Citat:
Uporabnik qbm pravi:
Nokian nrhi
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
KSZ..
kaj pa kej na Pirelli pravite? Nič ni govora o teh gumah - a če jih ni na testu, so pa slabe al kako?
Kakorkoli že, sam imam namen kupiti Pirelli - sem pa v dilemi - ali P7 ali Zero Nero. Sam se nagibal bolj k Zero Nero (cena obojih je tam-tam 120-130€ € za 225/45/17). Ni da divjam, ampak včasih ga pa vseeno rad pritisnem čez ovinke, predvsem mi je pa važno, da se v mokrem dobro držijo in Pirelli slovi po tem, da so odlične na mokrem, razen če se je zadnja leta kaj spremenilo? Verjetno bi lahko tudi z P7 enako divjal, ampak če je že cena tam-tam, potem raje vzame boljše/športnejše gume za isti denar.
Alternativa Zero Nero bi bila tudi Bridgstone Potenza 050 (tudi ta je v istem cenovnem rangu), ampak imam tak notranji občutek, da se Potenza hitereje obrabi? Limata pa verjetno obe tam-tam?
Računam, da mi mora zdržati 3 letne sezone, torej cca 40.000/50.000 km.
To je to zaenkrat
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
Ksz...
Corso moram obuti v nove gume (novembra sem kupil nove zimske GY UG7+, stare pa pač odstopil vulkanizerju). Kaj priporočate za tak avto (175/65 R14)? Kupil pa bi v približno enakem cenovnem in kakovostnem rangu kot so omenjene GY, s katerimi sem hudo zadovoljen.
Zanima me tudi, če se da kje zimske gume spraviti do zime? In potem letne tam pustiti do pomladi itd? Ni mi do tega, da bi jih prekladal sem ter tja vsakih par mesecev.
Citat:
Uporabnik ishtar007 pravi:
Točno tole Dunlopko sem dal pred slabim mesecem gor, pa se že občutno pozna da je pobralo gumo (sodelavec mi zadnjič niti ni verjel, da je pravzaprav še čisto nova guma)... Sicer lepo lima, vendar me nekako skrbi, da bodo v jeseni gume za v kanto, namesto, da bi zdržale vsaj 2 sezoni. Drugače pa nimam pripomb na gumo, edino tale obraba me je hudo razočaral.