Bavaria ni poceni in verjetno nikoli ne bo. Vsak kupec se tega zaveda, tisti, ki se ne, ima slabe izkušnje ter kupi steran avto s previtimi kilometri pri sumljivem prodajalcu.
Spodobni BMW je drag, nov in rabljen, če je le dobro ohranjen.
Ko sem kupoval svojega sem se recimo odločal med novo Toyoto Corollo (aktualni model) ter rabljenim BMW 3. Po temeljitem razmisleku sem se raje odločil za BMW čeprav je prejšnja serija trojke (E46). Ta je v svojih treh letih izgubil največ na ceni, pri novem avtu pa bi me to še čakalo.
Toyota je sicer zelo dober proizvajalec, a vsaj meni rahlo dolgočasen. Motila me je tudi slaba garancija pri novih vozilih, ki je sramotno nizka, z omejitvijo kilometrov na 100.000. Jaz še tistih 2 let garancije ne bi v celoti izkoristil zaradi te omejitve. Pri BMW pa sem po drugi strani dobil avto višjega razreda, z enoletno polno garancijo za rabljeno vozilo, čez tri leta pa ga bom še vedno lahko prodal za cca 6000 EUR manj. Pri Toyoti bi tui izgubil vsaj toliko, oziroma najverjetneje še kak EUR več.
Pod črto: razlika je bila v pol leta efektivne garancije v plus pri Toyoti in nov model, kar lahko pomeni tudi več otroških bolezni. Pri E46 je šlo za zadnje mesece izdelave te serije, torej so napake najverjetneje v glavnem vse odpravili. Stroškovno isto, Toyota več gadget opreme, BMW več koristne opreme (avtomatski menjalnik, webasto, športni sedeži itd). Občutek v vožnji je z BMW odličen, bistveno boljši kot pri vseh vozilih, ki sem jih imel doslej. Pri 2-3 urah dnevno za volanom mi je to ključno. Izgled je vsaj meni boljši kot Toyota, hkrati pa pri E46 ni preveč japijevsko šminkerski (nove serije BMW), saj takšne pozornosti niti ne želim zbujati. Sosedi mislijo, da sem za avto dal manj, kot sem dejansko plačal, saj so bili podobni na cesti že od leta 1999, moj pa je letnik 2005. Tudi to mi je cool. Od njihove nevoščljivosti nimam nič, kvečjemu kakšne zaplete. Torej se mi ne splača, kar pa je tudi vodilno merilo pri večini stvari, ki jih počnem.