28 mio za cestninske

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.601
1.129
113
Titograd
Glede na stanje avtocest in denar vanje vložen, je še burleska prelepa
bonk.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
ksz

Kje jaz živim? Očitno v burleski.

Sami strokovnjaki iz vseh branž skup zmetani, večina pa je očitno družboslovcev ali pa 'a'bramboslovcev, torej 'naše' intelektualne elite, ki itak nima stika z realnostjo. No, oziroma jo ima, ampak to ni del realne realnosti.

Teleta, cestninske postaje ne le da so dizajnirane in konstruirane kot objekti, dejansko so tako tudi zgrajene, česar nekateri nikoli ne boste poštekal. Odstranit kabino ni problem, problem je ker ostane tam tisto, čemur v gradbeništvu (kar ga je ostalo) pravimo otok. Če izštemaš otok moraš kratkomalo izštemati še betonsko vozišče na obeh straneh otoka. Ko to storiš, moraš pa hkrati še na novo napeljat vse inštalacije pod voziščem. Tretja stvar pa je, da je treba za potrebe 'inkasantov' postaviti nek nadhod, da bodo DARS-ovci v tem prehodnem obdobju lahko prišli do še vedno obstoječih cestninskih kabin in kasirali cestnino kamionarjem&co.

človek......28 miljonov
13.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Naj dajo rajši 28 milijonov za obnovo najbolj frekventnih cest, pa magari na vozni pas AC še dodatni sloj, ker nam tranzit uniči AC praktično v parih letih.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.637
3.090
113
v lokalni ostariji
killakhan čisto realen znesek je 28mio... ti sploh veš koliko dela je to, kaj vse potegne za seboj eno rušenje? ja? ne?

drugače pa imađš možnost se prijavit na razpis pa ponudi ceno 5mio... pa poruši itd...
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Aaaaahhhhh, če bi naketeri tule gor samo približno vedeli, koliko armature in betona je v ENI naletni glavi pred kučico.... Pa kaj je še vse spodaj/spredaj/zadaj...
Že leta in leta nazaj smo rekli, da ko bomo pa to podirali, potem pa bo yeba. Ne vem, niti približno, ali je teh 28mio prava cifra. Glede na izkušnje iz preteklosti zna biti , da je kaj rezerve noter.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
mene pa zanima kako Avstrijci in Nemci pobirajo cestnino za tovorna vozila. nimajo nobenih mitnic in jim zadeva vseeno špila.
mi pa bi nekaj podrli, nekaj pustili ali pa na novo naredili, čez nekaj let pa spet podrli
stupid-1.gif

kopiramo vsak kretenizen iz tujine, da pa bi kaj pametnega to ne ne
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Ne vem, se ne ukvarjam s cestninjenjem... Če si mene spraševal. Dugače pa išči pod Go-Box in Toll Collect GmbH.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Avstrijci z mikrovalovno tehnologijo - to so tisti jeklene konstrukcije, ki jih vidiš na ac:
3254902,2292224,dmData,Maut+Deutschland+%2528media_766520%2529.jpg


Dokaj nezapletena in zanesljiva zadeva.

Nemci imajo satelitski sistem (lahko tudi pavšal). Satelitski sistem se je izkazal za nezanesljivega in dragega.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
28 mio je cena brez aneksov. Z aneksi bo 82. Pa ne samo zaradi gradbenikov, ampak tudi projektantov, darsa....
Samo ne naših gradbenikov. To bodo kar Avstrijci "aneksiral".
grims-1.gif


Saj pravim, cena je približno realna (ajde 10 milijonov gor ali dol), če s tem dobimo na mestu zdajšnjih cestnin normalno avtocesto.
Vse ostalo je samo štemanje otokov in gradnja montažnih nadhodov na nadstreških, kjer se bo v najboljšem primeru hitrost povečala iz zdajšnih 40 na 60 ali mogoče ponekod celo na 80 km/h, več ne.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.186
113
Zakaj pa bi bila omejitev samo 80 to je isto kot da bi rekel da tam kjer so table nad nad cesto da ne smeš vozit več kot 80
sprasujem se.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Zakaj pa bi bila omejitev samo 80 to je isto kot da bi rekel da tam kjer so table nad nad cesto da ne smeš vozit več kot 80
sprasujem se.gif

že zarad betona po tleh - ko je mokro in imaš malo močnejši avto in tam zahodiš... greš postrani
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Če me spomin ne vara, je podjetje SCT Asfalti, ki je za sistem SCT izvaalo asfalterska dela od avgusta lani v stečaju, delavci pa na Zavodu. Tako da ne, ne bo.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.186
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Zakaj pa bi bila omejitev samo 80 to je isto kot da bi rekel da tam kjer so table nad nad cesto da ne smeš vozit več kot 80
sprasujem se.gif

že zarad betona po tleh - ko je mokro in imaš malo močnejši avto in tam zahodiš... greš postrani

Pa nebi 5 cm betona porezal in položil asfalt čez ali bo to še dodatnih 30 milijonov?
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Zakaj pa bi bila omejitev samo 80 to je isto kot da bi rekel da tam kjer so table nad nad cesto da ne smeš vozit več kot 80
sprasujem se.gif

že zarad betona po tleh - ko je mokro in imaš malo močnejši avto in tam zahodiš... greš postrani

Pa nebi 5 cm betona porezal in položil asfalt čez ali bo to še dodatnih 30 milijonov?

Pa saj to je zagotovo v tej ceni?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Zakaj pa bi bila omejitev samo 80 to je isto kot da bi rekel da tam kjer so table nad nad cesto da ne smeš vozit več kot 80
sprasujem se.gif

že zarad betona po tleh - ko je mokro in imaš malo močnejši avto in tam zahodiš... greš postrani

Pa nebi 5 cm betona porezal in položil asfalt čez ali bo to še dodatnih 30 milijonov?
A nebi bilo boljše da bi raje pustili beton, zaradi nevarnosti omejili hitrost na 60 in postavili stacionarni radar?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
A nebi bilo boljše da bi raje pustili beton, zaradi nevarnosti omejili hitrost na 60 in postavili stacionarni radar?

Zakaj pa ne bi potem kar na obstoječe hišice montirali radarjev in ne bi nič rušili? Omejitev 40 pa kasiranje. 27 miljonov se pa razdeli med tiste pri koritu. Preizkušen slovenski sistem!
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
A nebi bilo boljše da bi raje pustili beton, zaradi nevarnosti omejili hitrost na 60 in postavili stacionarni radar?

Zakaj pa ne bi potem kar na obstoječe hišice montirali radarjev in ne bi nič rušili? Omejitev 40 pa kasiranje. 27 miljonov se pa razdeli med tiste pri koritu. Preizkušen slovenski sistem!
tp ja je še boljša ideja
sicer pa bodo namestili pasovne radarje ali kako temu pravijo in te bodo potem , če bodo ugotovili da si na kakšnem odseku ali dveh treh imel preveliko hitrost lahko nekajkrat oglobili. investicija se bo povrnila v 7 dneh