nič ni točka zdrsa na meji, kolo zdrsne potem pa ventil sprosti zavoro in jo spet stisne do zdrsa, da pa sistem ve kdaj kolo zdrsne pa primerja hitrost prvega in zadnjega kolesa, ko se prvo kolo počasneje vrti od zadnjih se vklopi ABS, ker to pomeni da je kolo zdrsnilo, ker je sistem zelo hiter, zavore popustijo še predno se kolesa ustavijo in zato tudi ponavadi ni črte če zaviramo z ABSom. Če upočasnimo posnetek zaviranja, se vidi da najprej začne prvo kolo drseti, zadnje se pa še normalno vrti, in ker je računalnik zaznal razliko med prvim in zadnjim kolesom, da signal na zavorni ventil da ta spusti tlak in ga takoj zopet doda do točke ko kolo zdrsne in zato se sliši tist rrrrrr ker se odpirajo ventili.Kakšna je podlaga avto ne more vedet zato je brez veze primerjava leda in grobega asfalta. Nekateri pravijo da bolje zavirajo brez abs-a, verjamem ampak to so izredno redki primeri. Bolje pa zavirajo zato ker znajo zavirati ravno toliko da se kolesa za malenkost počasnejše vrtijo od zadnji zablokirajo pa ne, ker pa ABS popušča in dodaja moč se tukaj zgubljajo milisekunde in zato so nekateri redki boljši od ABS sistema. Na snegu pa verjamem da je bolje se vozit brez ABS-a tudi moj avto izklopi abs vendar mislim da pri hitrosti pod 15km/h