Amis-Simobil, tv .

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Po menjavi modema katerega sem dobil včeraj ker mi stari ni deloval pravilno pri tem novem ne gre spostavit povezave za Tv in ni slike, ....

Šel si k operaterju z najslabšo podporo, kakor si že sam ugotovil
rolleyes-1.gif


Ko si menjal modem si vtaknil kabel do STB v isti port - predvidevam, da je LAN4 ?
Ne vem, če se pri Amisu da prijaviti na modem in na njemu sam spremeniti namembnost porta - če kdo ve naj mu napiše.

Pa kolikor vem so ti modem poslali po pošti in imaš starega verjetno še doma - enostavno priključi starega čez vikend in se v ponedeljek ukvarjaj z njimi dalje
wink-1.gif
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Sem zjutraj po tej kalvariji namestil starega in je ista pesem -ni signala, na tv ju se naloži selahko gre v program ni pa slike vse ostalo se pojavi v programu ki ga izberem, na amisu mi je po tistem ko sem namestil nazaj starega rekelda se ne da nič spremeniti da je napaka v konfiguraciji itd.... kaj je blo storiti,namestil sem nazaj novega in sedaj je isto kot opisano. Ne gre program ,ni slike-Sicer imam Amis že 10 let.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Modem je drug, in kabli so dobro priključeni vendar po že prej napisanem pri njih morajo konfigurirati zadevo katera pa jim v petek ni uspela, dela mi Wifi in telefon ko pa bi se morala pokazati slika v izbranem programu se izpiše da ni signala, se pa izpišejo v izbranem programu vsi dodatki ki so informativni .levo kateri program je in vse ostalo spodaj slike z tremi programi ki je na sporedu in ki bojo v naslednjih 2 urah, torej vse razen slike trenutno gledanega programa..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.572
6.657
113
pri taščici
Tnx za razlago. Naredi jim delo (in sebi )pa jim zavrni-znizaj plačilo računa. Ne vem pa v kakšnem znesku lahko znitas? Mogoče sorazmerno z dnevi ko ti storitve niso delovale.
 
Nazadnje urejeno:

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Upam da bojo zadevo tokom ponedeljka uredili bom pa sprožil postopek za dni ko nisem imel uslug ki jih sicer plačam in to je Tv, verjamem pa da se bo zadeva nadaljevala do višjih instanc v Amis-Simobilu.Tu ne bom popustil in bom zadevo speljal do kraja tudi pravno če se bo zadeva zapletla.Enkrat je potrebno priti tem zadevam z tehnično pomočjo do konca,njim je vseno za potrošnika končajo v petek in nadaljujejo v ponedeljek, tako to ne gre.
Taka slika se mi prikaže in pozneje izpiše obvestilo da ni signala, slika je slabše kakovosti ker sem na hitrico slikal.
Plačal pa jim za nedelovanje oz. nedobavo signala sigurno ne bom.
 
Nazadnje urejeno:

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Port ni nastavljen za TV in ne spusti multicasta.
V kolikor imaš naročen časovni zamik bi verjetno lahko gledal, če prevrtiš par sekund nazaj
wink-1.gif
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Nimam časovnega zamika.In tako stvar je bilo tehnični službi od 11 ure dopoldan teško urediti, katastrofa no.
2541478-20170205_092543(2).jpg
 

Priponke

  • 2541478-20170205_092543(2).jpg
    2541478-20170205_092543(2).jpg
    119,4 KB · Ogledi: 200

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.786
5.917
113
Robert
Citat:

Šel si k operaterju z najslabšo podporo, kakor si že sam ugotovil.
Ko ti v soboto popoldne crkne net/tv, kateri je boljši od Amisa ?
Telekom, telemach, t2 ? Danes ni 1.4 .
Pri vseh boš čez vikend ostal "na suhem".Razen če si kakšen poslovni uporabnik in imaš podpisano ekstra pogodbo (za dodatne eur), da morajo recimo v max 12-24 urah urediti, nekako tako kot pri "serverskem" hardveru, kjer mora prodajalec zagotoviti nadomestni del v 1 dnevu.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Če je stvar tako preprosta kot tukaj (narobe nastavljen port na modemu), bi pri večini operaterjev popravili tudi čez vikend. Na Telekomu si lahko celo sam popraviš.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Za en port nastavit bi pa morali imeti vsa enega tehnika 24/7 - a se ti ne zdi ?
Za prijavit se na modem ter vpisati geslo pa že ne more biti taka znanost.
In DA - pri T-2 ali Telekomu bi to rešili v treh minutah - sprememba namembnosti porta in restert modema
wink-1.gif
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Tvojega mnenja sem tudi sam in to zato ker sem jim v petek pravočasno sporočil kaj je narobe ( 11 dopoldan) in kljub prošnjam in večkot 7 kratnemu klicanju da jih prosim naj mi uredijo so mi vedno na koncu pogovora svetovalci dejali; vam sporočijo ko bo urejeno!!
In to je potem rezultat, oni niso bili sposobni do 7 ure zvečer to urediti-sam rečem da niso hoteli ali iz malomarnosti ali ?? in to jim zamerim in to hudo in to situacijo bo nekdo od vodilnih drug teden izvedel in to kar sem tu izjavil bo trdno držalo.Ne gre se toliko za to da bi jih očrnil gre se zato da jim je vseno za stranke, kot prvo jim klicni center poka po šivih zaradi klicev in reklamacij ki jih stežka rešuje nekaj tam zaposlenih verjetno v Mariboru, kot drugo pa tehnično ne dosegajo kvalitete po združitvi z Si mobilom in to zato ker menja Simobil vso opremo Amisa z svojo i sedaj so tu problemi z neskladnostjo opreme.
Verjamem dečkom iz klicnega centra ki nimajo moči za resnejše tehnične posege kot je njim dosegljivo trudijo se po svojih močeh in vsak tak trud se izjalovi z nepodporo oz. slabim delom tehnične službe ki še povrh vsega v nedelavnikih ni dosegljiva in tako smo prepuščeni ??
Ne razumem zakaj potem ob sklenitvi pogodbe tega jasno ne izpostavijo in sicer; da ob nedelavnikih ni tehnične pomoči, ob podpisu pogodbe sem verjetno o zapisano v pogodbi spregledal oz. nisem namenil pomembnosti temu drobnemu tisku zato se nas verjetno to dotakne ob takem problemu kot je moj.
Kar je je upam pa da bo to zapisano koristilo tudi drugim ki imajo iste ali podobne probleme.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
387
83
Vipavska dolina
Vsaka tehnična pomoča bi se morala "znat" povezat na modem in nastavit port (če je zgolj tole problem).
Kateri modem pa imaš, mogoče se lahko sam povežeš nanj in poizkušaš rešit.
Pri Telekomu so bili Fritzi glede tega problem, v bistvu si lahko nastavljal en kup kombinacij, edino namembnosti porta ne. Ampak to ti je teh. pomoč nastavila BP.
Poizkusi vtipkat v brskalnik 192.168.1.1 če ti kaj odpre, če te vpraša po geslu poizkušaj z user/user?
Ne vem, meni se zdi taka zadeva milorečeno šalabajzerska...
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.786
5.917
113
Zadnji posti **temeljijo** na predpostavki, daj je nov modem zgolj napačno nastavljen data port.
Na starem mu tudi ne dela, torej je predpostavka napačna.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Prav poseben vrstni red imajo na telekomu glede odprave napak !!

Namreč oni se držijo ekstrikno vrstnega reda prijav !!

Torej v vasi imamo 3 prijavljene napake,nekje drugot tudi 2 ali 3,vendar vasi so oddaljene lahko tudi 20 km !!

Gremo najprej v Domžale,potem v Litijo in nazaj v Domžale pa spet v Litijo in v Kamnik pa Dolsko in nazaj v Domžale,potem v Litijo in v Kamnik itd...

Skratka tako odpravljajo napake vsaj 2-3 dni dlje in oni lepo mirno svetujejo naj prijavimo izpad in tako dobimo nekaj ojrov dobropisa!

Odlično !
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Zadnji posti **temeljijo** na predpostavki, daj je nov modem zgolj napačno nastavljen data port.
Na starem mu tudi ne dela, torej je predpostavka napačna.
Največji strokovnjak na tem forumu? Če so mu zaj***li nastavitev pri operaterju, se bo vsak modem postavil narobe (TR69). Če ni narobe nastavljena namembnost porta, potem je edina varianta, da so v celoti blokirali multicast na njegovem priključku (kar je tudi zajeb operaterja, ki bi ga moral popraviti vsak tehnik v parih minutah). Če je pa kakšna večja napaka, potem bi morali biti pa tudi vsi sosedi brez TV-ja.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Novi modem je nek Multicolor stari pa je bil Enkomov, kaj lahko storijo v klicnem centru ? čisto nič ker ne gre so poizkušali z nastavitvami in ni šlo zato je šlo v tehnično pomoč ki pa je v Ljubljani vsaj toliko vem kot mi je bilo povedano. Kot pravim vsiljuje Simobil svojo novo opremo in verjetno je hudič prav v tem.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Citat:
Uporabnik Rambo013 pravi:
Vsaka tehnična pomoča bi se morala "znat" povezat na modem in nastavit port (če je zgolj tole problem).
Kateri modem pa imaš, mogoče se lahko sam povežeš nanj in poizkušaš rešit.
Pri Telekomu so bili Fritzi glede tega problem, v bistvu si lahko nastavljal en kup kombinacij, edino namembnosti porta ne. Ampak to ti je teh. pomoč nastavila BP.
Poizkusi vtipkat v brskalnik 192.168.1.1 če ti kaj odpre, če te vpraša po geslu poizkušaj z user/user?
Ne vem, meni se zdi taka zadeva milorečeno šalabajzerska...


Ne najde in ne odpre 192.168.1.1