Ali je Renault 1.6 dci 130 KM v redu motor?

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.221
1.365
113
Kolikor je meni govoril moj mehanik, so ti novi dizli od Renoja zelo dobri, za razliko od starih. Je do nedavnega delal na pooblaščenem pri Renaultu pa pravi, da z novimi dizli ni prometa, kar se pokvarljivosti tiče. Zdi se mi, da je govoril o 2.0dci, so pa vsi več ali manj zelo dobri.

Tudi meni je en "mehanik", ki je doma blizu meni, ob nakupu mutil o dragih delih itd. Potem pa prek ebaya kupujem egr in take pizdarije, pa vidim, da so kar precej cenejši od raznih Fordov itd.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ah saj to vedno rečejo ko pride nova serija ven, v začetku so bili za ceno bencinarja, pa so pocrkali, potem so jih popravili pa so spet crkovali, sedaj bo pa spet trg pokazal če se obnesejo.Saj na papirju je vse fajn ko pa kaj gre je pa jok.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
2.0 dci je zunaj že 8 let in v tem času bi se težave že pokazale. Mislim, da se lahko mirno reče, da je motor dober.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Motor je na trgu dobra tri leta, nekateri avti s tem motorjem imajo že več kot 200k km. Brez težav, ki so pestile 1.5 in 1.9 dci (OJNIČNI, črpalke, šobe - pri 100k ali manj prevoženih). Torej se je do sedaj izkazal za dobrega. oz. vsaj boljšega od predhodnikov. Ampak let´s see what the future brings!
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
@hermann odgovarjam za tanovi 1.6 dci.
@afroC saj ponavadi tisti ki delajo kilometre primerne dizlom stvar laufa kot recimo zgoraj omenjeni 2.0 dci-kupijo ga tisti ki res delajo kilometre je pa res da je poraba več kot 5 litrov na 100. oz kot si napisal bomo videli kaj bo prineslo. Zdaj če hoče biti odpiralec teme nek poskusni zajček za renoja.
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.732
100
63
ksz
No, kljub potrditvi in pohvalam Renaultovemu 1.6 motorju, smo se na koncu vseeno odločili za S-maxa, 2.o TDCI 164 KM
smile-1.gif

S porabo se je doslej kar izkazal, po tempomatu 140 AC 5,8l, mestna vožnja 7,2l, glede zanesljivosti pa bo čas pokazal..
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
338
11
18
Citat:
Uporabnik Vprasaj pravi:
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
Meni je Scenic kul, samo se bom menda kar hitro tikal s serviserji, pa še dragi so vsi rezervni deli..?

Vsak ki mi na pamet reče da so deli za Renaulta dragi, ga takoj vprašam: Kater del je drag in napram komu?
In me vsak čukasto gleda, ker na pamet širiti nevoščljivost: je ena najpogostejša slovenska lastnost
smile-1.gif


Zame je še vedno bil org filter 12 eur
Olje pa liter 7 eur

Se pravi osnovni servis okoli 7x5 + 12 = 47eur
Filter pa olje zaenkrat znam še sam zamenjat, tko da prišapram tistih 10-15 eur.

Kar je pa izrednega, se pa da zelo zelo ugodno dobiti za renaulta, na poblaščenih servisih mal po vezah, ali pa avtoodpad feštan. Tko da...

Ja... Ne se ne strinjam da so dragi, vsaj v primerjavi z kakim VAG, Ford, PSA.... Vse je pa kako se znajdeš. Če si len boš plačeval, tko je za vsako svar v življenju.

Deli so dragi. Jaz sem na Golf 5 menjal zadnje ploščice in diske vse ATE za 100€. Ko sem hotel na Megane 2 enako naredit, mi je na GMT rekel, da me z ATE pod 250€ nebo prišlo. S tem, da sploh ATE niso imeli na zalogi, ampak samo neke poceni kitajske, s katerimi bi me prišlo 230€ komplet. Sem pol samo ploščice menjal. Razlika pa pride zato, ker ma prekleti Megane lagerje in diske v enem.
Potem tista plastika za ključavnico na voznikovi strani 10€, ker jo je nekdo spizdil. Itd.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Tista plastika na kljucavnici...

Je mela sestra laguno...so ji airbage vn pobral...

Baje pridejo...plastika dol...torpedirajo kljucavnico...avto je potem "odklenjen"...plastika gor....in ti ga se kak teden odklepas na kartico...si opazovan (navade da vidijo tvoj tajming)...potem pa ti pridejo in olupjo avto

tko da mal poglej kljucavnico ce je cela ker tko so sestri odklenil avto
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
338
11
18
Sem šel probat, pa odklenit in zaklenit se da. =] Ne vem pa če je to normalno. Avto ma usnje pa kar naložen z opremo, z ročnim odklepom pa nima centralnega? Da ročno odkleneš moraš s ključem obrnit v levo stran in potem ročno premaknit ključ v vodoravno pozicijo, da ga lahko odstraniš. Enako je z zaklepom, le da ga obrneš v desno stran. Odpirajo pa se samo voznikova vrata.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Tole torpediranje se bere, kot da ti avta s kartico fizično ne zakleneš ker ur ključavnica nekako uničena, blokirana, karkoli že naredijo s torpediranjem. Se motim kameleon?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Avto seveda ima centralno. Servisni odklep oz. odklep v sili pa nepredvideva centralnega odklepanja, ker temu nekak ni namenjen, kajne? Omogoča ti vstop v avto, to pa je tudi vse. Ponavadi ko ti odpove baterija v kartici/ključu in si dobesedno zaradi 1€ zunaj (tako po ceni kot velikosti baterije).
Dvomim da ostali proizvajalci, kjer je primarni način odklepa/zaklepa DCZ ali keyless sistem na sistemu zasilnega odklepa centralno odklepanje...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Ne vem kaj naredijo...po spominu kljucavnice za kljuc not vtaknt ni blo vec v vratih..baje to naredijo ze par dni vnaprej...kako pa zrihtajo alarm pa ne vem...

Avto jw bil parkiran direkt pod spalnico....zaklepal se je normalno...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Avto seveda ima centralno. Servisni odklep oz. odklep v sili pa nepredvideva centralnega odklepanja, ker temu nekak ni namenjen, kajne? Omogoča ti vstop v avto, to pa je tudi vse. Ponavadi ko ti odpove baterija v kartici/ključu in si dobesedno zaradi 1€ zunaj (tako po ceni kot velikosti baterije).
Dvomim da ostali proizvajalci, kjer je primarni način odklepa/zaklepa DCZ ali keyless sistem na sistemu zasilnega odklepa centralno odklepanje...

bedarije kot ponavadi pises...ce ti baterije zmanjka ne mores odklenit na daljinca. Odpres pa lahko na kluc, potem pa lepo kartico v režo noter in gasa lepo vozis...nikjer zunaj ne ostanes...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kaj vam ni jasno. če zmanjka baterije v kartici, se voznikova vrata odklenejo z ključem (ostala vrata ostanejo zaklenjena), če hočeš še potnike vstaviš kartico v čitalec in stisneš knof za centralno zaklepanje na armaturki in odklene ostala vrata. Avto zaženeš in se odpelješ. Točno to je Roberto povedal. Če zmanjka baterije med vožnjo je postopek obraten. Opozori te da kartica ni zaznana, takrat tudi vozila ne moreš ugasnit (pametna kartica, ne navadna). Vstaviš jo v čitalec vozilo vgasneš z pritiskom na knof. Zgumbom za centralno zakleneš ostala vrata, z ključem v kartici pa voznikova. Ravno nekaj dni nazaj se je to ženi zgodilo, s tem da vozila ni zaklenila, ker je bil nekaj metrov stran urar in je zamenjala baterijo, zaklenila na daljinca in šla na šiht.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tvoj nick briljantno opisuje stanje tvojega duha...
Drugače pa kot je spodaj zapisano. In ja, "ostaneš zunaj", ker odklepanje ne deluje.
Drugače pa RTFM, marsikaj piše tam...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Tvoj nick briljantno opisuje stanje tvojega duha...
Drugače pa kot je spodaj zapisano. In ja, "ostaneš zunaj", ker odklepanje ne deluje.
Drugače pa RTFM, marsikaj piše tam...

Ah ja... Zunaj ne ostanes nikoli. Vedno lahko s kljucem iz kartice odklenes avto...kartica pa dela vedno noter v rezi ce je baterija noter al pa ne..
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ah ja... Zunaj ne ostanes nikoli. Vedno lahko s kljucem iz kartice odklenes avto...kartica pa dela vedno noter v rezi ce je baterija noter al pa ne..

[/QUOTE]

Tako je, samo brez baterije zgubi vlogo "pametne kartice". Drugače je pa to eden boljših sistemov za odklepanje in zagon vozila. Ne verjameš dokler tega nimaš doma. Klasično daljinsko odklepanje se ti zdi kot tehnologija kremenčkovih.