Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Tud jaz mislim, da bi blo omejevanje moči pametno in smiselno.
Potem pa bi se moč motorja "podeljevala" glede na dobo in staž brez prekrškov v določenem času.
Tak ukrep bi vsakega smrkavca (al pa starega mladega voznika) pripeljal do tega, da bi strmel za močnejšim avtom. Ko bi tak smrkavec dokazal, da je v določeni dobi vozil brez prekrškov in brez kazni zaradi prevelike hitrosti, bi dobil "vstopnico" za nakup ali vožnjo močnejših mašin.
Enako bi se moralo pa starim norcem z obratno potezo pa konje odvzemat. Torej, ko bi nekdo večkrat (stvar debate kolikokrat v določeni dobi) plačal kazen zaradi prehitre vožnje, bi se mu moralo avtomatično prepovedat vožnjo v močnejših avtih.
Čeprav jaz še zmeraj trdim in podpiram tezo, da je treba samo radarje nasejat ob vsaki cesti na vsakih nekaj metrov. Pa kasirat, kasirat in še enkrat kasirat.
Na vsako stvar lahko gledaš s svojega zornega kota. Sedaj se vidi kako majo dejansko zakonodajalci težko delo, ker nikoli ne morajo uslišat vseh (pa jih ne opravičujem za debilizme, ki jih včasih napišejo).
Zgoraj opisan primer ti lahko hitro demantiram.
Manjše in manj zmogljive mašine se dobijo praviloma v manjših avtih (ala Yaris) nikakor pa ne v srednji klasi (ala Passat), kar pomeni, da ne moraš dobit varnejšega (večjega) avtomobila, če si voznik začetnik. En lep primer se je zgodil zadnjič na avtocesti, ko je starejša voznica z Eosom vozila po avtocesti v nasprotni smeri in čelno trčila v mlado voznico Yarisa, ki je pripeljala pravilno in je na žalost podlegla poškodbam (pvm
). Če bi imela večji avtomobil, bi najverjetneje preživela, kot je preživela povzročiteljica in to celo brez večjih poškodb.
S tvojim predlogom bi ti avtomatično obvezal voznike začetnike (in druge, ki padejo pod okrilje tvojega predloga), da vozijo manjše - manj varne avte in so posledično tudi bolj izpostavljeni poškodbam ob nesrečah, to pa preprosto ni dopustno.
Treba se je spomnit kakšnega boljšega modela. Po mojem mnenju je to še vedno vzgoja voznikov, ker nekje je treba začet, da bomo spremenili miselnost v glavi. Tudi če mladi voznik ne bi smel voziti močnejšega vozila, mu nič ne preprečuje, da ga ne bi vseeno vozil, sploh če govorimo o voznikih, ki vozijo objestno in s tem zavestno kršijo zakone in predpise. To da vozi močnejši avto, kot mu je po zakonu dovoljeno, je pač še en prekršek v vrsti, ki bi jih že itak kršil.