ADAC test zimskih pnevmatik 2023

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Že objavljen na strani AMZS:

Tamale:
ZIMSKE_23_205_16-1.jpg


Tavelke:
ZIMSKE_23_225_17-2.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.397
383
83
Bedni test, zakaj? Ko dolocijo da so okoljske zahteve podane z istim % kot varnost v zimskih pogojih (led,sneg). Pa ce bi sel % tocke stet pa sploh. Vsekakor vecji mimsun kot pri testih letnih pnevmatik. Okoljski stosi ne bi smeli biti vecji od 20% ,ce jih ze rinejo zraven. Ce si pri pameti upostevas samo varnostne vidike ocen ne pa " zelene" parametre. Te itak " placas" v ceni gume oz pri menjave le te.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Hej,

tašča ima novo Yaris-ko hibrid. Zraven je dobila letne gume. Tašča prevozi z avtom kakih 5.000km letno, ko sneži, se ne vozi (yaris je drugo vozilo v gospodinjstvu). Zato bi namesto zimskih, kupila kar zimsko letne, da ne rabi hoditi še 2x letno menjavati gume in imeti dodaten strošek. Kaj pravite? Kakšna priporočila? Tiste letne pa ne vem, bi verjetno prodala.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.257
4.829
113
Kako imata lahko dve "enaki" gumi, pri malenkosti drugačni dimenzijo, tako različen rezultat?

Continental in Dunlop ?!?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ViLiam

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-387
113
Hej,

tašča ima novo Yaris-ko hibrid. Zraven je dobila letne gume. Tašča prevozi z avtom kakih 5.000km letno, ko sneži, se ne vozi (yaris je drugo vozilo v gospodinjstvu). Zato bi namesto zimskih, kupila kar zimsko letne, da ne rabi hoditi še 2x letno menjavati gume in imeti dodaten strošek. Kaj pravite? Kakšna priporočila? Tiste letne pa ne vem, bi verjetno prodala.

jest imam zimsko-letne. pa sem vsak dan na cesti. brez pripomb. za taščo, za drugo vozilo, sploh ni kaj za razmišljat.

za povprečnega uporabnika so vsake gume ok.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Hvala vsem. Naročene Hankook
Pa saj mislim da vsake toliko časa kdo od nas izrazi dvom (in ga vsake toliko časa ponovi), ampak kaj res vidite vso to velikansko razliko med raznimi gumami. Recimo, da izvzamemo kitajske noname za res majhno ceno, ampak pri ostalih znamkah je pa guma guma. Zakaj bi kdo kupoval eno gumo, ki je že v startu dejansko zanič (nevarna), to bi morala ven vreči že inšpekcija? Ali drugače, kaj se enaka ali ista guma na drugem avtu obnaša drugače in je recimo na enem lahkem polotu l2007 smrtno nevarna, na novem polotu pa ne, ker je ta bolj nov (recimo bolj težek)? Verjetno ne. In potem vas poslušam, kako vprašate za mnenje o nakupu, potem je pa odgovor "ja kar Continental bom vzel". Zakaj? Po moje je isti šmorn. Če delaš veliko km, bo guma v treh letih znucana in bo šla stran. Če delaš pa malo km, bo pa v treh letih še čisto ok, ampak boš spet zakrbljeno bral članke o starosti gum in boš spet prepričan, da res rabiš nove gume, ker te triletne so pa samo še za ubit :).

Pa kar se tiče vožnje v snegu, ledu in plundri je po moje isto. Ker spet smo pri izrabljenosti. Če imam na avtu npr. tretje leto isto zimsko gumo (ja, najboljši Conti ki se je dobil tri leta nazaj s frišnim DOT), skoraj gotovo guma ni več ista kot je bila nova. Ampak pač ko se pelješ po snegu, vidiš, kam pes taco moli (beri kako se avto na cesti obnaša) in temu primerno prilagodiš vožnjo. Saj večina jo prilagodi tudi z novimi gumami in potem s "skoraj za stran gumami" niti ne izstopaš. Celo tako daleč smo prišli, da folk zjutraj na avtocesti proti Ljubljani naredi nekaj km kolono, če samo omenijo, da bo morebiti sneg in ga potem sploh ni. Pravzaprav se to zgodi če že skoraj napovedo malo dežja :).

Jernej
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in msenjur

jezek

Guru
24. jul 2008
3.433
1.431
113
Pa saj mislim da vsake toliko časa kdo od nas izrazi dvom (in ga vsake toliko časa ponovi), ampak kaj res vidite vso to velikansko razliko med raznimi gumami. Recimo, da izvzamemo kitajske noname za res majhno ceno, ampak pri ostalih znamkah je pa guma guma. Zakaj bi kdo kupoval eno gumo, ki je že v startu dejansko zanič (nevarna), to bi morala ven vreči že inšpekcija? Ali drugače, kaj se enaka ali ista guma na drugem avtu obnaša drugače in je recimo na enem lahkem polotu l2007 smrtno nevarna, na novem polotu pa ne, ker je ta bolj nov (recimo bolj težek)? Verjetno ne. In potem vas poslušam, kako vprašate za mnenje o nakupu, potem je pa odgovor "ja kar Continental bom vzel". Zakaj? Po moje je isti šmorn. Če delaš veliko km, bo guma v treh letih znucana in bo šla stran. Če delaš pa malo km, bo pa v treh letih še čisto ok, ampak boš spet zakrbljeno bral članke o starosti gum in boš spet prepričan, da res rabiš nove gume, ker te triletne so pa samo še za ubit :).

Pa kar se tiče vožnje v snegu, ledu in plundri je po moje isto. Ker spet smo pri izrabljenosti. Če imam na avtu npr. tretje leto isto zimsko gumo (ja, najboljši Conti ki se je dobil tri leta nazaj s frišnim DOT), skoraj gotovo guma ni več ista kot je bila nova. Ampak pač ko se pelješ po snegu, vidiš, kam pes taco moli (beri kako se avto na cesti obnaša) in temu primerno prilagodiš vožnjo. Saj večina jo prilagodi tudi z novimi gumami in potem s "skoraj za stran gumami" niti ne izstopaš. Celo tako daleč smo prišli, da folk zjutraj na avtocesti proti Ljubljani naredi nekaj km kolono, če samo omenijo, da bo morebiti sneg in ga potem sploh ni. Pravzaprav se to zgodi če že skoraj napovedo malo dežja :).

Jernej
Ne blebeči. Med gumami primerljivega cenovnega ranga je tudi do 50posto razlik. Ene so mehke, ene so trde. Ene se nucajo, ene so na mokrem zanic, ene so v snegu top, ene se unicijo, ene na suhem drzijo ko pes šnicl, ene so glasne....
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Ne blebeči. Med gumami primerljivega cenovnega ranga je tudi do 50posto razlik. Ene so mehke, ene so trde. Ene se nucajo, ene so na mokrem zanic, ene so v snegu top, ene se unicijo, ene na suhem drzijo ko pes šnicl, ene so glasne....
No, povej na kakšnem primeru in zakaj potem nekateri kupijo takšno gumo, če se pa res ve, da je nova zanič. Jaz recimo sem v zadnjih 25 letih vozil v glavnem od 205 55 16 naprej in karkoli sem dal gor, je bilo glede oprijema in ostalega ok oziroma ne morem reči, da je bila ena guma občutno slabša od ostalih. Še najbolj neprijetno me je presenetila zimska mišelinka 205 45 16 na meganu, ki je bila nekje tretjo sezono na plus stopinjah res precej spolzka. Od ostalega pa razen mehanskih težav, ko guma dejansko ni zdržala in se je pokvarila (počil rob z dobrimi 30kkm), ne opazim kakšne takšne razlike, da bi rekel, da je pa res razlika. Pač sem nataknil na avto tisto, kar se je dobilo za pameten denar. Zadnja leta sem na novem avtu dobil continental, potem sem dal gor michelin, sava, hankook, federal. Trenutno imam na pasatu spredaj letne sava, zadaj matador, oba kompleta sta od lani spomladi in bo čez dober teden na vsakem cca 70000km. Profil je prišel skoraj do minimuma in gredo gume v smeti ter nazaj zimske od dveh sezon. Kumho. Na servisu pravijo, da bodo še za eno sezono. Je pa dimenzija res malo večja, ampak cena za te gume je bila smiselna. Glede na izkušnje z michelin in continental tudi tiste ne zdržijo kaj več, če sploh.

Da pa ostaneva še pri manjših dimenzijah. Tast ima na golfu 2 prastare na pol zimske gume (vedno dobi od sina neke skoraj dobre zimske gume) in se vozi povsem normalno. V snegu pride povsod, v dežju tudi. V suhem pa sploh. Sicer pravi, da ga občasno malo zanaša, ampak kot bivši poklicni šofer ima baje še vedno občutek za vožnjo. In ko pove, s kakšnimi gumami je vozil pred 50 leti s kombiji po tujini v vsakem vremenu, potem verjamem, da praktično s katerimikoli gumami danes ne sme biti problema.

Jernej
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.433
1.431
113
Kar nekaj... Eskimo s3 je bil npr na snegu nor, na toplem mokrem asfaltu si se pa ubil. Miselin alpin 5 je bila dobra samo na mokrem. Konti sem na 200konjskem citroenu pobral v 8000km, med tem ko so firestonke zdrzale 30. Zadnja zimska konti je bila top....a kaj ko ne zdrzi niti 2 sezoni. Toyo zimska top na suhem in mokrem, na snegu zelo slaba, smerna vodljivost nikakrsna.....
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: ViLiam

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Skoraj vsaka guma je več kot dovolj dobra, dokler si sam na cesti. Če pa na cesto skoči otrok, pa bi dal marsikaj, da bi se avto ustavil meter ali dva prej. Meritve na teh testih kažejo, da je med najboljšo in najslabšo lahko pri določeni hitrosti tudi več metrov razlike.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-387
113
Kar nekaj... Eskimo s3 je bil npr na snegu nor, na toplem mokrem asfaltu si se pa ubil. Miselin alpin 5 je bila dobra samo na mokrem. Konti sem na 200konjskem citroenu pobral v 8000km, med tem ko so firestonke zdrzale 30. Zadnja zimska konti je bila top....a kaj ko ne zdrzi niti 2 sezoni. Toyo zimska top na suhem in mokrem, na snegu zelo slaba, smerna vodljivost nikakrsna.....

gleda se povprečnega uporabnika. Povprečni uporabnik prilagaja vožnjo in tudi zahteve.

Jest imam zimsko-letne gume nižjega razreda že nekaj let sedaj in nikoli nobenih problemov. Na poletni mastni cesti greš seveda počasneje, ampak daleč od tega, da bi vozil pod omejitvijo, v ovinek tudi ne greš na nož, prej zmanjšaš, pravtako na snegu - kolikor ga sploh lahko ujameš, dokler ne splužijo. Tist dan, ko ga pa sipa cel dan, se pa pač vozim kot po jajcih - pa so še vseeno tudi drugi v prometu počasnejši, z zimskimi super duper gumami.

če pa greš na vseh podlagah na nož, potem pa je treba gledat tudi kakšne so gume, seveda. Ali če je vožnja bolj športna - vem, da ena guma za 400€ 5x bolj drži v ovinek, kot ena za 100€. ampak, kot rečeno, to ni vožnja "povprečnega uporabnika".
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.730
113
jaz sem se letos (drugi avto) vozil z nekimi čang šlang starimi zimskimi celo leto, nobenga problema, je pa "problematična" bila v dežju poleti, ampak pač 10 km/h počasneje kot ponavadi. Pač bolj umirjeno. Al po pameti, kot se že reče. To sem pač hitro opazil razliko, pri mojem stilu vožnje
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Skoraj vsaka guma je več kot dovolj dobra, dokler si sam na cesti. Če pa na cesto skoči otrok, pa bi dal marsikaj, da bi se avto ustavil meter ali dva prej. Meritve na teh testih kažejo, da je med najboljšo in najslabšo lahko pri določeni hitrosti tudi več metrov razlike.
tako je, ni toliko problem vsakodnevne vožnje, razliko med gumami vidiš (ali pa občutiš) predvsem takrat, ko moraš bremzati na polno. sicer zelo redko, ampak imaš pa takrat lahko več sitnosti, kot si jih privarčeval z cenejšimi gumami vsemi cenejšimi gumami skupaj. jaz sem to nazadnje doživel lani na izvozu Kozina, ko me je šleper stisnil v desno ob ograjo in če bi se ustavil meter, dva kasneje, bi mi postrgal sprednji levi del avtomobila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

jezek

Guru
24. jul 2008
3.433
1.431
113
Ravno povprečen uporabnik rabi boljso gumo, ker se mu bolj malo sanja o tehniki voznje, zmoznostih asistencnih sistemov, razlikah v podlagah in gumah, reševanju iz kritičnih situacij....