Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
A za 95g si že slišal? EU je to uzakonila in vsak g se temeljito pozna. Zato bo pa marsikateri proizvajalec sedaj porival naprej EVje, morda pa Suzuki računa, da se mu bo za teh par let izšlo s tem.
3 poste nazaj sem o tem pisal, to sigurno ni rešitev. To ne pripomore nič, samo na papirju pa nikjer drugje. Hibrid da je kej od njega je minimum, sistem Yaris, Corolla, pa na boljše, recimo plug in itd. Ostalo je pesek v oči ovc
3 poste nazaj sem o tem pisal, to sigurno ni rešitev. To ne pripomore nič, samo na papirju pa nikjer drugje. Hibrid da je kej od njega je minimum, sistem Yaris, Corolla, pa na boljše, recimo plug in itd. Ostalo je pesek v oči ovc
Še dobro, da se bo za tistih 95g štelo samo PRAKTIČNO strokovno mnenje map-a in ne tisto, kar se izmeri po WLTP-ju .
Poleg tega, če je 13% razlike tam, potem bo verjetno vsaj 10% razlike v praksi, torej to ravno 0 ni.
Tako je Hanzi. Za uporabnika se pri teh mikro hibridih ne spremeni nič. Avto ne gre bolje, ne požre manj, kupec ne diha bolj čistega lufta. Ga pa po žepu vdari, že pri nakupu, morda še pozneje.
Ena dobra stvar teh 48V sistemov je verjetno edino nek življenski S&S brez zaznavnega zaganjanja motorja. Ne vem, ugibam, ampak v teoriji bi moglo biti tako.
Proizvajalec koleba med tem ali klasičen avto podražit za tisto CO2 kazen (preračunano na avto) ali pa gre v vgradnjo 48V sistema in to opraviči z značko "hybrid" (neka dodana vrednost).
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.