okvaro. Večina takih okvar se tudi beleži na računalniku vozila oz. jih avto sam zazna. S sesutjem satovja v katalizatoju boš tudi kmalu obstal na tehničnem ...

Možne težav, ki jih lahko povzroča "mirna" noga so še: zapacan EGR ventil, zapacana dušilna loputa zraka, zapacan filter trdih delcev, okvara na lambda sondi .. ampak vse to so OKVARE (in niso normalno stanje v življenju avtomobila). Vse te okvare se lahko pojavijo tudi pri normalno voženem avtomobilu.

Skratka za avtorja teme, če avto na računalniku ne pokaže napak potem je z njim vse OK. Če ne verjameš se zapelji z enakim avtomobilom, pa se bo videlo kakšna je razlika.