Poznam tudi sam težave s skurjeno invertersko elektroniko na hondah, in če se njim dogaja verjamem da se kitajcem toliko bolj. Je pa tu stvar odvisna od pričakovanja. Če imaš tak agregat kot backup za v hišo ko crkne elektrika (1-2x na leto po par ur) pa mogoče ga 2x letno še malo odpelješ kam na piknik in pokuriš 2 tanka goriva potem bo delal desetletje brez problema. Lahko ga imaš za barko ali za vikend, kjer ga uporabljaš občasno (dnevno po en tank goriva) vmes pa počiva in bo služil tudi par let BP. Temu so ti namenjeni.
Če rabiš nonstop, potem kupiš nekaj z hondinim, B&s ipd. motorjem in AVR regulacijo in tisto bo delalo par 1000 UR brez problema za precej nižjo ceno. Je pa res da nima več 10-20kg da primeš in neseš ampak moraš že peljat ali pa nosti v dveh. Če imaš gor kakšno občlutljivo elektroniko priključeno je pa še vedno bolj pametno dat 200-300EUR za dober UPS z regulacijo vmes na linijo, ker tile inverterji v agregatih so dokaj rizični in če/ko odleti bo scvrlo tudi takega porabnika.
Če rabiš nonstop, potem kupiš nekaj z hondinim, B&s ipd. motorjem in AVR regulacijo in tisto bo delalo par 1000 UR brez problema za precej nižjo ceno. Je pa res da nima več 10-20kg da primeš in neseš ampak moraš že peljat ali pa nosti v dveh. Če imaš gor kakšno občlutljivo elektroniko priključeno je pa še vedno bolj pametno dat 200-300EUR za dober UPS z regulacijo vmes na linijo, ker tile inverterji v agregatih so dokaj rizični in če/ko odleti bo scvrlo tudi takega porabnika.