aditiv za dizle

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Jaz (moje osebno mnenje!) stejem pod delno uporabnega samo Liqui moly MoS2....stem da ga je pametno...

1) dozirat v zmerni kolicini da ne zabase oljnih kanalov

2) dodajat samo v zdrave motorje kjer se je olje menjalo dost pogosto...cene se veze z uno smetano v motorju (beri zgornjo tocko)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.557
2.607
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Olje ni aditiv..nikoli bil nikoli bo.

Prej bo šnops
grims-1.gif
.

Če smo natančni je vse kar se doda k nafti aditiv. Oziroma vse kar se nekam doda je aditiv - dodatek.

Tudi ta moj post je aditiv k tej debati. O tem koliko kateri dodatek koristi osnovi se pa da razpravljati.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.687
758
113
Čisto vsi ravno ne, imaš npr teflon, PFTE, tam imaš merljive rezultate ..... marsikaj pa je res tako, kot praviš.

Sam mislim, da je naj boljši aditiv za dizla, občasno prepucanje ogretega motorja na AC v max. vrtljajih, da se prelufta tudi DPF filter in vse, seveda res ob vročem motorju, potem pa nihanje obratov od 70% do 100 % dopustnih in ponovitev tega ene 20 x v ene 5 km , to navadno prepuca v nulo vse, seveda če niso že šobe fuč, tam pomaga le pravi dizel servis.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.134
351
83
Goriska
Ne vem, kako je pri ostalih, ampakmpri bavarcu se ciscenje oz. izgorevanje v dpf-ju zacne pri 80km/h in seveda ogretem motorju.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jao... ne piši preveč prosim, pogojev je kar veliko in 80km/h ni eden od njih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
A ne bi blo glede na to da je m,ašenje DPFjev velik problem modernih dizlov spisat nek splošen ali pa po znamkah DIY turitorial.....
sprasujem se.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.388
5.669
113
kaki diy tutorial rabiš?

voziš dizla normalno in ni potrebe po nekih čiščenji.
če se pa prestavla na 2000 obratih in boža gas pol pa pač je stanje kot je.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.507
889
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kaki diy tutorial rabiš?

voziš dizla normalno in ni potrebe po nekih čiščenji.
če se pa prestavla na 2000 obratih in boža gas pol pa pač je stanje kot je.

no zdaj pa definiraj normalno
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.551
6.637
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kaki diy tutorial rabiš?

voziš dizla normalno in ni potrebe po nekih čiščenji.
če se pa prestavla na 2000 obratih in boža gas pol pa pač je stanje kot je.
Voziš avto ki izoolnjuje norme
evil.gif

Vozis bencinarja
evil.gif

Avto svetuje prestavljanje precej nizje. Pri jurja pa pol...
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.523
421
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Eno izmed najbolj zmotnih mnenj je prav to, da se DPF filter čisti pri max. vrtljajih. To niti približno ni res, saj post-vbrizgov takrat ni.

467716-post_slo.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.388
5.669
113
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kaki diy tutorial rabiš?

voziš dizla normalno in ni potrebe po nekih čiščenji.
če se pa prestavla na 2000 obratih in boža gas pol pa pač je stanje kot je.

no zdaj pa definiraj normalno

zakaj ima avto rdeče polje na 5200 al pa nevem 4800 in ne na 2500?
zato da se jebeni obrati izkoristijo.
zakaj ima gas pedal 0-100% zato da se koristi do 100% in ne samo 20% hoda.

šaltaj na 4000 ko greš na AC al pa ko se vključuješ na neko cesto. Stisni gas do konca itd. Pa bo tudi DPF brez problemov delal.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jao fak ne no.
uf-1.gif


Pa saj je blo že res 100x napisano...

- motor mora bit povsem ogret
- vožnja mora biti konstantna čimbolj enakomerna z malce povišanimi obrati pri večini znamk. Sunkovita, čeprav temperaturno ustrezna hitra vožnja bo samo prekinila regeneracijo
- regeneracija se vrši vsake 500 ali pa tudi samo 1500km odvisno od velikosti in zabasanosti, zelo random torej

Dobro nad 3k rpm na AC se pri večino dizlih ne bo sporžila regeneracija, elektronika misli, da to ne bo dolgo trajalo, tako so pač sprogramirali. Okoli 2500rpm, prej že segret avto 5-10min že na AC in potreba po regeneraciji...sigurno se bo zagnala.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.557
2.607
113
še v SLO - ampak komaj
In point je: kdor si je kupil novega dizla za mestno vožnjo bo bentil nad DPF.

Jaz sem komaj pregovoril mater - dela letno 5.000 km - dva-trikrat na leto gre na "daljšo" turo (daljša = 30 km one way). Vse ostalo je d.rkarija okoli vogalov. 100% DPF killer.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Citat:
Uporabnik matofill pravi:

Sam mislim, da je naj boljši aditiv za dizla, občasno prepucanje ogretega motorja na AC v max. vrtljajih.

Če že misliš prepucat motor raje v kak klanec na ovinkasti cesti...druga tretja prestava.

Na ac v tretji po rasvnem ga žgat je malo smešno...z vsemi ostalimi prestavami si krepko v prekršku plus vozit ne moreš dolgo časa tako ker je ac vedno polna.

Pdf...pa če sem prav zastopil hondijev link načeloma vedno opravlja svojo funkcijo ko so dosežene dovolj visoke temperature...tako da je bolje prevozit 100 km z 2.500 vrtljaji kjer imas take pogoje in zadeve izgorevajo kot je treba..kot pet minut na rdečem polju (kjer sam motor nabruha v filter več svinjarije kot je ja ta v tem času sposoben prdela) ter preostali čas s cijazenjem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.388
5.669
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jao fak ne no.
uf-1.gif


Pa saj je blo že res 100x napisano...

- motor mora bit povsem ogret
- vožnja mora biti konstantna čimbolj enakomerna z malce povišanimi obrati pri večini znamk. Sunkovita, čeprav temperaturno ustrezna hitra vožnja bo samo prekinila regeneracijo
- regeneracija se vrši vsake 500 ali pa tudi samo 1500km odvisno od velikosti in zabasanosti, zelo random torej

Dobro nad 3k rpm na AC se pri večino dizlih ne bo sporžila regeneracija, elektronika misli, da to ne bo dolgo trajalo, tako so pač sprogramirali. Okoli 2500rpm, prej že segret avto 5-10min že na AC in potreba po regeneraciji...sigurno se bo zagnala.

kaj tebi ni jasno? ker regeneracija se dela skos al kaj? še enega avta ki ga "tišijo" nisem videl, da bi mel zabit filter, da bi turbo štekal, da bi bil zabit sesalni kolektor in egr in podobn. še vsak ki ga šlatajo ma vsaj enega ali pa več zgornjih problemov.
Kot da je DPF edini problematičn del v avtu.
obrati in gas so zato, da se izkoristijo.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.507
889
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jao fak ne no.
uf-1.gif


Pa saj je blo že res 100x napisano...

- motor mora bit povsem ogret
- vožnja mora biti konstantna čimbolj enakomerna z malce povišanimi obrati pri večini znamk. Sunkovita, čeprav temperaturno ustrezna hitra vožnja bo samo prekinila regeneracijo
- regeneracija se vrši vsake 500 ali pa tudi samo 1500km odvisno od velikosti in zabasanosti, zelo random torej

Dobro nad 3k rpm na AC se pri večino dizlih ne bo sporžila regeneracija, elektronika misli, da to ne bo dolgo trajalo, tako so pač sprogramirali. Okoli 2500rpm, prej že segret avto 5-10min že na AC in potreba po regeneraciji...sigurno se bo zagnala.

kaj tebi ni jasno? ker regeneracija se dela skos al kaj? še enega avta ki ga "tišijo" nisem videl, da bi mel zabit filter, da bi turbo štekal, da bi bil zabit sesalni kolektor in egr in podobn. še vsak ki ga šlatajo ma vsaj enega ali pa več zgornjih problemov.
Kot da je DPF edini problematičn del v avtu.
obrati in gas so zato, da se izkoristijo.

no sedaj sem zvedel, da naslednjič ko grem za Minhen ali kam višje v Nemčijo avta ne bom šaltal višje kot do četrte, da bom dosegel te jebene vrtljaje

bonk.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
uf-1.gif


Daj ne seri no... fakin dizel boš turiral na obrate ja, ker konj pa to posluša in kupi dizla, da kuri več kot bencinar?
bonk.gif


Kaj pa automatiki? Lahko maš tako zahojene menjalnike, da ga ne boš mogel nikoli kaj prida terat v obrate... a tem vse pocrka do 50kkm?
hysterical-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.388
5.669
113
kaj sem napisal da moreš vozit na 4000 konstantno. al da ga pritisneš pri pospeševanju.

in vsak avtomatik ko pohodiš do konca bo šaltal blizu rdečega polja. razen če je navajen na vas ki božate ga. pol bo ap tudi na polnem gasu na 2000obratih šaltal.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Kje se da potem dobiti tole olje v LJ, najceneje? Da samo pridem, plačam in odnesem?