AT gume za AWD

mistique

Guru
16. jun 2009
14.103
1.885
113
Emona / Carnium
Iščem all terrain gume za AWD vozilo. Nekaj kar se lepo pelje tudi po asfaltu.
Zdaj so gor Bridgestone Dueler A/T D695, s katerimi sem bil kar zadovoljen. Ima kdo izkušnje z Bridgestone Dueler A/T Revo 2 ?
Cenovno bi rad ostal tam nekje pri 100€ (max 120€)
grin1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Dimenzija?

Sicer pa Goodyear wrangler duratrac. Tudi sam jih nameravam kupit, ko mi gre zdajšnji komplet pa-pa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Namen uporabe vozila?

Pri AT gumah gre jasno za kompromise, ki pa so izraženi pri različnih modelih različno. Pač imaš vse od gum ki so za cestno uporabo in občasno vožnjo po travi, pa do gum ki so skoraj MT. Prave AT gume ni!
grin1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
14.103
1.885
113
Emona / Carnium
Dobro se zavedam, da "prave AT gume ni". Vendar, tako kot si napisal v prvem stavku, obstajajo kompromisi, znotraj katerih so tudi moje potrebe. Vsaj upam, da obstajajo
grin1.gif
Je*at ga, ne gre za terenca, ampak navadn vagn, ki je malo povzdignjen in ima AWD in ne bi rad slabše gume, kot sem jih imel. Lahko kupim enako, samo sem mislil, da se da za podoben denar dobiti kaj boljšega.

Avto sicer naredi 80% kilometrov po asfaltu na relaciji "kuæa - poso", ampak, ko sem npr: daleč (par tisoč km in the middle of nowhere) od doma in se z krepko naloženim avtom peljem po zelo zjebanem in strmem makadamu, mi tiste gume pomenijo veliko. Zato iščem podobno gumo, ki ne ropota po AC in je all round dobra AT guma
grin1.gif

Zima: 5-10x na sezono klanec (asfalt) z nekaj cm snega.
Poletje: makadami, zemlja (blato, delno mivka), gozdne poti
Sicer pa standardni pogoji.

Dimenzije: 215/65/16

@Ljuti Miæa: Tnx, sem jih že našel, vendar se mi zdi, da so tam na nekem drugem (bolj 4x4) nivoju. Njim se hebe za ropotanje po AC in zaviranje na mokrem asfaltu
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Potem raje poglej za SUV gumami (sicer so nekatere tudi definirane kot AT), ali pa "all-session" (celoletnimi) gumami, mogoče celo celo leto z zimskimi. Za večino fancy offroadinga so vse te celo boljše od zanič AT.
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
289
34
28
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Zima: 5-10x na sezono klanec (asfalt) z nekaj cm snega.
Nobena AT guma nima lamel tako da ni pričakovati čudežev v snegu (razen v malo globjem).

Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Poletje: makadami, zemlja (blato, delno mivka), gozdne poti
Po makedamu se tudi navadna guma pelje čisto dobro, za blato je AT lahko že problematičen, ker se nekateri modeli ne čistijo dobro, po pesku se najbolje pelje guma, ki ima čim manj profila.
Za večino teh terenov je bolj važno, da je stena gume iz čim več plasti, da je ne prerežeš prehitro.

Citat:
Uporabnik mistique pravi:
@Ljuti Miæa: Tnx, sem jih že našel, vendar se mi zdi, da so tam na nekem drugem (bolj 4x4) nivoju. Njim se hebe za ropotanje po AC in zaviranje na mokrem asfaltu
evil.gif
Ja, ja tam smo na bolj drugem nivoju ...
smile-1.gif
lahko ti iz lastnih izkušenj povem, da se avto pelje prav tiho, ko presedlaš iz MT na AT.

Drugače pa en glas za BF Goodrich AT. Sem imel kar nekaj različnih AT-jev, pa še vseeno prisegam na Goodričke, ker so se mi do sedaj najbolje obnesle na mokrem cestišču. Vprašaj malo inštruktorje na Vranskem, kjer so še sami začudeni nad njihovimi lastnostmi.
Ko smo bili na tečaju varne vožnje ni bilo nekih velikih razlik pri zaviranju, pri nižjih hitrostih so bile zavorne poti celo krajše v primerjavi z osebnimi vozili. Pri zadnjih vajah (vožnja v ovinku in zdrs zadka), pa so se obnesle celo bolje od večine. Najbrž delno na račun 4x4 pogona (čeprav je bila v skupini še en 4x4 SUV), delno na račun da je bilo to v zimskem času in so imeli vsi gor zimske pnevmatike ...