Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ne trdim da kdo krši pravila in da je zakonski minimum 2 leti, pravim samo da se mi čudno zdi da so nekateri proizvajalci sami od sebe dvignili garancijski rok iz leta na dve. Namreč to po moji oceni ni šala. Potem pa bo že tako
Ni. Gre za napačno interpretacijo EU direktive. EU direktiva narekuje, da ima kupec dve leti časa, da prijavi napako, ki je bila prisotna že ob nakupu in je povzročila okvaro/nedelovanje. Skratka, telefon ti crkne po enemu letu in 8 mesecev iz razloga napake, ki je bila prisotna že ob nakupu. To se je napačno interpretiralo kot obvezno dvoletno garancijo. Kar pa ni res. Ker garancija pokriva tudi napake, ki so nastale po nakupu in niso posledica nepravilne uporabe. Skratka čip v mobilniku, ki ima garancijo le leto dni crkne po letu in 8ih mesecih. Reč ne more iti iz garancije, saj je ta potekla že 8 mesecev nazaj. Če lahko dokažeš, da je napaka bila prisotna že ob nakupu, pa mora prodajalec odpravit napako vse do poteka roka dveh let. Ogromno podjetij ponuja dveletno garancijo zato, da je v podporo svoji prodajni mreži vse do izteka dveletnega roka. Namreč če si zajebal celo serijo telefonov, ki so začeli crkovat po izteku enoletne garancije in kupci lahko dokažejo, da je napaka bila prisotna ob nakupu, jo bodo prodajalci orenk najebali. In potem ga ni več junaka, ki bi prodajal dotično znamko. Namreč dveletni rok se nanaša na prodajalce - stvarna napaka. In še huje, kupec narekuje način reševanja, denar nazaj, nov izdelek ali pa popravilo. Če lahko reč dajo v garancijsko popravilo, se lahko izognejo najhujšemu - da morajo za skoraj dve leti star mobilnik kupcu vrnit originalno kupnino, ki je ohoho.
Skratka vedno je jeba v pravni formulaciji.
Ogo