AC in dolge luči

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.998
1.440
113
ILSja še nisem preizkusil, samo če jaz kaj vem, to ima Mercedes prilagoditev snop žarometa in ne vklop in izklop dolgih žarometov. Poleg tega Mercedes uravnava vse skupaj še z meglenkami ter stranskimi lučkami, dolgih žarometov pa nisem nikjer zasledil.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Pa če ti kaj vidiš s kratkimi, si največji car.
Na AC se s kratkimi (in to brez ksenona) vidi čisto zadostno na razdalji, potrebni za ustavit vozilo (razen kake zelo zavite avtoceste, česar pa razen starega višnjegorskega klanca pri nam ni).
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.998
1.440
113
Glej, beri tako, sajkek tudi z reflektorji včasih ne vidi. Drugače pa ja, se strinjam s teboj, da so kratke luči povsem dovolj za normalno vožnjo.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Odvisno kako so usmerjene, kaka žarnica je, kako čista je luč, konfiguracija vozišča, itd.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mislim, da je treba našteti še naslednje faktorje,
ali so vse luči izpravne ali ne
ali je malo megleno ali bolj
ali močno sneži,
ali rahlo dežuje
ali šlepar pred tabo močno kadi
ali sije polna luna
itn


Po domače, v normalnih razmerah dolgih luči ne rabiš, pa če je konfiguracija vozišča kvadratna ali pa kitajska.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
No zdaj ga pa malo sviraš.

Snop zasenčenih luči je dolg med 40 in 80 m (na levi krajši kot na desni) - pot ustavljanja pri 90 km/h na suhi cesti ob idealnih pogojih pa je nekaj malega nad 70 m (razen če si alteršofer in imaš reakcijski čas 0,0001 sek in ne kot je nekje povprečje 1 sek).

Za hitrost do 50 km/h je načeloma dovolj "kratka" - za vse kar je več jaz kar pridno prižigam (in ugašam) dolge, saj z dolgimi vidim precej več ceste naprej.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Meni se pa skoraj ne da več ubadati, preveč prometa. Si bo res treba kak avto s tistim sistemom kupit, naj se on drka s tem.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Hmm - potem še senzor za varnostno, ozr. kar GPS vodenje in autopilota - jaz pa "zadaj" s še tremi kolegi pa pir in tarok. Ja - tako bi se dalo voziti.
grin1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
No zdaj ga pa malo sviraš.

Snop zasenčenih luči je dolg med 40 in 80 m (na levi krajši kot na desni)
Predlagam, da se pelješ ponoči z avtom. Verjel ali ne, s kratkimi se vidi tudi precej dlje kot 80, ne da pa se ravno brati "sitna slova", kar tudi ni namen. Črte in odsevniki se svetijo tudi 500 in več metrov naprej, brez dolgih. Prometni znaki so praviloma odsevni, razen par starih tabel na dolenjski in gorenjski avtocesti, pa še tam se vidi, ko prideš dovolj blizu, a hkrati dovolj daleč.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Pa odpadlo rezervno kolo tudi - ali pa postrani "parkiran" temni avto.
rolleyes-1.gif


Saj ne pravim, da se ne da voziti. Pravim le, da je z dolgimi varneje, tako za voznika kot ostale udeležence.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Črte in odsevniki se svetijo tudi 500 in več metrov naprej, brez dolgih.
V kateri državi? Marksikje se niti na 10 metrov ne vidijo.
Na AC je malo bolje, kot "na selu", samo tam je tudi daleč od idealnega.

Saj pravim, če je cesta (in avto) kot se šika, se komot pelješ s kratkimi.
Če pa je "slovenski standard" pa bolj tak...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:

Seveda je logično, ampak če je tista ograja prav visoka, nima smisla ugašati, razen za suvje,kombije&tovornjakarje.

Mene ponoči na AC moti predvsem to, da iz tistih dveh rdečih lučk, ki jih vidim pred sabo, ne morem oceniti, kako daleč je vozilo in pa za kakšno vozilo gre ter posledično, s kakšno hitrostjo vozi. V bistvu mi je brez dolgih ponoči na ac peljati mučno. Ne vem, kako ti uspeva voziti ves čas s kratkimi. Poleg tega so dolge luči ponoči primarne luči.


Ce vidis dve rdeci lucki, itak nimas kaj prizigat dolgih luci, ker potem svetis tistemu, ki ima ti dve rdeci lucki zadaj v glavo ... In ce ne znas ocenit, kako dalec je in s kaksno hitrostjo se giblje, potem moras prilagoditi voznjo razmeram... in malo nogo dat iz stopalke za plin. Ni treba, da je stalno do konca pohojena
smile-1.gif
... In dolge luci, kolikor vem, niso primarne luci...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
adaptive high beam asistenca

ILS

prihaja pa novi S drugo leto še z zadnjim radarjem in nadgrajenim distronic plus, ki bo avto v zastojih sam vozil, tudi volan do 40 km/h, teoretično se boš naslonil nazaj in zadremal
grims-1.gif
kako bo to v praksi zgledalo ne upam pomislit hehe

DISTRONIC PLUS Staufolgefahrassistent: Das Auto lenkt selbsttätig im Stau
Mit der neuen Funktion Staufolgefahren zeigt Mercedes-Benz im F 800 Style das weltweit erste System, das darüber hinaus in der Lage ist, dem Vordermann auch in seitlicher Richtung zu folgen. Der Fahrer muss nicht mehr selbst lenken, die Funktion Staufolgefahren übernimmt für ihn bis zu einer Geschwindigkeit von ca. 40 km/h sowohl die Längs- als auch die Querführung. Der Fahrer kann sich entspannt zurücklehnen. Selbstverständlich kann der Fahrer das System jederzeit übersteuern. Aktive Lenkeingriffe des Fahrers werden durch feinfühlige Sensoren erkannt, die automatische Querregelung des Systems wird außer Kraft gesetzt. Bei Überschreiten der 40-km/h-Marke wird das spurhaltende Lenkmoment sukzessive verringert, sodass der Staufolgeassistent sanft abschaltet.

Für die Funktion Staufolgefahrassistent haben die Mercedes-Ingenieure die bewährte DISTRONIC PLUS mit Abstandsradarsensor zusätzlich um die „Augen“ einer Stereokamera ergänzt. Kamera und Systemelektronik überwachen und analysieren den Verkehrsraum vor dem Fahrzeug bis ca. 50 Meter voraus. Die Kamera erkennt sowohl Fahrspurmarkierungen als auch das vorausfahrende Fahrzeug, das zusätzlich in seiner Position und Breite vermessen wird. Bewegt sich der Vordermann innerhalb seiner Fahrspur, so folgt ihm der F 800 Style anhand der Kameramessdaten. Verlässt der Vordermann jedoch die Fahrspur oder biegt nach rechts oder links ab, begrenzt das Assistenzsystem die Querregelung auf die eigene Fahrspur. Der Staufolgefahrassistent erhöht den Entlastungskomfort für den Fahrer bei dichtem Verkehr deutlich. Damit kann das System zur weiteren Verbesserung der aktiven Sicherheit beitragen, weil der Fahrer besser bei Kondition bleibt und somit seine Reaktionsfähigkeit länger behält. Der DISTRONIC PLUS Staufolgefahrassistent wird Ende 2012 in der neuen S-Klasse (W222) in Serie gehen.

tolk da vemo kaj obstaja in kaj bo obstajalo
wink-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Pobje, prilagodljive žaromete dobiš tudi že pri Oplu tko,da to sploh ni več noben high-tech luksuz.

lp
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
No shit! Koliikor vem je prilagodljive žaromete že imel en francoz tam nekje iz konca 50-tih let.

citroenDS.press

Tisto kar je v tej debati "vau" je BMW sistem (no tudi zvezdaši ga imajo), ki ti sam preklaplja dolge in kratke.