1.8Tsi

SanjaM

Zelenc'
4. maj 2016
18
0
1
Zanima me, čeima kdo izkušnje iz prakse glede tega motorja. Kako se obnese v passatu 2007 letnik? Znanec mi ponuja avto po dokaj ugodni ceni. Avto naj bi deloval, sem pa zasledila na internetu, da naj bi imel 1.8tsi probleme z pitjem olja.?? Kako to sploh preverim? Nasplošno sem gledala 2.0 tdi, samo mi je ravno ponudil tega 1.8tsi.
Hvala za vse vape napotke
cheer.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Jaz sem ga imel 8 let v Octavii, 150.000km, pri 100.000km je šla turbina, motor sicer brez problemov. Olja med servisi ni popil nič, zna pa to biti baje težava pri navitih in "tiščanih" motorjih.
Meni je bil vrhunski motor, tudi povprečna poraba za maso avta in 160 turbo konjev je bila zelo solidna, cca. 8,5 litra na 100km.
Priporočam.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Preveri kakšna je oznaka motorja, olje pijejo tisti z oznako CDAA, ostali so ok. Problematičen zna biti pri tem letniku še napenjalec verige, v kolikor še ni bil zamenjan.
 

SanjaM

Zelenc'
4. maj 2016
18
0
1
hvala za odgovore. Turbino je treba zamenjat pri 100000km? Ta avto ima 224000km pa naj še nebi menjal turbine saj tako mi je rekel. Me hoče nategnit? Kako pa ugotovim to oznako CDAA? Glede napenjalca verige pa tudi ne vem, pravi da je bila ketna menjana, potem je bil verjetno tudi napenjlec? Pa čisto tako, koliko je realna cena za tak avto. Mi je dal ponudbo preden da oglas na internet. Passat 1.8tsi limuzina 2007 2240000km. Prosim napišite realno ceno, da vidim če je realno povedal.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Poglej, ce je slovenski ali uvozen. Ce je uvozen, garant nima samo toliko kilometrov.Oznako CDAA lahko pogledas v prometnem dovoljenju pod tip motorja.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Ne, ni je treba menjat na 100kkm, sem imel pač "slab" primerek. Na osi je začela malenkostno spuščati olje, ki se je na eni strani nabiralo v intercoolerju, na drugi strani pa cmarilo v izpuhu, tako da je avto kadil. Smo jo zamenjali, druge škode ni bilo. Motor je bil sicer BZB in ne CDAA.
Glede na to, da naj bi bila veriga life-time, mi je "čuden" podatek že to, da je bila menjana. Najverjetneje je bil s tem menjan tudi napenjalec.
 

SanjaM

Zelenc'
4. maj 2016
18
0
1
Sepravi je cena 6000 absolutno preveč za kolikor mi ga je ponudil
frown-1.gif
Je pa verzija motorja BZB v prometni,..
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
230 000 km je konec življenjske dobe??? A ti to zdej za točno tale motor al na splošno govoriš?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Tole pa ni ravno cena za katero bi se svercerji stepli za ta avto.
Ali so danes bencinarji ze drazji kot dizki? Ce se vedno niso, potem je po mojem mnenju cena okoli 5 jurjev neka pričakovana. Odvisno tudi od opreme. Ker precej se jih prodaja kao s highline opremo, dejanske pa basic ali pa mogoce trendline...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
230 000 km je konec življenjske dobe??? A ti to zdej za točno tale motor al na splošno govoriš?

ekonomsko gledano ima prav: 10 let in čez 200 jurjev je zamortizirano
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.579
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
230 000 km je konec življenjske dobe??? A ti to zdej za točno tale motor al na splošno govoriš?

na alterju si, tukaj je vse predrago, dokler ne nastopi trenutek ko kdo ne prodaja svoje 10 let stare kantice
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Ja to velja za druge znamke....švaba je tuki šele ulavfan
bonk.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
230 000 km je konec življenjske dobe??? A ti to zdej za točno tale motor al na splošno govoriš?
Na splošno kajpak..seveda mislim na avtomobile za splošno uporabo, ne na kakšne eksote ( Lamborgini, Ferari ipd), kamor nek Passat sigurno ne spada.(spada med avte za splošno uporabo, da ne bo pomote, čeprav marsikateri lastnik le tega misli nasprotno.)
Mislim, (pravzaprav vem),da je pri teh letih in sploh Km-jih avto precej zamortiziran, utrujen in potreben večjih popravil, da se ga spravi v približno kondicijo. Verjetno je pa seveda še naprej primeren za nezahtevne uporabnike, ampak ne za tak denar.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Kolega ferrarija in lamborghinija s toliko km sploh ne dobiš. Če bi malce poznal avtomobile, bi vedel, da pri takih eksotih opravljaš generalke na nekajkrat manj kilometrov kot povprečen passat.
In ja, povprečen passat, golf, megane s toliko km bo z rednimi servisi in nekaj izrednimi, tukaj je potrebno izpostaviti predvsem podvozje zaradi naših lepih cest, delal še dosti kilometrov. Če ste pa mamini sinčki vajeni novih avtmobiliov, je to vaš problem.

Mislim, da je tukaj problem predvsem v glavi, ker ste povečini vajeni takšnih avtomobilov iz uvoza, pet, osem let starih z magičnimi 120.000km. V resnici jih ima pa vsaj enkrat več, povečini dvakrat. Večina se vas sploh ne zaveda kako lepo lahko izgleda avto s 500.000km od prvega lastnika. Zbiješ na 120.000km in 99% niti posumi ne.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Če ste pa mamini sinčki vajeni novih avtmobiliov, je to vaš problem.

mogoče pa ni treba bit mamin sinček ampak samo malo bolj uspešen

nihče tudi ne pravi, da takšen avto ne bo šel še dolgo. samo nimajo pa vsi časa, da bo tako.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Uspešen na kredo ali leasing kot 99% takšnih avtomobilov? Lahko je biti uspešen, ko s tujim kurcem po koprivah mlatiš. Se strinjam. Situacija v realnem življenju je žal precej drugačna.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
narobe razumeš financiranje

tudi to pove, zakaj moraš imet čas za šraufanje