All wheel drive ni nujno 4x4 pogon

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
4motion in quatro sta stalna 4x4. sam se na posnetku vidi, da je bolj kot ne reklama za subaru.


Stalna ze , vendar avto pri normalni voznji ne vlece na vsa 4 kolesa.
Ne bo čisto držalo. Pri quattru, recimo, je 50:50 ali 40:60 zadnje čase.






Ze, samo ko se peljes po ravni cesti niso vsa 4 kolesa v "trakciji"
Seveda so. Včasih (pri Audiju) 50:50, danes 50:50 ali 40:60 (odvisno od modela).
Pri 4Motionu (haldex) so tudi stalno vsa 4, zadnja pri enakomerno vožnji po ravnem dobijo 5% navora (pri nekaterih modelih do 10). Novi Haldex zmore 100:0 do 0:100, pa še med obe zadnji kolesi razporejat Samo pri 1. generacija haldexa je bilo normalno 100:0 ...
Ampak to je bilo 10 let nazaj ...

Sicer pa: Quattro ni nujno torsen in 4Motion ni nujno Haldex. Quattro in 4Motion so le marketniške označbe, pod obema se skrivajo različni sistemi različnih proizvajalcev (je pa res, da pri Quattru prevladuje zadnja generacija torsna, pri 4Motionu pa Haldexa).






pol sem zivel v zmoti.
zmaga.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik gorazdo pravi:
Citat:
Uporabnik dreja pravi:
... Je potem 4WD samodejni preklop "po potrebi", Lock pa stalna zapora sredinskega diferenciala (kao Subaru) ?

Noben Subaru nima zapore sredinskega diferenciala; morda misliš na tiste z vklopljivim pogonom (Legacy 1.8 DL in Justy) ki so brez visko sklopke (posledično so z vklopljenim pogonom praktično nevozni po suhem asfaltu);

ima
impreza sti ima namreč vse tri zapore diffa

Ampak zapori sprednjega in zadnjega diffa sta delni, se pravi LSD, za sredino pa skrbi visko sklopka. Nima pa nobene 100% zapore.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
sredinski je ročno nastavljiv
mislim da ima 6 različnih nastavitev zapore.

Prednji in zadjni sta pa samodejni zapori
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Nimajo vsi STi ji ročnega sredinskega diffa. Če se ne motim, šele od leta 2004 naprej. Pa tudi tam se mi zdi, da obstaja tudi avto-mode.
 

b_t

Pripravnik
17. okt 2007
308
6
18
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Link do Izklop.com-a

Lepo predstavljeno, da razni 4 motion, AWD, 4wd in tako naprej ni nujno to, kar naj bi bilo...
Očitno je v teh stvareh subaru še vedno najboljši
zmaga.gif
.

Me pa zanima- 4motion je preklopljiv, quattro pa stalni 4x4?

Skratka, priporočam ogled. Če je pa že blo, naj pa mod pobriše
zmaga.gif

AWD je nujno 4x4 pogon (pri vozilih, ki imajo 4 kolesa)!
So pa različni tipi AWD pogonov. In ni nujno ravno Subarujev najboljši - odvisno od namena!
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Imam starejšega legacyja 2.0, brez elektronike... Pri nas imamo en hud klanec na začetku hriba in ko pade sneg, je za navadne avtomobile neprevozen. Se zapeljem mimo čakajočih v hrib in sredi klanca se matra en Volvo XC 90. Čakam ene 5 minut, da se je naveličal in se nekako umaknil s poti. Normalno speljem in brez problema pridem gor.

Imam še nekaj podobnih zimskih izkušenj. Za sneg je subarujev 4WD definitivno zakon, no sej zato ga tudi imam, da lahko normalno domov pridem.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
To je že tretja Vulva za katero vem, da se je to zgodilo. Isto je bilo to zimo na Rogli, moja kanta pa s Haldexom prve generacije brez problema mimo.
smirk-1.gif

V čem je problem pri teh avtih (Volvo)?
Jaz sem načeloma s svojo zelo zadovoljna in mi je čisto vseeno, če ni torsen. Za moje potrebe je pogon odličen. Do sedaj sva prišli še v vsak hrib (tudi v snegu brez keten), samo za dol je bilo malo problema.
grin1.gif
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
Folk kupuje zanič gume, ali pa celo misli, da če je 4WD pa zimskih gum sploh ne rabi. Potem pa prihaja do tega da nikamor ne pride, če je guma zanič ne pomaga noben super pogon.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
To je že tretja Vulva za katero vem, da se je to zgodilo. Isto je bilo to zimo na Rogli, moja kanta pa s Haldexom prve generacije brez problema mimo.
smirk-1.gif

V čem je problem pri teh avtih (Volvo)?
Jaz sem načeloma s svojo zelo zadovoljna in mi je čisto vseeno, če ni torsen. Za moje potrebe je pogon odličen. Do sedaj sva prišli še v vsak hrib (tudi v snegu brez keten), samo za dol je bilo malo problema.
grin1.gif

Žal ima volvo isti sistem kot VAG grupa .. od istega proizvajalca, torej Haldex. Zakaj se na obnese enako dobro? Verjetno je res precej na gumah (ni samo profil, ampak tudi širina .. kaj ti pomaga 4WD na nizkopresečnih valjarjih), teži, razporeditiv mase itd.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
To je že tretja Vulva za katero vem, da se je to zgodilo. Isto je bilo to zimo na Rogli, moja kanta pa s Haldexom prve generacije brez problema mimo.
smirk-1.gif

V čem je problem pri teh avtih (Volvo)?
Jaz sem načeloma s svojo zelo zadovoljna in mi je čisto vseeno, če ni torsen. Za moje potrebe je pogon odličen. Do sedaj sva prišli še v vsak hrib (tudi v snegu brez keten), samo za dol je bilo malo problema.
grin1.gif
Sem ravno to zimo po snegu vozil 2 različna XCja. Oba slaba ne le pospeških, ampak tudi pri zaviranju. Sklepam torej, da so gume krive. Preširoke verjetno, pa zelo verjetno temu avto pač ne "paše" vsak profil gume ...