Apple garancija

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
Zdravo,

nerodna zadeva
frown-1.gif
...imam problem s svojim iPod Touch-om. Garancija mi velja do jutri. Servis je danes in jutri zaprt. V Apple store v City parku mi pravi, da ne pomaga, če ga danes prinesem, ker velja datum, ko ga v roke prejme uradni servis...

Ali lahko v ponedeljek nesem na servis pod garancijo, ali mi takrat garancija ne velja več? Kdo ve?
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Citat:
V Apple store v City parku mi pravi, da ne pomaga, če ga danes prinesem, ker velja datum, ko ga v roke prejme uradni servis...

Tole so buče. Po ZVPot lahko potrošnik izbira, ali bo garancijo uveljavljal direktno na servisu, ali pri prodajalcu. In če se odloči za uveljavljanje pri prodajalcu, sam nima s servisom ničesar oz. ga to, kaj imata med seboj prodajalec in servis, ne tangira. Torej se mora upoštevati datum, ko je izdelek oddal prodajalcu.
 

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
To se je tud meni zdelo...in sem tako razlozil prodajalki.
Sicer sem napravo kupil v Angliji, ampak glede na moje informaicje lahko garancijo uveljavljam tudi tu.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Ni res. Rok za popravilo (datum prispetja) velja takrat ko artikel dobi uradni servis na popravilo. Tako da je prodajalka povedala popolnoma pravilno.
 

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
Ok. Kaj pa ce je na dan poteka garancije servis zaprt?
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Mislim da bi se dalo zmenit ne vem no. Dan dva... povprašaj v ponedeljek. Moraš pa vedeti, da ima Apple kar stroge pogoje glede tega. Upam da urediš.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.167
366
83
Goriska
Pozanimaj se forum jabuk.si, mislim da ti bodo fantje tam gor točno znali razložiti kako in kaj...
 

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
Malo me skrbi, da serviser ne bo imel vpliva na datum, da bo pac informacija v sistemu za to serijsko "no warranty".

Bom vprasal v ponedeljek zjutraj, mogoce pa bo vseeno kaj mozno
smile-1.gif


Edit: @urby20 hvala, bom se tam probal
 
Nazadnje urejeno:

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
močno težko, sploh ker je še v tujini kupljen....če boš mel krompir, napiši.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Ni res. Rok za popravilo (datum prispetja) velja takrat ko artikel dobi uradni servis na popravilo. Tako da je prodajalka povedala popolnoma pravilno.

Ni res. Velja takrat, ko je bil izdelek oddan v popravilo. Ne glede na to, komu ga je potršnik dal v popravilo. Status prodajalca in servisa sta po ZVPot izenačena.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.700
9.914
113
40
MB
prodajalec ga zgolj posreduje, garancijski rok začne tečt ko ga prejme servis
wink-1.gif
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Ni res. Rok za popravilo (datum prispetja) velja takrat ko artikel dobi uradni servis na popravilo. Tako da je prodajalka povedala popolnoma pravilno.

Ni res. Velja takrat, ko je bil izdelek oddan v popravilo. Ne glede na to, komu ga je potršnik dal v popravilo. Status prodajalca in servisa sta po ZVPot izenačena.
Jaz kot prodajalec nisem serviser, razen v primeru če sam servisiram izdelke (sem uvoznik...).
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Se bojim, da si trgovci malo po svoje razlagajo(-te) ZVPot. Ta jasno pravi, da lahko kupec uveljavlja garancijo bodisi pri servisu, bodisi pri trgovcu. Nič ne govori o tem, da je trgovec kakršenkoli "posrednik", temveč pravi, da lahko potrošnik uveljavlja garancijo tudi pri njem. Beseda "uveljavljanje" pomeni točno to kar je njen pomen in ne razna "posredovanja", kot si radi tolmačijo(-te) trgovci.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Kje pa piše da pri trgovcu začne teči rok servisiranja? Sicer pa si servisi to razlagajo tako, saj prodajalci od njih dobimo taka navodila. Sicer pa avtor teme sprašuje čisto nekaj drugega, pomagaj mu raje pri temu.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.511
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
To je ze res... Vendar v konkretnem primeru ne drzi... Saj iPod-a ni kupl v BigBang-u... Ampak v tujini... Tako da ce ze BB naredi uslugo in posreduje v servis (kar dvomim, da bodo nareili, saj ni bil kupljen pri njih in BB ni sprejemnica v pooblascen servis), bo veljal datum sprejema v servis. Najbolje je res poslati mail na enega od pooblascenih servisov (EPL in PRO servis) in v ponedeljek takoj nesti tja...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.700
9.914
113
40
MB
v ispotu so nazadnje hoteli zaračunat 10 € za posredovanje slušalk na servis od iphona kupljenega v švici
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Se bojim, da si trgovci malo po svoje razlagajo(-te) ZVPot. Ta jasno pravi, da lahko kupec uveljavlja garancijo bodisi pri servisu, bodisi pri trgovcu. Nič ne govori o tem, da je trgovec kakršenkoli "posrednik", temveč pravi, da lahko potrošnik uveljavlja garancijo tudi pri njem. Beseda "uveljavljanje" pomeni točno to kar je njen pomen in ne razna "posredovanja", kot si radi tolmačijo(-te) trgovci.

Točno tako. Za sprejem v servisiranje se šteje trenutek, ko je oddan pri prodaljalcu.

Ne vem pa, če ima prodajalec tak status tudi, če izdelek ni bil kupljen pri njem.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Vedno mora veljati datum, ko stranka odda izdelek v popravilo. V nasprotnem primeru bi lahko tisti ki sprejme in servis to izkoriščala na način, da bi izdelek poslala v servis namenoma kakšen dan kasneje (v takem primeru, kot je tu), da bi le-ta prišel do serviserja prepozno.

To je podobno, kot oddaja vlog, napovedi... do roka ali pa prejem uradnih pisanj, kjer velja pravni poduk. Vedno se šteje datum, ko je stvar predana, vročena.
Edino na kar se lahko izgovarjajo je, da oni niso servis in samo vršijo storitev posredovanja, pri čemer te morajo opozoriti na to in ti povedati, v kakšnem času bodo izdelek dostavili servisu. Če tega ne storijo, mora veljati datum, ko si izdelek predal.