Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Sam motor mogoče ja, ampak vse ostalo okoli je, katastrofa. Jermenica,alternator,turbina (kako naletiš), dpf, cevje razno, itd. Odpad in preša imho.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Sam motor mogoče ja, ampak vse ostalo okoli je, katastrofa. Jermenica,alternator,turbina (kako naletiš), dpf, cevje razno, itd. Odpad in preša imho.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kolega se je zapičil v C5, uvožen iz francije, osnovna oprema + navi, kar smrdi po službenem avtu za moje pojme. Na števcu pa magičnih 120k, jaz bi ga pa rad odvrnil od nakupa.
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Sam motor mogoče ja, ampak vse ostalo okoli je, katastrofa. Jermenica,alternator,turbina (kako naletiš), dpf, cevje razno, itd. Odpad in preša imho.
Sem zdaj videl, da piše 112 hp. Govoril sem za 109 hp.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kolega se je zapičil v C5, uvožen iz francije, osnovna oprema + navi, kar smrdi po službenem avtu za moje pojme. Na števcu pa magičnih 120k, jaz bi ga pa rad odvrnil od nakupa.
Točno pravi kilometri za menjavo sklopkeCitat:
Uporabnik cizy pravi:
Sem izvedel da je dejansko 2.0 140hp, 2013 letnik, 120k,
Te sklopke ni tako težko preverit. Če je problem, potem bo takoj jasno - ladijski efektCitat:
Uporabnik cizy pravi:
Pa so pri 2013 sklopke se vedno problem? Dilercek trdi da ne. Na oba avta da 1 leto garancije. Jaz sem bolj za 508, ce me ze ravno noce poslusati in vzeti Passata.
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
1,6 pa C5 - ni da bi govoril, vse pod 2,0 je za C5 prešvoh.
1,6 se ima v C4 in podobnih, ki so tretjino manjši.
.