525dA ali 320dA

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
petka letnik 2011, trojka 2014, kaj vzet za dve leti, za cirka 100.000 km. bi mel enkrat šestvaljnika, ker zvok je top, po drugi strani ne vem, če bi dal državi tolko več dajatev in bržkone bodo servisi malo dražji ... cena je tam, tam ...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.946
2.240
113
Ne razumem dileme... Ce me spomin ne vara si blizu 2m... In spet po drugi strani ce te nekaj 100€ letne razlike odvrne potem ne gledas pravega avta
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
glede na to, da se pretežno vozim sam, ni neke razlike v prostornosti, vsaj na voznikovem mestu ne ... oziroma ne igra vloge. bolj je pomembno zanesljivost, poraba in tekoči stroški, glede na to, da bo avto vsak dan samo in le na avtocesti ... zato se mi stroškovno gledano vklopi razum je in je edina prava pot trojka, ampak ko se prebudijo čustva, pravijo enkrat v življenju moraš met 6 cilindrov ...
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ja? no, potem če je dilema enaka, raje E ali C? kateri motor v E? 200 cdi je malo malo?

525 gledam samo šestvaljnike, če bi gledal štirivaljnike, bi vzel kar 520 d.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Citat:
pravijo enkrat v življenju moraš met 6 cilindrov ..
kdo je pa to rekel? a to ti je morda prodajalec rekel?
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

netko

Guru
25. jul 2007
6.946
2.240
113
Se vedno ne razumem dileme... Ce bi rekel mesecno bom naredil 1000km potem je trojka seveda bolj smiselna ... Ampak se vedno mi ni jasno kako med 3 in 5 vidis edino razliko samo v potencialnih 6 cilindrih
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.425
2.378
113
Pomurje
Večna dilema. Starejšega ali manjšega. Ti povem po pravice, da se tudi jaz ne bi lahko odločil.

V bistvu bi gledal kaj dobim za dober denar. Če je 5 ali E dobro ohranjen lahko tudi 5 let starega, če ne, pač številko manjše in novejše.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Premalo podatkov... te kripce naredi oprema. Če je ni v petici, potem je tudi trojka lahko veliko boljša za nekoga.

To je lahko res ogromna razlika in verjetno rabiš testno vožnjo.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
vozil sem se z obema, petko sem vozil tudi sam. pač 6 cilindrov naredi razliko pri višjih hitrostih na avtocesti. ampak ja, če vklopiš razum, pravi 320. vožnja ne bo tako smooth, bo pa cenejša ...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Pri tej dilemi ti noben ne more pomagat, ker samo ti veš ali bo prevladal razum ali srce. Bosta pa oba služila dobro svojemu namenu
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hud avtomatik zelo pomaga 320, čipa se pa tudi, da ni nič razlike proti šestaku v hitrosti.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.946
2.240
113
ok jest še vedno ne vidim težave... človek je nadpovprečno velik in delal bo nadpovprečno kilometrov torej bo v avtu nadpovprečno veliko... vožnja v 5ki je veliko oblj udobna, 6 cilindrski motor v petki je bolj primeren od katergakoli čipanga al pa ne čipanga 4 cilindraša in stroški niso tako hudo večji da nebi odtehtali tako užitka kot udobja...
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
v bistvu mate (mamo) vsi prav :) odločitev bo težko sprejet, ampak mislim, da bo nekako takole. če bom dobil dobro ohranjeno petko od znanega lastnika, bom vzel petko, pa ko šljivi višje stroške. če ne bom, se bom moral zadovoljit s trojko, ki jo imam namen uvozit iz nemčije. :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Kakšna je pa oprema v enem in drugem? Koliko ti to kaj pomeni?
Sam če bi se odločal, bi vzel tistega z več opreme, če je oprema enaka pa bi si lahko privoščil še par 100eur na leto zraven za cestni sklad pa bi vzel 5.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
oprema mi ne pomeni nič. klimo mora met, pa avtomatik mora bit.
GEN-1 dela super (6,3 evra na 100 km), če bi bil avtomatik, ga sploh ne bi menjal. tako pa je želja po ne-prestavljanju vsak dan močnejša ... in vsakič, ko se peljem v kakem avtomatiku, se vprašam, zakaj sem taki butl, da še vedno sam šaltam ...