Apple garancija

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Apple tega pač ne ponuja, kaj je ali ni sposoben, je pa druga stvar.

Sem ravno dan ali dva nazaj na slotech prebral, kako so zmašili enemu revežu HP prenosnik skupaj, kamera postrani, cheap tipkovnica namesto prejšnje boljše in slabši lcd ekran.. ja apple tega res ni sposoben.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Borutček, mi ne govorimo o dodatni plačljivi garanciji, ampak o takšni, ki pride že zraven izdelka. Torej takšni, ki jo ima povprečen uporabnik. Ti si začel nekaj bluziti, kakšne oh in sploh pakete ponujata Lenovo in HP za business uporabnike v primerjavi z Applom...

Ampak pustimo to, očitno še brati ne znaš.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
tudi če govorimo o navadni garanciji, prineseš z mednarodno lepo na servis in ti ga uštimajo, razni zapleti so le če je prodano brez garancij oz clo izven garancije kot novo....

to se žal še vedno dogaja tam so dejansko problemi.. Clo najhujši so ravno Applovci glede tega. Naj opomnim, da garancija začne veljati takoj (tisto ki jo lahko preverjamo na netu) distributerju pa dajo na to par mesecev bonusa...

V današnjih cajtih kjer hp in dell veliko kupujejo na zalogo, zaradi nuje in pritiska teh firm veliko robe leži po dalj časa v skladiščih. Brandi pa pogojujejo in grozijo z odvzemom zastopstva če ne kupijo kvote, ki jo pač oni predvidevajo za ta trg.....

Sploh v EMEI je ta problem zlo očiten...... Apple pa ima še slabo mrežo poleg vsega tega, verjamem pa da je v ZDA lahko drugače, pr nas so glede tega najslabši, kanal pa obupen. Fmc si je z velikimi napori prizadeval, da bi parte direkt naročali, ampak je žal naš trg premajhen.

Naj še pripomnim, da ima lahko lahko tudi vsak slabo izkušnjo..... Glede nato, pa da je prodanih jabukov na pram dellu plunk v morje, pa da so applove police serviserjev skoz polne, me resno skrbi kak škart se prodaja.

 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.511
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
A ti delas na FMCju ali se samo tvoji posti tako berejo, kot da jih hvalis
smile-1.gif
... Pa je slo za eno majhno firmo... z enim serverjem... in nic dodatnega supporta placanega... samo osnovna garancija ...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Citat:
Gre za HP Slovenija!!!, jaz sem zgrožen, žal mi je da sem dal popravit, ker tista tipka 8 skorajda ni bla moteča, pač rekel sem si zadnje par dni garancije, pa še na dopust sem šel, oni ga poberejo na domu in pripeljejo, zakaj pa ne, če mi pripada.

Pojasniti mi ni mogla zakaj so mi zaslon menjali, ko sem poslal slike, so rekli, da ni dovolj trdnih dokazov (sedaj mogoče Furbo zastopiš, zakaj sem iskal malo več upore v členih). Za tipkovnico je rekla, da za mojega prenosnika je ni več in da te vgrajujejo tudi v nove prenosnike, nakar sem rekel, da naj se ne heca, ker dela na HP Slovenija in da dobro ve kakšne tipkovnice imajo novi prenosniki. No operaterka je dala zadevo naprej in sprožla pritožbo, na kar me bodo še kontaktirali. To je za enkrat to, sporočim kaj bo.

Citat:
Nisem želel odpirati nove teme.

Dal sem na popravilo HP računalnik pavilion, ker mi je slabše prijela tipka 8. OK razumljivo menjali so mi tipkovnico, kar pa ni razumljivo mi, da so mi menjali zraven še LCD zaslon.

No stvar je taka. Kamera, ni veš tako lepo v liniji, ko je bila prej, ampak je notri krivo postavljena, druga stvar mogoče imam privide ampak LCD ima slabšo ostrino. Zadnja in najbolj moteča stvar je pa, da imam na tipkovnici dobesedno cenene tipke, ki jih ponavadi dajejo na računalnike klase compaq oz. ne vem vem do 300€ in še take tipke so, da se mi bodo črke v roko pol leta ziher zabrisale.

Torej stvar mi je definitivno vrnjena poslabšana, kakšne pravice imam. Zakon o varstvu potrošnikov o tem nič ne pravi. LE mogoče sem našel za kamero en člen, na katerega bi se lahko skliceval, kaj pa lahko naredim za tipkovnico?

Res prosim za pomoč, najlepša vam hvala.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Vse, kar sem želel povedati je, da tovrstne pozitivne izkušnje uporabnikov močno vplivajo na ugled podjetja.

Na drugi strani pa prinesem mesec dni starega Lenovo-ta istega cenovnega razreda kot MBP na servis in mi tam reče, da je piskanje kondenzatorjev povsem normalen pojav in da prav tako ni nič nenavadnega, če se pokrov računalnika ne zapre povsem in mu je treba pomagat z gumbom za odpiranje, da se sploh zapre do konca...


Bo človek drugič kar malo premislil, kaj bi kupil, a ne? In se pri tem niti najmanj ne bo oziral na tvoje bluzenje o nekih business garancijah in podobnem.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
tole so nebuloze

po sn ju se vidijo vsi parti... LCD ima slabšo ostrino, obenem nima pojma kako resolucijo ima?? mogoče jo ima nepravilno nastavljeno..

pri teh ovcah je vse možno...... Tipkovnice so standard in ne pašejo kr vse tipkovnice na isto mašino...

skratka blabla
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Lep odnos do uporabnikov, ni kaj. Se vidi za kaj imate svoje kupce.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.700
9.914
113
40
MB
po drugi strani pa ... če ne izkusiš ne veš česa vsega so stranke zmožne ... pa ostanimo pri tem raje
wink-1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
kakšen odnos.... lej maš primer ko pride z usutim sistemom, da mu računalnik ne dela, z izklopljenim stikalom da mu wifi ne dela...

da je ekran čudn, ker ne ve kje se resolucija nastavi in podobne fore.......

Pri mobitelih nosijo mobitele nazaj ker jim gprs laufa na hrvaškem sami od sebe itd....

Nočem bit nesramen, sem ti napisal da ovca ki pravi za če je računalnik pr 4 mesecih zaprašen, da je potem slab... Jest ti lahko dam novega appla na umazan itison in ceu dan žgem špile in boš vidu, kva bo vnetilator not potegnu........

in zdej je kišta kriva........

tuki se res ne da pomagat....
Tole z Jernejem in lenovotom pa je šalabajzerstvo, da kondlce sliš in da se ne zapira dobr..... ampak tole gor je pa kr neki. Že po snju se vidi kere komponente so notr, to je prvo kot prvo.....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Ja, imaš tudi take. In ti si zato tam, da mu prijazno pokažeš, akko in kaj. Če ti to ne paše, daj odpoved oz si najdi službo, kjer ti ne bo treba z ljudmi delat.
In če si človek nabavi računalnik s takointako tipkovnico, ker pač veliko pšiše in rabi dobro tipkovnico, pa mu na servisu not porinejo slabšo, to pač ni OK. Ali enako (oz. enako dobro, ampak o tem lahko odloča kvečjemu stranka, ne pa servis) ali pa pač priznat, da se napake ne da odpravit.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
ne vem od kod ti ideja da sem jest serviser??? Kr se tiče servisejev vse lepo in prav, ampak ko zato izstavijo račun, se pa vse neha in ja računalnik je kriv..

ko stranka prinese račun na mobitel blagajno, kjer zaradi visoke porabe (gprs v tujini) posledično račun velik, telefon kriv ali pa provajder....

ko stranka z počeno gumo pelje 200 km in hoče zastonj menjavo oz popravilo in reče da je avto zanič...

SJTV ne razumeš pointa, prijazno lahko poveš, vendar morš na konc plačat od tu pa nastane problem..... tudi čiščenje ni zastonj....


To kar tupijo, da so mu dali slabše komponete not je laž, vsak sn ima vse popisane parte in noben si nebi upal drugega vgrajevat, sploh pa tipkovnice so za model iste in ne delajo več tipov vrst za posamezne modele, razen tam kljer maš backlight tipkovnice...

itd......

Klele prijaznost nima veze... če pa ti pričakuješ zaradi lastne napake nevednosti zastonj storitev... potem te pa razumem...
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Ko je visok račun za dato iz tujino, je sokriv operater, ker nima varovalke za take stvari. Telefon je stvar široke potrošnje in sistem mora bit prilagojen bumbarjem.
In ja, da se vgradit drugo tipkovnico, ki paše. Poznam marsikatero zgodbo ... Usluga sem, usluga tja, slabši kosi ostanejo ...
Pa tudi če SN ustreza: če je bila tipkovnica določene kvalitete, mora biti nadomestna enake kvalitete (in me pri tem čisto nič ne briga, da je HP vmes kos spremenil) ... To naj se serviser in HP zmenita, jaz pa hočem enako tipkovnico, kot je bila, ali pa naj lepo vzamejo računalnik nazaj in vrenejo kupnino ...
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
A ti delas na FMCju ali se samo tvoji posti tako berejo, kot da jih hvalis
smile-1.gif
... Pa je slo za eno majhno firmo... z enim serverjem... in nic dodatnega supporta placanega... samo osnovna garancija ...

za strežnike ima protek enako. pokličeš in pridejo ter zamenjajo...