Avto do 11.000

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Zdravo,

Trenutni avtomobil in situacija:
- Seat Leon 2.0 TDi 103 kW (140KM), letnik 2008, prevoženih 105.000KM, ogromno opreme (xenon, avtoklima...)
- registracija vozila znaša približno 210 evrov letno
- zavarovanje vozila znaša približno 1700 evrov letno (gre za kasko zavarovanje, saj imam avtomobil na leasing)
- povprečna poraba goriva je 6,5 l/100KM
- obvezni servisi na vsakih 15.000 KM na uradnem servisu (povprečni stroški servisa znašajo 300 - 350 evrov), naslednji servis bo velik servis, kateri znaša slabih 700 evrov
rolleyes-1.gif

- letno opravim nekje 30.000 KM


Ker je zgornja zadeva kar precej draga za moj mali žepek
grin1.gif
je želje po drugem avtomobilu:
- obvezno diesel
- mašina DO 90 kW (tako bom 2 razreda nižje)
- rabljeno vozilo od vsaj 2008 naprej
- prevoženih do 100.000 KM
- solidna oprema (klima, abs, esp, servo volan, centralno daljninsko zaklepanje) - po možnosti še xenon in park senzorji
grin1.gif

- prostorsko (notranje) vsaj enako velik kot Leon, zaželjeno pa je večje in predvsem bolj udoben
- oblika oziroma zunanjost avtomobila mi tudi nekaj pomeni (recimo lepa mi je Alfa 147, 159 SW, Opel Astra, Citroen C5, )
- avtomobil bi izplačal z gotovino in ga le osnovno zavaroval in upal, da me zavarovanje+registracija ne bo znašala več kot 500 evrov

To je to
smile-1.gif


Po prebiranju raznih forumov sem ugotovil naslednje:
- zelo udobni avtomobili so Citroeni, Peugeoji in Renaulti, tudi servisiranja niso pretirano draga
- nemški avtomobili znajo biti bolj neudobni in "trši" za vozit, kar se na dolge relacije (po 300km) zelo pozna
- italjani (Alfa, Fiat) so imeli včasih slabost elektronike, ki pa naj bi bila od leta 2007 naprej v večini modelov odpravljena
- uvoženi avtomobili, ki se prodajajo pri nas jih ima v 90% znižane kilometre (iz 160.000 na 90.000 itd..), zato me je kar strah kupovati uvožene avtomobile, je pa lahko to loterija (lahko da bo avtomobil delal še vsaj 200.000 KM brez problemov ob rednem servisiranju)
- uvoženi avtomobili imajo ponavadi veliko več opreme na sebi za isto ceno, kot jo ponuja SLO avtomobil, nekateri morda celo lepše zgledajo, ampak to niti ni merilo

Najbolj všečen avtomobil mi je definitivno C5 limuzina, ki pa je hkrati zelo udoben za vozit in zelo prostoren - ta bi sicer bil idealen, a je cena kar visoka. Večina avtomobilov, ki ustreza mojim kriterijem, ki so zgoraj našteti, imajo skoraj vsi nad 110.000 km prevoženih in večina jih je uvoženih (kar lahko pomeni +20.000 km več ali celo več kot to)
frown-1.gif


Nekaj primerov meni zanimivih, bi vas pa prosil za vaša mnenja in predloge:
klik1
klik2
klik3
klik4
klik5


Pa hvala vsem za branje in odgovore
cheer.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Nop.

Pred mesecem sem pisaril v temi o c5
smile-1.gif
, bolj komentiral. Pred 2 meseci pa sem se odločal o P308 ali Ford Fiesto.

Sicer pa sem tokrat zelo podrobno opisal svojo situacijo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
čakej leon ti je preveč za tvoj žep gledaš pa AR 159,P407,C5 in R laguno
hysterical-1.gif

človek bi pomislil da boš potem vzel razred manjši avto in ne razred večji.tudi pri teh se splača imeti kasko in tudi pri teh pride servis kar precej sploh kak izredni
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik shift pravi:
čakej leon ti je preveč za tvoj žep gledaš pa AR 159,P407,C5 in R laguno
hysterical-1.gif

človek bi pomislil da boš potem vzel razred manjši avto in ne razred večji.tudi pri teh se splača imeti kasko in tudi pri teh pride servis kar precej sploh kak izredni

Sej lahko vzamem recimo c5 ampak z dosti manj kW in manjso prostornino motorja. In sem takoj na boljsem pri registraciji+zavarovanju.

Vecji avto ni nujno da je vedno drazji.
Primer: lahko imas minija z 300konji in bos placeval lepo vsoto zavarovanja. Lahko pa imas passata z 90 konji in bos placeval veliko manj
smile-1.gif


Drugace pa bi leona obdrzal ce ne bi imel tako velikoh stroakov (zav+reg, servisi...). Sicer mi pa svetuj kako naj si znizam stroske z leonom, pa bom na njemu ostal
smile-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
A nimaš kakšne variante za si znižat vsaj stroške zavarovanja? Kak prenos bonitete, če je kdo v familiji ne potrebuje več itd... Jaz imam tako že kar nekaj časa in v bistvu samo pazim da kakšne ne skuham in se poslovim od 50%
smile-1.gif

Se kar pozna, če plačuješ 1500 ali 750 eur na leto (v tvojem primeru imaš že tukaj noter dva servisa).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Tale tema je kr neki. Problem je lizing, ne pa avto. In to bi šel rešit z nakupom drugega, še večjega (verjetno pa nič starejšega?) avta?
confused-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Kolega išče nekaj precej podobnega - dizel do 10k, najraje bi alfo zaradi oblike. Sam sem mu svetoval Fiat Bravo - dobi se jih kar nekaj (tudi SLO poreklo) z veliko opreme, 6 prestavami, tempomatom (ki sta njemu pogoj)... Je pa ravno prav velik, da ni majhen in ne velik.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Kasko pa servisi te mal tepejo. Kaj ti pa delajo da je redni servis 300€? Pri sedanjem avtu približno veš kaj imaš, ko boš vzel drugega rabljenega, pa vprašanje kaj bo. Lahko da bo še več vse skupaj. Velik servis te bo tud pri naslednjem avtu čakal in najbrž ne bo kaj dost manj od 700€ na uradnem servisu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
čakej leon ti je preveč za tvoj žep gledaš pa AR 159,P407,C5 in R laguno
hysterical-1.gif

človek bi pomislil da boš potem vzel razred manjši avto in ne razred večji.tudi pri teh se splača imeti kasko in tudi pri teh pride servis kar precej sploh kak izredni

Sej lahko vzamem recimo c5 ampak z dosti manj kW in manjso prostornino motorja. In sem takoj na boljsem pri registraciji+zavarovanju.

Vecji avto ni nujno da je vedno drazji.
Primer: lahko imas minija z 300konji in bos placeval lepo vsoto zavarovanja. Lahko pa imas passata z 90 konji in bos placeval veliko manj
smile-1.gif


Drugace pa bi leona obdrzal ce ne bi imel tako velikoh stroakov (zav+reg, servisi...). Sicer mi pa svetuj kako naj si znizam stroske z leonom, pa bom na njemu ostal
smile-1.gif

drugič ko jemlješ lizing ga vzami pri tistemu ki ti ponudi 50% off na zavarovanje.tudi če vzameš recimo 159 boš plačeval več kaska kot za leona ker plačaš kasko na vrednost novega avta.če pa misliš 2-3let star avto vozit brez kaska je bolje da greš v klazino in tm gemblaš ne na avtu.če res hočeš prišparati na zavarovanju in servisih potem boš žal moral gledati za clioti,fiestami in puntoti
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Ker "novega"(ki ima btw visjo ali priblizno enako novonabavno vrednost) ne mislis kasko zavarovat, potem je vseeno ce leona ne zavarujes vec kasko. Oziroma ce imas denar, odplacaj leasing, nekdo v familiji (ce je mozno, starsi, partner...) prenese bonus z nekega "jajcka" in placuj dalje skoraj pol manj za zavarovanje, ti pa darovalcu bonusa das tisttih 100 evrov letno kot bo on vec placeval letno za zavarovanje "10 let starega clia"
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
bedarija: "z 90 kW bom takoj dva razreda nižje". ne bo, ampak boš samo en razred nižje. do 80 kW boš pa za dva nižje.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
A nimaš kakšne variante za si znižat vsaj stroške zavarovanja? Kak prenos bonitete, če je kdo v familiji ne potrebuje več itd... Jaz imam tako že kar nekaj časa in v bistvu samo pazim da kakšne ne skuham in se poslovim od 50%
smile-1.gif

Se kar pozna, če plačuješ 1500 ali 750 eur na leto (v tvojem primeru imaš že tukaj noter dva servisa).

Ne žal nimam te variante, doma sem edini, ki ima avtomobil (starši žal nimajo izpita), zato sem tudi sam včasih edino prevozno sredstvo oziroma taxi, če gremo kam na daljšo pot
smile-1.gif



Citat:
Uporabnik flip pravi:
Kasko pa servisi te mal tepejo. Kaj ti pa delajo da je redni servis 300€? Pri sedanjem avtu približno veš kaj imaš, ko boš vzel drugega rabljenega, pa vprašanje kaj bo. Lahko da bo še več vse skupaj. Velik servis te bo tud pri naslednjem avtu čakal in najbrž ne bo kaj dost manj od 700€ na uradnem servisu.

Zadeva je taka, da ga servisiram na Avtohiši Špan. Vedno, ko se po telefonu menimo za datum za servis vprašam po ceni. Vedno mi rečejo tam okoli 200 - 250 evrov. Ko pa pridem avto iskat po servisiranju mi pa začnejo naštevat, kaj so še dodatno menjali in zato so +50 evrov višji stroški. Pač nisem taka oseba, ki bi se prepirala tam na servisu - sem pošten, plačam, se zahvalim in grem. Sam niti nimam pojma, ali so mi res menjali določeno stvar ali ne (na temu področju sem priznam nula
crazy1.gif
).


Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A leasingo dajalec noce dati nobebenega popusta na zavarovanje?

Nop, to sem imel samo prvo leto, potem pa nič več, ker sem zadeve šel urejat direktno na zavarovalnico in je tako, da če urejaš osebno prek zavarovalnice, da ti potem leasing ne more dati svojega popusta. Poti nazaj več ni bilo.


Citat:
Uporabnik markoman pravi:
a ni od 70 do 80 kW in od 80 do 100 kW in nad 100 kW?

Tukaj imaš razpredelnico:
untitled-picture.png



Jaz imam sedaj 103kW in sem na 9. mestu (od 100kW do 110kW). Če pa kupin nek drug avtomobil, ki bo recimo DO 90kW, ti upoštevajo od 80kW do 90kW, torej 7. razred, kar pa je 2 razreda nižje.

Vsaj jaz si to tako razlgam.

Vprašanje: če bom drugi avtomobil zavaroval le osnovno in ne več kasko, ali bodo tudi pri osnovnem zavarovanju gledali prodajno ceno avtomobila?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
A ne voziš zdaj avta za 11.000€?

Če zavaruješ avto samo osnovno nobena zavarovalnica ne gleda na ceno novega vozila.

Če greš 2 razreda nižje pri zavarovanju zaradi KW koliko eur privarčuješ 100-150? Kaj je to pri znesku 1.700€ in kaj je to v primerjavi z izgubo vrednosti vozila?

In zakaj si sploh kupil tako dragi avto, da je zdaj problem plačati 700 EUR za veliki servis. Potem imaš spet 3-5 let mir. To kar voziš zdaj vsaj veš kako in kaj je glede vzdrževanja, če kupiš kaj rabljenega to ne boš nikoli vedel. Tudi pri rabljenem s prevoženimi -100.000km te kmalu čaka veliki servis.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
A ne voziš zdaj avta za 11.000€?

Če zavaruješ avto samo osnovno nobena zavarovalnica ne gleda na ceno novega vozila.

Če greš 2 razreda nižje pri zavarovanju zaradi KW koliko eur privarčuješ 100-150? Kaj je to pri znesku 1.700€ in kaj je to v primerjavi z izgubo vrednosti vozila?

In zakaj si sploh kupil tako dragi avto, da je zdaj problem plačati 700 EUR za veliki servis. Potem imaš spet 3-5 let mir. To kar voziš zdaj vsaj veš kako in kaj je glede vzdrževanja, če kupiš kaj rabljenega to ne boš nikoli vedel. Tudi pri rabljenem s prevoženimi -100.000km te kmalu čaka veliki servis.

Da, sedaj je moj Leon vreden glih nekje 11.000 ali morda 12.000, a vendar me je**** kilovati oziroma leasing. Edino, če bi skeširal leasing in avto prepisal na sebe in ga le osnovno zavaroval:

untitled-picture.png




Če pa vzamem drugi avtomobil z manj moči pa:
untitled-picture1png.png



+ še manj, še vzamem manjšo prostornino motorja, ampak tukaj ne prišparam kaj dosti.