Citat:
Bi pa imel še eno vprašanje, za katerega nisem prepričan, da ga bote razumeli ... Pri mojem avtu naj bi zavore zaznale s kašno hitrostjo si jo pritisnil in temu primerno primejo ... Sedaj pa imam občutek, da če počasi zaviram in bi moral naenkrat stopt še bolj, da nebi šlo ... če bi pa med zaviranjem spustil zavoro in še enkrat stisnil, bi verjetno zgubil kak meter, 2, 3 ...
Nič bat, če boš zavestno pritisnil do konca, bo zaviralo do konca.
BAS (Brake assist system) nadomesti tisti "zavestno", ker so pač raziskave pokazale, da
ko voznik nenadoma začne zavirati, ponavadi čisto na začetku zaviranja ne pritisne na bremzo do konca,
ker možgani še niso obdelali situacije in se še ne zavedajo, da se bo poterbno hitro ustavit.
V prmeru, ko voznik zelo hitro spusti gas in pritisne na bremzo, računalnik zazna
to kot nenadni premik noge. Če je ta premik trajal manj kot recimo 0,2 sekunde,
sistem to zazna kot nevarno situacijo in za tisti delček sekunde, preden možgani zahtevajo zaviranje do konca,
nadomesti voznikovo omahovanje in bremza na polno.
Ko se voznik zave, da mora pritisniti do konca, ga je sistem že prehitel in vozniku prihranil nekaj metrov zavorne poti.