Torej moje vprašanje je sledeče. Pokvaril se mi je televizor (na začetku je nehala delovati spodnja tretjina osvetlitve zaslona, potem se je to razširilo na 2/3 zaslona).
Zadevo sem javil na servis, 13.7. me je klical serviser, da bo prišel po TV in ga odpeljal na servis. 14.7. je klical, da 13.7. ni uspel priti in da lahko pride 14.7. oz. ali jaz televizor še lahko kolikor toliko uporabljam. Odgovoril sem mu, da se sicer zelo slabo vidi, je pa boljše kot nič. Potem je rekel, da bo trajalo 2-3 tedne da dobi rezervne dele in da predlaga da imam televizor ta čas doma. S tem sem se strinjal, poslal sem mu še serijsko številko aparata po mailu, ker jo je potreboval za naranje rez. delov. No prejšnji teden sem poslal mail kaj se dogaja z mojo reklamacijo, vodja servisa je odgovoril, da potrebuje od mene še račun (kar sem mu takoj poslal), potem pa je odgovoril, da preverja in da javi kdaj bo urejeno. Danes smo 29.8. in še nobene besede (torej minilo je 45 dni).
Moje vprašanje je sledeče, nimam servisnega zapisnika, imam pa zabeležen klic 13.7. in 14.7. z njihove strani in pa mail v katerem sem jim poslal serijsko številko in sliko napake, na to sem dobil odgovor: Ok, naročeno.
Ali se to lahko šteje kot dokaz, da je zadeva bila takrat ''sprejeta v reklamacijo'' ali ne?
Zadevo sem javil na servis, 13.7. me je klical serviser, da bo prišel po TV in ga odpeljal na servis. 14.7. je klical, da 13.7. ni uspel priti in da lahko pride 14.7. oz. ali jaz televizor še lahko kolikor toliko uporabljam. Odgovoril sem mu, da se sicer zelo slabo vidi, je pa boljše kot nič. Potem je rekel, da bo trajalo 2-3 tedne da dobi rezervne dele in da predlaga da imam televizor ta čas doma. S tem sem se strinjal, poslal sem mu še serijsko številko aparata po mailu, ker jo je potreboval za naranje rez. delov. No prejšnji teden sem poslal mail kaj se dogaja z mojo reklamacijo, vodja servisa je odgovoril, da potrebuje od mene še račun (kar sem mu takoj poslal), potem pa je odgovoril, da preverja in da javi kdaj bo urejeno. Danes smo 29.8. in še nobene besede (torej minilo je 45 dni).
Moje vprašanje je sledeče, nimam servisnega zapisnika, imam pa zabeležen klic 13.7. in 14.7. z njihove strani in pa mail v katerem sem jim poslal serijsko številko in sliko napake, na to sem dobil odgovor: Ok, naročeno.
Ali se to lahko šteje kot dokaz, da je zadeva bila takrat ''sprejeta v reklamacijo'' ali ne?