Zdravo,
Trenutni avtomobil in situacija:
- Seat Leon 2.0 TDi 103 kW (140KM), letnik 2008, prevoženih 105.000KM, ogromno opreme (xenon, avtoklima...)
- registracija vozila znaša približno 210 evrov letno
- zavarovanje vozila znaša približno 1700 evrov letno (gre za kasko zavarovanje, saj imam avtomobil na leasing)
- povprečna poraba goriva je 6,5 l/100KM
- obvezni servisi na vsakih 15.000 KM na uradnem servisu (povprečni stroški servisa znašajo 300 - 350 evrov), naslednji servis bo velik servis, kateri znaša slabih 700 evrov
- letno opravim nekje 30.000 KM
Ker je zgornja zadeva kar precej draga za moj mali žepek
je želje po drugem avtomobilu:
- obvezno diesel
- mašina DO 90 kW (tako bom 2 razreda nižje)
- rabljeno vozilo od vsaj 2008 naprej
- prevoženih do 100.000 KM
- solidna oprema (klima, abs, esp, servo volan, centralno daljninsko zaklepanje) - po možnosti še xenon in park senzorji
- prostorsko (notranje) vsaj enako velik kot Leon, zaželjeno pa je večje in predvsem bolj udoben
- oblika oziroma zunanjost avtomobila mi tudi nekaj pomeni (recimo lepa mi je Alfa 147, 159 SW, Opel Astra, Citroen C5, )
- avtomobil bi izplačal z gotovino in ga le osnovno zavaroval in upal, da me zavarovanje+registracija ne bo znašala več kot 500 evrov
To je to
Po prebiranju raznih forumov sem ugotovil naslednje:
- zelo udobni avtomobili so Citroeni, Peugeoji in Renaulti, tudi servisiranja niso pretirano draga
- nemški avtomobili znajo biti bolj neudobni in "trši" za vozit, kar se na dolge relacije (po 300km) zelo pozna
- italjani (Alfa, Fiat) so imeli včasih slabost elektronike, ki pa naj bi bila od leta 2007 naprej v večini modelov odpravljena
- uvoženi avtomobili, ki se prodajajo pri nas jih ima v 90% znižane kilometre (iz 160.000 na 90.000 itd..), zato me je kar strah kupovati uvožene avtomobile, je pa lahko to loterija (lahko da bo avtomobil delal še vsaj 200.000 KM brez problemov ob rednem servisiranju)
- uvoženi avtomobili imajo ponavadi veliko več opreme na sebi za isto ceno, kot jo ponuja SLO avtomobil, nekateri morda celo lepše zgledajo, ampak to niti ni merilo
Najbolj všečen avtomobil mi je definitivno C5 limuzina, ki pa je hkrati zelo udoben za vozit in zelo prostoren - ta bi sicer bil idealen, a je cena kar visoka. Večina avtomobilov, ki ustreza mojim kriterijem, ki so zgoraj našteti, imajo skoraj vsi nad 110.000 km prevoženih in večina jih je uvoženih (kar lahko pomeni +20.000 km več ali celo več kot to)
Nekaj primerov meni zanimivih, bi vas pa prosil za vaša mnenja in predloge:
klik1
klik2
klik3
klik4
klik5
Pa hvala vsem za branje in odgovore
Trenutni avtomobil in situacija:
- Seat Leon 2.0 TDi 103 kW (140KM), letnik 2008, prevoženih 105.000KM, ogromno opreme (xenon, avtoklima...)
- registracija vozila znaša približno 210 evrov letno
- zavarovanje vozila znaša približno 1700 evrov letno (gre za kasko zavarovanje, saj imam avtomobil na leasing)
- povprečna poraba goriva je 6,5 l/100KM
- obvezni servisi na vsakih 15.000 KM na uradnem servisu (povprečni stroški servisa znašajo 300 - 350 evrov), naslednji servis bo velik servis, kateri znaša slabih 700 evrov
- letno opravim nekje 30.000 KM
Ker je zgornja zadeva kar precej draga za moj mali žepek
- obvezno diesel
- mašina DO 90 kW (tako bom 2 razreda nižje)
- rabljeno vozilo od vsaj 2008 naprej
- prevoženih do 100.000 KM
- solidna oprema (klima, abs, esp, servo volan, centralno daljninsko zaklepanje) - po možnosti še xenon in park senzorji
- prostorsko (notranje) vsaj enako velik kot Leon, zaželjeno pa je večje in predvsem bolj udoben
- oblika oziroma zunanjost avtomobila mi tudi nekaj pomeni (recimo lepa mi je Alfa 147, 159 SW, Opel Astra, Citroen C5, )
- avtomobil bi izplačal z gotovino in ga le osnovno zavaroval in upal, da me zavarovanje+registracija ne bo znašala več kot 500 evrov
To je to
Po prebiranju raznih forumov sem ugotovil naslednje:
- zelo udobni avtomobili so Citroeni, Peugeoji in Renaulti, tudi servisiranja niso pretirano draga
- nemški avtomobili znajo biti bolj neudobni in "trši" za vozit, kar se na dolge relacije (po 300km) zelo pozna
- italjani (Alfa, Fiat) so imeli včasih slabost elektronike, ki pa naj bi bila od leta 2007 naprej v večini modelov odpravljena
- uvoženi avtomobili, ki se prodajajo pri nas jih ima v 90% znižane kilometre (iz 160.000 na 90.000 itd..), zato me je kar strah kupovati uvožene avtomobile, je pa lahko to loterija (lahko da bo avtomobil delal še vsaj 200.000 KM brez problemov ob rednem servisiranju)
- uvoženi avtomobili imajo ponavadi veliko več opreme na sebi za isto ceno, kot jo ponuja SLO avtomobil, nekateri morda celo lepše zgledajo, ampak to niti ni merilo
Najbolj všečen avtomobil mi je definitivno C5 limuzina, ki pa je hkrati zelo udoben za vozit in zelo prostoren - ta bi sicer bil idealen, a je cena kar visoka. Večina avtomobilov, ki ustreza mojim kriterijem, ki so zgoraj našteti, imajo skoraj vsi nad 110.000 km prevoženih in večina jih je uvoženih (kar lahko pomeni +20.000 km več ali celo več kot to)
Nekaj primerov meni zanimivih, bi vas pa prosil za vaša mnenja in predloge:
klik1
klik2
klik3
klik4
klik5
Pa hvala vsem za branje in odgovore