1.8Tsi

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Ne vem iz glave, ampak po podatkih na internetu ima Audi A4 CDHB motor.
Ne bo dovolj velik za 2+2? Zakaj ljudje potrebujete poltovornjak, ko dobite otroke? Vrh glave bo velik, tudi za 4 odrasle ljudi je dovolj velik.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Navajeni smo velikega enoprostorca, stvari želim s seboj voziti stvari v avtu, ne na strehi...težko je iti nazaj na majhno kantico. Bo moral biti očitno A6, outback ali F11, danes grem gledat A4, ampak bo verjetno res majhen.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
... torej naj načeloma ne bi bil problematičen?! Ali tak motor dobro prenaša čipanje? Verjetno ne tako dobro kot pri 1.8 T (še brez direktnega vbrizga)?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
A4 je velik predvsem na zunaj. Kar se prtljage tiče (primerjano s Passatom, ki sem si ga lastil) je zadeva micena. Saj ne da nima prostora a ni to drvarnica, kamor samo šibaš robo.
Tako da..malo si pojdi pogledat v živo in primerjaj s tem česar si vajen.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Glede na to, da gre za "pomanjšan" 2.0 TSI bi rekel da čipanje odlično prenaša. 2.0 TSI nekateri vozijo s po 400hp na "stock internalsih", in to konkretne kilometre, ne pa jurija in generalka.

Kar se tiče porabe olja pa je če se ne motim pri Audijih z vzdolžno postavitvijo bila problematična ena serija 2.0 TSI-jev. Bi pa jaz pri tem letniku obvezno preventivno zamenjal napenjalec verige.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Kar se velikosti tiče, je precej odvisno od tega, na kaj si navajen. Mi gremo z limuzino A4 komot 4je odrasli na morje v Grčijo. Srf oprema je pač na strehi (3 dile+620l truga z jadri, jambori, itd.), ampak to itak ne gre not zaradi dolžin, če nimaš ravno kombija (pa še to more bit precej velik, če se želijo zraven še 4je peljat). Za kako 1 dnevno srfarijo spravim not tudi 1 dilo z ostalo opremo (podrti zadnji zic + do konca poležan sprednji zic), pa se zraven dva peljeva. Ali pa za dnevno smučarijo gremo komot 3je odrasli, načeloma tudi 4je, brez da se kaj daje na streho. Za kaj več pa butnem kufer na streho. Kolesa se tudi vozijo na strehi (trenutno mam gor 2 bicikla+truga+srf na trugi), še boljše bi bilo na kljuki ampak je zaenkrat nimam.

V karavanu imaš seveda še malo več maneverskega prostora, je pa v Passatu prostora bistveno več (je imel foter letnik 2007 in kasneje letnik 2015 Passata, oba limuzini in že tu za moje pojme ogromno prostora), se pa vseeno pozna razlika v voznih lastnostih in materialih napram A4ki (je pa res da ima moja S-Line podvozje in mi to precej odgovarja).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nekje se mora poznati... Če imata primerljivo skupno dolžino, A4 avant odnese vzdolžna postavitev motorja, saj ima daljši motorni prostor. S tem ostane manj za potniški prostor/prtljažnik. Plus oblika zadka.

Sem na istem... Avta sta primerljivo dolga (Grand Scenic, Kadjar), pa ima slednji precej daljši motorni prostor, kar se zrcali v prtljažnem prostoru, ki je krajši in posledično precej manjši.

Da o neprilagodljivosti obeh (A4, Kadjar) prtljažnih prostorov ne izgubljam besed...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Pri meni je bil tudi kadjar med favoriti, ampak je prtljažni prostor (čeprav relativno velik) skoraj 1 m od tal, poleg tega pa še vedno ni 1.6 t bencinarja, pa tudi če enkrat bo, ne bo 4WD.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Zanimivo...pol slovenije vozi uvozene vagne s pol mio km (na stevcu ene 200-250k), tukaj pa biseri trdijo da je avto pri 200k za na odpad
smile-1.gif

Ej alo. Moj ima 460k in ni uvožen!
grin1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Torej, tudi 2.0 tfsi je imel Rückrufaktion (vsaj v avstriji) zaradi povečane porabe olja. Čeprav je vzdolžno ppstavljen motor. Bojim se, da zna biti pri pomanjšanem 1.8 enako.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kje si to zasledil? Sam nisem nič kaj našel o tem ko sem kupoval prvega 2.0 TSI, pa tudi olja mi nič ni pil, sem pa imel ravno tega z 211hp (oznaka motorja CCZB), čipanega na 270.

Sedaj imam novejšo verzijo enakega motorja in porabe olja prav tako ni oz. ena 2 deci sem dolil do prvega servisa pri 15k, kar se mi pri novem avtu ne zdi omembe vredno.

Ampak Altea ima motor postavljen prečno, verjetno si zamešal izraza?

Aja, pa 2.0 TFSI (EA113) in TSI (EA888) sta čisto drugačna motorja (tukaj je sicer malo zmede, ker Audi je še potem naprej uporabljal oznako TFSI, medtem ko so pri ostalih članih VAG družine bili že TSI motorji), TFSI (EA113) so res znali biti malo bol olja žejni, ampak v mejah "normale", kakšen liter na 5k.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Nisem še podrobno raziskoval, ampak nisem mislil altee, temveč: https://www.willhaben.at/iad/g...d=1471993627110

V opisu je naveden vpoklic.

Dodajam: Rumpfmotor erneuert = menjava celotnega golega motorja. V več oglasih sem zasledil, da je to tipična napaka pri 2.0 TFSI oz. TSI.

Če že, bi vzel novega A4 Q avant, ampak je absolutno izven predvidenega budgeta.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
malo off...
naroči Kadjarja za kitajski trg... Imaš 2.0 bencinskega atmosferca s 150KM, CVT menjalnikom in 4WD.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Aha, sem mislil da je letelo na Alteo, ker si jo nazadnje prilepil. Potem pa drži ja, 2.0 TFSI v Audijih z vzdolžno postavitvijo so žejni olja, mislim da letniki med 2009-2011/12 (za oznake motorja bi moral edino preveriti, če so prizadeti vsi ali samo določeni kot pri 1.8 CDAA). 1.8 vzdolžni so ok koliko sem na hitro pogooglal.

Octavia RS karavan ti ne bi bila interesantna?