Ali je kdo lastnik 1.2 TSI v:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.703
1.350
113
kakšni Jetti ali v Octavii, lahko tudi v Golfu ali podobno težkem avtomobilu. V osnovi tehtajo okoli 1.300kg.

Kako se ta zadeva premika in koliko pije? Na papirjih so pospeški do 100 v 11 sekundah ter porabe okoli 6 litrov mešan cikel, kar se sliši dobro v pospešku in odlično v porabi.

V bistvu isto na papirju kot 1.6 TDI ali stari 1.9 TDI kar imam sedaj.

Ali pa če je kdo vsaj že probal toliko težko škatlo premikat s tem mlinčkom?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Octavia se zelo solidno pelje. Nisem bil navdušen, je pa precej bolj poskočen motor od novega 1.6 16V Renaultovega (brez turba). In pije tudi precej manj. Vprašljivo je le vzdrževanje na dolgi rok, glede na to, da je nova zadeva.
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Sem peljal oktavijo karavan1.2 TSI na zelo kratko vožnjo večinoma v klanec, resnično pojdi na probo ker boš presenečen, ker avto se pelje kot 1.8 skoraj kot 2.0 bencinar brez turbine. Kaj več bo pa povedal kdo ki si ga lasti več časa.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Jaz sem bil zelo zadovoljen z Golfom, sem ga imel cca pol leta in z njim naredil 20k km, okvare v tem času nobene, poraba v povprečju med 6.5-7l normalne, prej dinamilčne kot polžje vožnje (mesto, relacija, ac nekje v enakem razmerju). Premakne se pa za svoje konje in kg kar konkretno, bolj kot vse kar sem peljal v tem rangu, recimo korejski polizdelek v obliki Ceeda 1.6 z cca. 20 konji več nima za burek, ne v performansih, ne v porabi, ali pa recimo Megane 1.6, ki je pri hiši, ta ma sicer napram Ceedu kar ugodno porabo, ampak performanse so pa daleč daleč vstran od Golfa (da se ne bo spet kdo ob kakšnega francoza obreknil). Od začetka sem bil sicer nekoliko razočaran, ampak pri kakšnih 10k km, ko se motor uteče je kot noč in dan napram popolnoma novemu. Ima prijatelj 1.6 TDI 105 konjev v Polotu, pa bi rekel, da se premakne nekje enako kot Golf oz. če bi moral staviti, bi stavil, da se Golf še vedno kanček lepše.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a ni kao neka finta, da so temu motorju na valerjih namerili celo nekje do 122 KM? al je to samo baba čula baba rekla? pa verjetno motor tudi ni zastonj motor leta zadnje dve al tri leta ... vozil ga še nisem, ampak je v "pacu" za naslednji avto ...
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
kakšni Jetti ali v Octavii, lahko tudi v Golfu ali podobno težkem avtomobilu. V osnovi tehtajo okoli 1.300kg.

Kako se ta zadeva premika in koliko pije? Na papirjih so pospeški do 100 v 11 sekundah ter porabe okoli 6 litrov mešan cikel, kar se sliši dobro v pospešku in odlično v porabi.

V bistvu isto na papirju kot 1.6 TDI ali stari 1.9 TDI kar imam sedaj.

Ali pa če je kdo vsaj že probal toliko težko škatlo premikat s tem mlinčkom?

Če se ti da oglasit v Kranju, dobiš A3-ko na test za pol urce. Z tem motorjem
wink-1.gif


PM
wink-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.711
10.976
113
KSZ
Kaj pa kakšno mnenje lastnika, ki je s tem TSI-jem prevozil kakih 100 k km ali več?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
V sloveniji jih bo najbrz toliko kot igel v senu. Najvec bi vedeli serviserji, ki pa ne bodo pljuvali v lastno skledo neznancu. Probaj kakega userja na poraba, spritmonitorju kontaktirat pa ga vprasaj.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.703
1.350
113
Na spritmonitorju sem gledal ja in je največ imel okoli 85.000km, če sem si prav zapomnil. Iskal sem pa po VW vozilih, ne po vseh, bolj zaradi porabe. Za vzdržljivost me nekak ne skrbi, saj do danes niso znane kakšne napake, jih je pa res malo.

Me je pa presenetila Jetta, ki ima z 1.2 TSI 6 prestav in jo je z veliko opreme mogoče dobiti zelo ugodno. Primer: testno, novo vozilo dobiš pa za 500€ več po ceniku, brez kakšnega popusta.

Sem pa tudi sam zasledil na netu, da imajo te mašine na valarjih 120KM+.

Hvala za vse odgovore.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
A so vsi novi VW motorji takole brez pokrova. Amarok ima isto. Moj 04 TDI lepše zgleda pod pokrovom. Pa saj vem da to ni važno, sam grdo je pa vseeno.
wink-1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.017
6.195
113
Ne razumem logike.

Vsi pišejo da je treba v take motorje vlivat 98 ali 100 oktanca. Pa pismo kupiš mlinček, v ta namen da bo čimmanjša poraba, hkrati čimmanjši strošek na prevožen kilometer, potam pa imaš predpogoj, da tankaš najdražje gorivo kar je na trgu.
Sam sem imel idejo da bo naslednji moj motor v avtu nek bencinar z "T" črko v oznaki. In se vse bolj prepričujem da je bolje vzet navadnega atmosferca z višjo prostornino.

Dajte mi rečt, kaka je obremenitev bencinskih turbin v primerjavi z dizli. Ali gre v osnovi za enak princip, ali so turbine v bencincih kaj manj obremenjene/cenejše/vzdržljivejše. Kako je tudi recimo z vsemi mogočimi senzorji, LMMji, raznimi bosh pompami, itd napram dizlom?
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Kako je tudi recimo z vsemi mogočimi senzorji, LMMji, raznimi bosh pompami, itd napram dizlom?

TSI je glede tega isti šmorn kot dizelj... edino pelje se lepše pa več dražjega goriva spije.

Klasičnim zanesljivim bencinem je zgleda konec
rolleyes-1.gif
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Jaz tankam v golfa 1.4tsi 95 bencin, enako oče v svojega pola tsi in oba delata brez problemov.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Turbina pri bencinarju mora prenasati visje toplotne obremenitve. Prednost je, da je fiksna in ne z variabilno geometrijo lopatic kot danes pri skoraj vseh dizlih in tako precej vzdrzljivejsa.
1.2tsi je precej preprosta masina, dva ventila na valj, ena odmicna, veriga za pogon... odpade bosch pumpa, odpadejo piezo injektorji, nima dvomasnega vztrajnika, brez EGR ventil, nima DPF filtera.. kaj dosti pa ni za povedati. Prve imajo prevozenih sele 90.000km ampak kaj dosti vec o napakah ni slisati. Smesen zvok v prostem teku je zaradi direktnega vbrizga, zaganjanje prvih 10s zaradi euro 5 zahtev, zadeva namrec v prostem teku potem laufa na 600rpm... Nekaterim razlicicam v skodah so morali naloziti nov program in en vpoklic je bil zaradi moznosti prebitja vzigalnih kablov in so jih dodatno izolirali.
Jaz imam slabih 30.000 prevozenih.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Turbina pri bencinarju mora prenasati visje toplotne obremenitve. Prednost je, da je fiksna in ne z variabilno geometrijo lopatic kot danes pri skoraj vseh dizlih in tako precej vzdrzljivejsa.
1.2tsi je precej preprosta masina, dva ventila na valj, ena odmicna, veriga za pogon... odpade bosch pumpa, odpadejo piezo injektorji, nima dvomasnega vztrajnika, brez EGR ventil, nima DPF filtera.. kaj dosti pa ni za povedati.

Tukaj si pa napisal par neumnosti:

- če ima motor 2 ventila na valj, je logično, da ima 1 odmično gred
- seveda motor ima visokotlačno pumpo, ker drugače ne bi bilo mogoče ustvariti tlaka do 150 barov
- bencinski GDI motorji v veliki večini nimajo piezo injektorjev, ampak še navadne (s tuljavami) ... in fact tudi vsi dizli še nimajo piezo injektorjev. Bencinski GDI s piezo injektorji je npr. Mercedes CLS 350 CGI, katere zmogljivosti seveda nekajkrat presegajo 1.2TSI.
- dvomasni vztrajnik je predvsem domena dizlov ter večjih bencinskih motorjev - spet brez posebnosti za 1.2 motor
- bencinski motorji nimajo DPF filtrov, tako da je logično, da tudi 1.2TSI nima DPF filtra
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Hecno, napišeš isto kot on, a pri njemu so to neumnosti.
wink-1.gif

(razen pumpe)


Glede cene bencina:
100 oktanski 1,333 EUR/l
95 oktanski 1,320 EUR/l

To niti en procent razlike ni. (pa zna en procent več km prevoziti, odvisno od avta)