Delphi je sicer naredil lepo infografiko:
http://www.delphi.com/media/featurestories/48-volt-infographic
Zakaj nesmisel?
Oglejte si cenik Aurisa, ki je na voljo kot NA, turbo bencin, full hibrid in dizel:
- 1.33 NA: 15.800 €
- 1.2t: 16.800 €
- hybrid: 19.700 €
- 1.6 dizel: 18.700 €
opcija za 1.2t:
- Multidrive S: 1.400 €
Torej 48V sistem bo potreboval turbo motor (16.800 €) in avtomatski menjalnik (1.400 €), ostane 1.500 € razlike, da se lahko meri s full hibridom.
Se za manj kot 1.500 € dobi:
- 48V LiIon baterija
- AC/DC converter (~4 kW)
- DC-DC converter za 12V sistem
- 4kW 48V električni motor
- električni cuper charger - za pomoč pri turbo lag-u
- električni klima kompresor namesto navadnega
- električna vodna pumpa namesto navadne
Poraba bo pa vseeno zaostajala >10% za full hibridom ker:
- izkoristek motorja ne bo na nivoju 40% kot je v najnovejšem Priusu. Toyota za svoj 1.2t trdi, da ima 36% učinkovitost
- ima samo 20% elektične moči full hibrida (regeneracija in pogon)
48V sistem z dizlom? Raje sploh ne računam.
http://www.delphi.com/media/featurestories/48-volt-infographic
Zakaj nesmisel?
Oglejte si cenik Aurisa, ki je na voljo kot NA, turbo bencin, full hibrid in dizel:
- 1.33 NA: 15.800 €
- 1.2t: 16.800 €
- hybrid: 19.700 €
- 1.6 dizel: 18.700 €
opcija za 1.2t:
- Multidrive S: 1.400 €
Torej 48V sistem bo potreboval turbo motor (16.800 €) in avtomatski menjalnik (1.400 €), ostane 1.500 € razlike, da se lahko meri s full hibridom.
Se za manj kot 1.500 € dobi:
- 48V LiIon baterija
- AC/DC converter (~4 kW)
- DC-DC converter za 12V sistem
- 4kW 48V električni motor
- električni cuper charger - za pomoč pri turbo lag-u
- električni klima kompresor namesto navadnega
- električna vodna pumpa namesto navadne
Poraba bo pa vseeno zaostajala >10% za full hibridom ker:
- izkoristek motorja ne bo na nivoju 40% kot je v najnovejšem Priusu. Toyota za svoj 1.2t trdi, da ima 36% učinkovitost
- ima samo 20% elektične moči full hibrida (regeneracija in pogon)
48V sistem z dizlom? Raje sploh ne računam.