Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Zadnjič govoril z lastnikom IS220d in se povprečna poraba giblje okoli 9 litrov.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Poglej, z leksusom ni nič narobe, če ga kupiš zase in ti je prav malo mar kaj si o tebi misli okolica. Če ti je blizu vzhodnjaško dojemanje prestiža bolje pač ne gre. Je pa problem, ker avto takšnega ranga kupujejo predvsem ljudje, ki delajo posel, in pri takšnih šteje pač samo nemška trojica in leksus velja dobesedno za "korejska jajca". Pa ne mislim lokalnih mesarjev in podobnih.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.
Citat:
Uporabnik lystek pravi:
Če bi se kdajkoli odločal za nakup avta tega ranga, bi se odločil za lexusa pred vsemi nemškimi premium znamkami, prvo zaradi ekskluzivnost, drugo pa kvalitete. Švabe imajo kvaliteto, ekskluzivnosti pa že dolgo ne, vsak z malo več pare kupi s5 ali kaj podobnega, več jih je kot klijotov na cesti.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.
Se stinjam. Lexuse, še posebej hibridne, kupujejo samo seljoti, kot je Mirko Tuš, Ivo Boscarol in podobne zgube.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Intelektualci so recimo da edini potencialni kupci leksusa
Uspešni poslovneži pač ne, tudi če vejo kaj je leksus.
Citat:
Uporabnik lystek pravi:
Če bi se kdajkoli odločal za nakup avta tega ranga, bi se odločil za lexusa pred vsemi nemškimi premium znamkami, prvo zaradi ekskluzivnost, drugo pa kvalitete. Švabe imajo kvaliteto, ekskluzivnosti pa že dolgo ne, vsak z malo več pare kupi s5 ali kaj podobnega, več jih je kot klijotov na cesti.
Citat:
V ZDA predstavljeni novi lexus 350 GS ponuja tudi elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon, ki pa ga bodo na evropski strani Atlantika lahko naročili le kupci v Rusiji, Ukrajini in Kazahstanu.
Citat:
Lexusa 350 GS poganja nov 3,5-litrski motor V6 s preizkušeno tehnologijo krmiljenja ventilov VVT-i....
V Evropi bo GS na voljo kot hibrid (450h). Ob slednji, "zeleni" pogonski različici pa bodo evropski kupci lahko izbrali tudi samo bencinsko gnanega GS-a, ki pa bo imel za liter manjšo motorno prostornino (GS 250), kot jo ponuja v ZDA predstavljeni motor.
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Nekaj piše na tule.
Predvsem so zanimivi že tradicionalni mimosuni nekaterih proizvajalcev za naše tržišče:
Citat:
V ZDA predstavljeni novi lexus 350 GS ponuja tudi elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon, ki pa ga bodo na evropski strani Atlantika lahko naročili le kupci v Rusiji, Ukrajini in Kazahstanu.
Citat:
Lexusa 350 GS poganja nov 3,5-litrski motor V6 s preizkušeno tehnologijo krmiljenja ventilov VVT-i....
V Evropi bo GS na voljo kot hibrid (450h). Ob slednji, "zeleni" pogonski različici pa bodo evropski kupci lahko izbrali tudi samo bencinsko gnanega GS-a, ki pa bo imel za liter manjšo motorno prostornino (GS 250), kot jo ponuja v ZDA predstavljeni motor.
Potem pa se čudijo zakaj pri nas prodaja ne seže do gležnjev nemški konkurenci. Da o tem, da jedro prodaje konkurence predstavljajo (6-valjni) dizli ne govorim.