2013 Lexus GS

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Rabljeni evropejec je naprednješi kot nov korejec. Da ne govorimo o tem, da že 2 leti star korejec zgleda...star.

nazaj na topic; izbira ---> 15 let star GS ali NOV korejec.....je treba povedat?
hysterical-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Poglej, z leksusom ni nič narobe, če ga kupiš zase in ti je prav malo mar kaj si o tebi misli okolica. Če ti je blizu vzhodnjaško dojemanje prestiža bolje pač ne gre. Je pa problem, ker avto takšnega ranga kupujejo predvsem ljudje, ki delajo posel, in pri takšnih šteje pač samo nemška trojica in leksus velja dobesedno za "korejska jajca". Pa ne mislim lokalnih mesarjev in podobnih.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Zadnjič govoril z lastnikom IS220d in se povprečna poraba giblje okoli 9 litrov.

Pravi Lexus ni dizel. Motor v IS220d je Toyotin DCAT motor, ki ni nevem kakšen biser. "Sposodili" pa so si ga za evropo, kjer kupci itak padajo na dizelske "smrduhe".
smile-1.gif
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Poglej, z leksusom ni nič narobe, če ga kupiš zase in ti je prav malo mar kaj si o tebi misli okolica. Če ti je blizu vzhodnjaško dojemanje prestiža bolje pač ne gre. Je pa problem, ker avto takšnega ranga kupujejo predvsem ljudje, ki delajo posel, in pri takšnih šteje pač samo nemška trojica in leksus velja dobesedno za "korejska jajca". Pa ne mislim lokalnih mesarjev in podobnih.

Tudi razgledani ljudje, ki delajo posel vedo kaj je Lexus. Verjemi.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
smile-1.gif


Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
smile-1.gif


Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.

Jp imaš prav. Tako pač je. Kdor se hoče pokazat kupi nemca. Sam bi izbral Lexusa..
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kupci Lexsusa so meddrugim tudi intelektualci. Kupci so , upam trditi, popolnoma drugačni tip človeka od kupcev nemške trojice.
Zato pa je in upam da še vedno bo, lexus, avto za petičneže.

In ta človek, bo recimo za drugi, tretji avto kupil...ja evropejca, nikoli korejca. Za njega so korejski avtomobili ( pa čeprav lexusa meče v isti koš, koš azijcev) kot kihanje ali takšno in drugačno motenje sinfoničnega koncerta.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Zmeraj izgovori Lexus ljubiteljev, da je to avto za intelektualce, da so pa poslovneži preveč butasti, nastopaški itd. in kupijo EU trojico.

Ljudje, ki kupujejo avtomobile za 40k eur več, kupijo to kar jim je všeč in v katerem se bodo dobro počutili. Nenazadnje pa velika večina naših uspešnih podjetnikov dela neposredno ali posredno za Nemce in ti še kako pogledajo vozni park lastnika oz. direktorja.

Japonski avtomobili so v EU (tudi pri nas) pač zelo zelo nazadovali po prodajnih številkah. Mazda je recimo pri nas padla za 50% glede na prejšnje leto, Toyota ji sledi.
Iskati ciljno skupino za teh dobrih dvajset lexusov na leto pri nas, pa je tudi hecno.
grin1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
smile-1.gif


Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.

Se stinjam. Lexuse, še posebej hibridne, kupujejo samo seljoti, kot je Mirko Tuš, Ivo Boscarol in podobne zgube.
 

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
Če bi se kdajkoli odločal za nakup avta tega ranga, bi se odločil za lexusa pred vsemi nemškimi premium znamkami, prvo zaradi ekskluzivnost, drugo pa kvalitete. Švabe imajo kvaliteto, ekskluzivnosti pa že dolgo ne, vsak z malo več pare kupi s5 ali kaj podobnega, več jih je kot klijotov na cesti.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik lystek pravi:
Če bi se kdajkoli odločal za nakup avta tega ranga, bi se odločil za lexusa pred vsemi nemškimi premium znamkami, prvo zaradi ekskluzivnost, drugo pa kvalitete. Švabe imajo kvaliteto, ekskluzivnosti pa že dolgo ne, vsak z malo več pare kupi s5 ali kaj podobnega, več jih je kot klijotov na cesti.

Verjetno zato, ker so nekvaliteten srot
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno:

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
smile-1.gif


Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.

Se stinjam. Lexuse, še posebej hibridne, kupujejo samo seljoti, kot je Mirko Tuš, Ivo Boscarol in podobne zgube.

Ah, nasi alter znalci pri tocno doloceni znamki, barvi in opremi v piko dolocijo razgledanost, okus, financno sposobnost in kaksno zensko imajo kupci.
hysterical-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Taki ste kot majhni otroci (se boste že sami prepoznali). Kregate se zaradi popolnoma brezveznih stvari.
smile-1.gif

Dejstvo pa je, da vsak na avtomobil kot tak gleda drugače in ima svoje razloge za nakup. Nekateri si kupijo BMW, da bodo lovili mlade dame, nekdo si bo taisto znamko kupil ker hrepeni po njej že celo življenje, tretji bo... Saj razumete.
Brezvezen kreg. Nobeno izmed takih premium vozil ni slabo, vendar tudi nobeno ni popolno. In če nekdo hrepeni po Mercedesu, mu bo kakšno napako/okvaro/vstavi_poljubno oprostil, taiste napake pri sosedovem Volvu pa ne bi toleriral in bi takoj označil avto za polizdelek.
Vsakomur svoje! Podjetja se pa trudijo po svojih najboljših močeh, da bo ljudi njihov izdelek pritegnil, da bodo z izdelkom zadovoljni, ter da bodo prodajne številke čim višje.
pozdrav.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.478
449
83
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
smile-1.gif


Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.

Lastnik moje bivše firme vozi LSa. Za kam dlje pa ima svojega Boeinga. Zanj tudi po visokih alter standardih ne moreš reči, da ni uspešen.

Nazaj na temo - avto mi je všeč. Ker končno izgublja tiste ostanke iz 80ih (že omenjena ura, pa stikala kot pri Carini iz leta '89 itd.)
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Bistveno je, da takšne preteješ na prste, podobno na splpšno prodajo lexusov. Velika večina se odloči za nemški voz, ker ne želijo ne tveganja ne presenečenj pri poslovnih partnerjih, tudi če jim je lexus všeč. To je to.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kaj ima pa kakšne druge tehnikalije, a se ve? Zgleda že v redu, imam prec raje kot pa nemško falango.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik lystek pravi:
Če bi se kdajkoli odločal za nakup avta tega ranga, bi se odločil za lexusa pred vsemi nemškimi premium znamkami, prvo zaradi ekskluzivnost, drugo pa kvalitete. Švabe imajo kvaliteto, ekskluzivnosti pa že dolgo ne, vsak z malo več pare kupi s5 ali kaj podobnega, več jih je kot klijotov na cesti.

Če kupuješ ekskluzivnost, potem moreš pogledat malo drugam kot je Lexus.

Če avtomobilov ni dosti na cesti, potem še ne pomeni, da so ekskluzivni. Če pa to zate pomeni ekskluzivnost, pa raje kupi kak Kitajski izdelek, jih tudi ni dost na naših cestah.

Malo gledam modele in razen ISa ni nič kaj privlačnega. Sploh RX izgleda smešno, če primerjamo Nemške "tekmece".
Seznam dodatne opreme je zelo zelo okrnjen in manjka veliko opcij.

Ne vem no, zaenkrat Lexus ni neka težka konkurenca EU izdelkom.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.478
449
83
Nekaj piše na tule.

Predvsem so zanimivi že tradicionalni mimosuni nekaterih proizvajalcev za naše tržišče:
Citat:
V ZDA predstavljeni novi lexus 350 GS ponuja tudi elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon, ki pa ga bodo na evropski strani Atlantika lahko naročili le kupci v Rusiji, Ukrajini in Kazahstanu.

Citat:
Lexusa 350 GS poganja nov 3,5-litrski motor V6 s preizkušeno tehnologijo krmiljenja ventilov VVT-i....
V Evropi bo GS na voljo kot hibrid (450h). Ob slednji, "zeleni" pogonski različici pa bodo evropski kupci lahko izbrali tudi samo bencinsko gnanega GS-a, ki pa bo imel za liter manjšo motorno prostornino (GS 250), kot jo ponuja v ZDA predstavljeni motor.

Potem pa se čudijo zakaj pri nas prodaja ne seže do gležnjev nemški konkurenci. Da o tem, da jedro prodaje konkurence predstavljajo (6-valjni) dizli ne govorim.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Nekaj piše na tule.

Predvsem so zanimivi že tradicionalni mimosuni nekaterih proizvajalcev za naše tržišče:
Citat:
V ZDA predstavljeni novi lexus 350 GS ponuja tudi elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon, ki pa ga bodo na evropski strani Atlantika lahko naročili le kupci v Rusiji, Ukrajini in Kazahstanu.

Citat:
Lexusa 350 GS poganja nov 3,5-litrski motor V6 s preizkušeno tehnologijo krmiljenja ventilov VVT-i....
V Evropi bo GS na voljo kot hibrid (450h). Ob slednji, "zeleni" pogonski različici pa bodo evropski kupci lahko izbrali tudi samo bencinsko gnanega GS-a, ki pa bo imel za liter manjšo motorno prostornino (GS 250), kot jo ponuja v ZDA predstavljeni motor.

Potem pa se čudijo zakaj pri nas prodaja ne seže do gležnjev nemški konkurenci. Da o tem, da jedro prodaje konkurence predstavljajo (6-valjni) dizli ne govorim.

Ja evropski kupci "ljubijo" dizle. Glavni trg Lexusa pa je Amerika in Azija, kjer dizlov praktično ni in zato jih tudi ni v ponudbi...