Evo zadnje zavore zamenjane. Na prvi 'gumi' sem porabil 3 ure, ker mi nikakor ni uspelo spravit batka nazaj (joj kako sem ga preklel!). Pa pod nobenim pogojem se mi ni hotel zavrteti (potem sem parkrat potegnil ročno zavoro - kar vzvod pri kolesu) in se je začela zadeva vrteti. No na drugem kolesu sem bil fertik v 15 minutah.
Če bo še kdo sam delal...batek se vrača nazaj samo če ga pritiskaš in hkrati vrtiš (smer urinega kazalca oz. normalno prišravfuješ).
Gre po sistemu: čeljust vzameš celo dol (na obeh šravfih...če bo kdo delal po zgornjem linku, ki je sicer super), potem pa jo nekam nasloniš (jaz sem dal kar eno leseno 'klocno'...potem pa z eno roko držiš čeljust in hkrati pristiskaš na batek z ročajem kladiva, z drugo roko pa s kleščami vrtiš batek ('ror cange').
Spredaj pa sem poskusil losat inbus šravfek, samo mi ga je tako zategnil pri menjavi ploščic da sem naredil sveder iz inbusa (upam da je bil zgolj inbus slab)..tako da sem opustil vse skupaj (sem pa ugotovil da mam počeno manšeto
Imam pa en problemček...na enem batku (zadaj desno) je počena gumica (zaščitna na tem batku)...jo je kumš zamenjati? Ker takole na uč mi ni delovalo da bi šla zlahka gor in dol?
Slikovno pa takole: (je že bil čas za menjavo?
)