Spletna trgovina - pomotoma brez odkupnine

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
Te popolnoma razumem, ampak v tem primeru pojdi naprej samo v primeru, če se ti gre za princip.

Pred nekaj leti, ko smo bil še bolj zeleni kot danes, smo naredili enako oz. še hujšo napako.

Paket brez odkopnine v skupni vrednosti nekaj nad 40€ smo poslali redni stranki, ki je pri nas naredila naročilo nekajkrat letno (cca 3-4x).

Od takrat, ko smo ji pisali tako kot ti sedaj pišeš svoji stranki, ni naročila nikoli več.

Večkrat razmišljam o tem, da če ji ne bi nič pisali (razen normalno poslali "prijazen opomnik"), bi verjetno vse skupaj že zdavnaj dobili notri.

Pa še na živcih prišparaš. V glavnem, včasih je res bolje pozabiti. Svet žal ni pravičen, zapomni si to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Samo Svoj

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
Lahko pa tu napišeš za katero spletno trgovino gre, pa ti mi foromaši pomagamo notri dobiti teh 50€ :)
 

pocast

Pivovarski majstr
13. maj 2014
1.991
401
83
Za 50 evrov se ti ne splača odvetnikov mešat...eno pismo od odvetnika, če ni lih prijatelj, je takoj 100€ +
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Ne piši mu več, saj boš izgledal samo še bolj obupan, on pa ti še bolj ne bo verjel, da boš postopal naprej. Človek je že zdaj pokazal, da ne misli plačati.

Če zadeva ni 20€, najami odvetnika in naj ON iz odvetniške pisarne pošlje eno tako lepo pismo, kako bodo zadeve sledile, če zadeva ne bo plačana.

Tipček se bo ustrašil in z veseljem plačal.

Ti pa ne piši nič več, ker nimaš prav nobene avtoritete.
Seveda se izplača poslati navadno pošto, ker te to skoraj nič ne stane.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gimi

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.456
113
Šef (če ga imaš) bo verjetno tebi od plače ftrgal pedesetaka....ne pa odvetnika placeval...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Pošlješ opomin in hkrati možnost brezplačnega vračila izdelka, če slučajno izdelka ni naročil on ali pa ga ne želi. Sledi opomin, opomin pred izvršbo. Pa podpis na dnu pravna služba podjetja, da bo vedel da imaš pravno službo, ki komaj čakajo, da dobijo kaj takšnega dela na mizo in ti ni treba odvetnikov najemati. Na koncu lahko še vedno daš na izvršbo, iz principa, ker je folk vedno bolj nesramen in hinavski ...
Pa sicer odvetnikov sploh ne rabiš za izterjavo ... samo opomini morajo biti pravilno izstavljeni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Za zdaj mu zgolj pošlji račun, ker robo je dobil a ga še ni plačal. Gor glej da bo naveden rok plačila.

Ko bo rok mimo boš videl kako stvar stoji.
 
Nazadnje urejeno:

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Pošlji mu račun, zraven priloži dobavnico oz. potrdilo o dostavi. Valuto mu daj 8 dni. Če 9. dan ni plačano, priporočeno pošlji opomin, rok plačila 8 dni, 9. dan mu priporočeno s povratnico pošlješ opomin prez izvršbo.
V opominu mu lahko napišeš, da če je račun že plačal, naj v istem roku predloži potrdilo o plačilu.
Tudi če je majhen znesek, se ti splača iti v izvršbo. Stroške ti na koncu plača on. Če ne drugega s tem njega in njegovo gostilno naučiš, da je račune za naročeno in dobavljeno blago treba plačati. Res pa je, da verjetno nikoli več ne bo kupoval v tvoji trgovini.

Opcija 2: pošlji mu račun z valuto 15 dni. Na račun na vidno mesto pripiši, da mu v primeru plačila v 8. dneh priznate 10% dodatnega popusta. Če plača v 8. dneh, mu za 10% razliko pošlji dobropis in se mu zahvali za sodelovanje. Če 16. dan ne plača, greš na korak 2 v prvi opciji.

Roke lahko malo korigiraš, ampak vseeno mu pusti en razumen čas.
Tudi % dodatnega popusta v opciji 2 preračunaj tako, da se bo njemu splačalo plačati, ti pa vseeno na boš v minusu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Mogoče je človek doma čakal s kupom denarja (ker je pričakoval paket z odkupnino), pa ga dejansko dal poštarju/dostavljalcu ta denar ... on je pa vzel pa maznil.

Kdo je tu krivec in kdo mora plačat ter kako gre postopek? Da vas vidimo pravnike! ;)
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.283
2.402
113
Račun za izdelek bi tako ali tako moral dati, bodisi je bil zraven ali pa posebej. Če je bil zraven, potem upam, da na računu piše, da artikel je last podjetja do dokončnega plačila. Pač pošlješ nov račun z novim datumom valute.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.642
508
113
Hvala vsem za predloge! V ponedeljek pošljem po pošti račun / opomin in dopis.
 

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
Res pa je, da verjetno nikoli več ne bo kupoval v tvoji trgovini.
To še ni tako zelo velik problem. Velik problem je, ko ti taka oseba začne nagajat.

Smo imeli pred dolgimi leti nazaj eno stranko, ki smo se ji zamerili, in je 2 meseca oddajala naročila (pod različnimi izmišljenimi imeni in naslovi).

Na koncu smo blokirali IP in je bilo ok.. Ampak.. strankam, če se le da, se ne zameri, ker ti lahko naredijo več škode, kot ti njim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd