Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Na splošno kajpak..seveda mislim na avtomobile za splošno uporabo, ne na kakšne eksote ( Lamborgini, Ferari ipd), kamor nek Passat sigurno ne spada.(spada med avte za splošno uporabo, da ne bo pomote, čeprav marsikateri lastnik le tega misli nasprotno.)Citat:
Uporabnik model1a pravi:
230 000 km je konec življenjske dobe??? A ti to zdej za točno tale motor al na splošno govoriš?
Mislim, (pravzaprav vem),da je pri teh letih in sploh Km-jih avto precej zamortiziran, utrujen in potreben večjih popravil, da se ga spravi v približno kondicijo. Verjetno je pa seveda še naprej primeren za nezahtevne uporabnike, ampak ne za tak denar.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Odvisno kje....na balkanu je to ravno ulavfana sanjska kanta...švaba bi pa to sam še v prešo al pa na jug
ah, kje pa..taki stroji šele pri pol miljona milj začnejo kazat znake obrabe, prej so pa špica, vredni vsaj 80 % novega.Citat:
Uporabnik model1a pravi:
se strinjam... ampak težko da se to zgodi pri 250 000 km.....
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Itak. Vsak ki 20 let ni bil dlje kot do sosednje vasi je cel navdusen ze v villachu, tam od salzburga gor mu pa ze kar prihaja na vsakega pasata ki prileti mimo. Zategni se do minhena in pojdi 10 km prej dol z avtoceste med bloke. Pa bos videl vozni park folka na socialni (80% prebivalstva).