28 mio za cestninske

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.637
3.090
113
v lokalni ostariji
a ne razumete da to delajo samo zato da spravijo norce s ceste? divjake treba spravit s cest!!!! najboljši punkt za divjake pa pjance spravlat s ceste je cestnina. sploh pjanci ki spijejo 2 pirčka so izredno nevearni. enako divjaki ki si upajo po AC divjati 140km/h! NORCI!
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.158
113
uf ko tole berem..

tole je tudi ze klasika, da se gradbinci menijo kar v mio €..manjša enota za DARS niti ne obstaja. Bajto ti lokalni gradbinc podere in odpelje za par tisoč € (prav ste prebrali......
glede železja in armatur..pa je tudi precej BULLSHIT da bi ne vem kaj bilo tam noter..morali bi vejretno bit po načrtih, v resnici se pa na železju špara. ..tako da , vse skup je sranje po mojem.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Aaaaahhhhh, če bi naketeri tule gor samo približno vedeli, koliko armature in betona je v ENI naletni glavi pred kučico.... Pa kaj je še vse spodaj/spredaj/zadaj...
Že leta in leta nazaj smo rekli, da ko bomo pa to podirali, potem pa bo yeba. Ne vem, niti približno, ali je teh 28mio prava cifra. Glede na izkušnje iz preteklosti zna biti , da je kaj rezerve noter.
glede na izkušnje iz preteklosti no na to ceno še aneks, ki bo podražilo zadevo za ene 3x.
In kaj misliš, kaj je lažje za isti denar zgraditi in opremiti 10 stanovanjskih hiš ali raztreliti tista dva betonska bloka in čez potegniti asfalt?
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.130
12
38
Ustanovljena je nova firma, ozadje pa isto!
smile-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
To je res, da ti bajto podere in odpelje za par tisoc, sam ne na legalno deponijo in brez racuna.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Legalno bo preko 10k. Odvisno od velikosti bajte sicer in tega ali bo isti izvajalec zidal novo hiso... Za 4k in se kaj manj, pa ti bo zrusil in odpeljal nekam, kjer ne bo placal deponije.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.158
113
zakaj? je toliko drugače..ja cestarji morajo spremenit prometni režim, kar ga ob vsaki nesreči, ki se vsakodnevno dogajajo itd.. V glavnem. komplaciralo se bo tam in dražilo kjer pač ni treba..verjemi da nam je večini jasno zakaj tako visoke postavke..potrebno denar obrnit
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.158
113
ja, sej smo mislili, dat recimo 5 mio, pa 10 mio za lobiranje, 15 :D haha
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Ne vem no....zaprejo naj pol ceste, cigotom dajo 3 dni da odpeljejo železje....pa ob koncu tedna zgolj naredijo novo ograjo ter asfaltirajo. Kar pa dvomim da bi stalo 28 MIO evrov.
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
glede železja in armatur..pa je tudi precej BULLSHIT da bi ne vem kaj bilo tam noter..morali bi vejretno bit po načrtih, v resnici se pa na železju špara. ..tako da , vse skup je sranje po mojem.
Na avtocestnem projektu se v zadnjem desetletju ni nikoli šparalo na železju, kvečjemu pretiravalo. Te zgodbice o neverjetnem šparanju na materialih ter nikakršni kvaliteti gradnje so samo gostilniško/novinarske race. Gotovo je kaka reč, ki ni narejena tako dobro, kot bi morala biti (kar pa ni nobena slovenska posebnost), ampak generalno pa so avtocestni objekti zgrajeni zelo solidno, še preveč.

Glede omejitve na največ 80 km/h - cestninski platoji niso ustrezno narejeni, da bi (tudi brez hišic in otokov) omogočali normalne avtocestne hitrosti in 5 cm rezkanja tistega malo betona še zdaleč ni dovolj (neustrezni nagibi, neustreznost zaviralno-pospeševalnih pasov). Sicer jaz raje osebno vidim tablo 80 km/h brez otokov nekaj let, dokler ne uvedejo elektronskega cestninjenja za tovornjake, kot pa čakanje do končne ureditve, do takrat pa trenutno stanje, ki je podobno grškemu.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
To nebi mogel rečt za ceste...

28 mio je veelik denar.Če pa bo strošek še 2x toliko ali celo 3x pa je
bonk.gif
in je treba odgovorne namlatit.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
28 mio je veelik denar.
Niti ne. Avstrijci za ta denar zgradijo manj kot 3 kilometre navadne avtoceste na vukojebinskih madžarskih ravninah.
Tako na uč je za ta denar potrebno pri nam urediti cca 5 km avtocest pa še en kup cest na priključkih - ter vsa rušenja in rekultivacije.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Na avtocestnem projektu se v zadnjem desetletju ni nikoli šparalo na železju, kvečjemu pretiravalo. Te zgodbice o neverjetnem šparanju na materialih ter nikakršni kvaliteti gradnje so samo gostilniško/novinarske race.
Torej je tisto enoletno delno zaprtje viadukta zaradi zanič diletacij in odpadanje ometa in zaprtje tunela že takoj po otvoritvi zgolj gostilniška/novinarska raca ?
Cesta bo OK, ko se boš od Kopra do Lendave, in od Čateža do Hrušice povsod peljal 130.
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
glede železja in armatur..pa je tudi precej BULLSHIT da bi ne vem kaj bilo tam noter..morali bi vejretno bit po načrtih, v resnici se pa na železju špara. ..tako da , vse skup je sranje po mojem.
Na avtocestnem projektu se v zadnjem desetletju ni nikoli šparalo na železju, kvečjemu pretiravalo. Te zgodbice o neverjetnem šparanju na materialih ter nikakršni kvaliteti gradnje so samo gostilniško/novinarske race. Gotovo je kaka reč, ki ni narejena tako dobro, kot bi morala biti (kar pa ni nobena slovenska posebnost), ampak generalno pa so avtocestni objekti zgrajeni zelo solidno, še preveč.

Glede omejitve na največ 80 km/h - cestninski platoji niso ustrezno narejeni, da bi (tudi brez hišic in otokov) omogočali normalne avtocestne hitrosti in 5 cm rezkanja tistega malo betona še zdaleč ni dovolj (neustrezni nagibi, neustreznost zaviralno-pospeševalnih pasov). Sicer jaz raje osebno vidim tablo 80 km/h brez otokov nekaj let, dokler ne uvedejo elektronskega cestninjenja za tovornjake, kot pa čakanje do končne ureditve, do takrat pa trenutno stanje, ki je podobno grškemu.

Kar se tiče nikakršne kakovosti: enkrat se zapelji od Šentilja do Lendave in preštej omejitve hitrosti, ki so tam samo zaradi skokov na nadvozih...
Predpisana debelina asfalta na naših AC je 30 cm +/- 10%. Še nikjer niso izmerili več kot 28 cm - zanesljiv podatek

Kar se začasnih omejitev na sedanjih/bivših cestninskih postajah se pa popolnoma strinjam. Že iz vidika varnosti, bo tam treba omejiti na 100 - ker bodo na desni strani speljevali tovornjaki. Do uvedbe cestninjenja tovornjakov v prostem prometnem toku, več ni realno pričakovati. Tudi na tisti cestninski na Pomurki, kjer gre osebni promet povsem mimo, je omejitev - tokrat upravičeno.

PS: še nekaj glede šparanja - koliko natančno so pri Pomurki privarčevali, ker niso delali odstavnega pasu? Če se prav spomnim gre za 11%!!! Pa tudi o širini voznih oz. predvsem odstavnih pasov bi se dalo v primerjavi s severnimi sosedi marsikaj povedat.
 
Nazadnje urejeno:

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:... Predpisana debelina asfalta na naših AC je 30 cm +/- 10%. Še nikjer niso izmerili več kot 28 cm - zanesljiv podatek...
Kaj naj rečem, če si tele si tele, ni druge. Pa brez zamere.
Glede "zahtev" pa toel debelinani zahtevana, ampak dimenzionirana, izračunana. In ta je že nekaj let taka:
- 9,0 cm AC 32 base B50/70 A2
- 8,0 cm AC 22 bin PmB A2
- 4,0 cm SMA 11 PmB A2
Torej 9+8+4=21 cm. NIKJER v Sloveniji ni niti približni 28 ali 30 cm (pa ne zaradi šparanja.